|
کدخبر: 220249

رئیس جمهور از اطلاعات قضایی خود در مسئله آب استفاده کند

احمد آزاد مرد- فعال صنعتی

یادداشت رئیس جمهور از اطلاعات قضایی خود در مسئله آب استفاده کند

چند سالیست در بخش‌هایی از اصفهان هرازگاهی به بهانه خشک شدن زاینده رود و ادعای حق آبه تجمعی را تشکیل می‌دهند و با لودر وتراکتور قسمتی از لوله آبرسانی به یزد را قطع می‌کنند وبا اینگونه حرکت‌ها ی ناشایست و دور از شان انسان های باشرف که لازمه آین جرم مشهود دستگیری وتعقیب قانونی انانست. برای برقراری آرامش به جلب رضایت آنان میپردازند، تاجریمه نشدن آنان خرمای سعدی باشد در جیبشان ، برای تمایل به تخریب بیشتر!!

چنانکه در حال حاضر شاهد آن هستیم، که عده ای  در نقطه‌ای از مسیر لوله انتقال آب به یزد، بی محابا و ترس از اقدام شرورانه خود  درکمال افتخار و گرفتن فیلم از سند تخریب و بستن آب بر روی مردم منطقه ای از کشور خود و آنهم استانی درهمسایگی و ذیوار به دیوار که علاوه برمرودات تجاری و کاری، دارای مراودات خانوادگی و فامیلی هم دارند.

عملی زشت، پلید و ناپسندیده که حتی هنوز برخی دولت های مزدور با همه جنایت هایی که مرتکب شدند آب را  نبستند.

جادارد آقای ابراهیم رئیسی رئیس جمهور که سال های سال در قوه قضاییه بوده از آموخته های حقوقی خود جهت جلوگیری از توسعه ودامنه دار شدن موضوع شخصا دخالت نماید.

تا فیلم تخریب لوله آب و افراد متجاوز در اصفهان و تانکرهای آب آشامیدنی درکنار خیابان های شهر حسینیه ایران خوراک تبلیغات شبکه‌های برون مرزی نشود.

نویسنده: احمد آزاد مرد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها