|
کدخبر: 157060

قیمت روز تور قشم در زمستان ۹۹

قشم شهری جنوبی است و طبیعتا آب‌وهوای گرمی ندارد. این مسئله با تحقیق درباره درجه هوای ثبت شده در این جزیره نیز ثابت می‌شود. بیشترین دمای ثبت شده در جزیره کیش ۴۶ و کم‌ترین آن ۱۶ بوده است.

گردشگری قیمت روز تور قشم در زمستان ۹۹

سفر و مسافرت یکی از تفریح‌هایی است که اغلب مردم در تابستان انتخابش می‌کنند. بااین‌حال هستند افراد و خانواده‌هایی که تایم سفر را زمستان انتخاب می‌کنند. طبیعتا زمستان یکی از ماه‌های سرد سال است که اغلب شهرهای ایران را با بوران برف و سرمای شدید همراه می‌کند.

به همین دلیل نمی‌توان با ریسک دل به جاده زد و وسط برف و باران رانندگی کرد. کشور ایران یک کشور چهار فصل است و همین می‌تواند خانواده‌های مسافر را کمک کند. استان‌های جنوبی ایران مقصدی مناسب برای سفرهای زمستانی هستند؛ زیرا در زمستان آب‌وهوای این استان‌ها تازه معتدل شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا قشم یکی از بهترین جزیره‌های خلیج‌فارس را بیشتر بشناسید و برای سفر به آن آماده شوید.

قشم و راه‌های سفر به آن

همان‌طورکه از مقدمه متن متوجه شدید، قشم یکی از شهرهای جنوبی ایران است که برای رسیدن به آن باید از راه آب نیز عبور کنید. از همه مناطق ایران می‌توان به بنادر جنوبی ایران و شهرهای آن رسید؛ به همین دلیل یکی از راه‌های سفر به قشم سفر زمینی یا شخصی است. البته پای ثابت هر نوع مسافرتی جز با هواپیما به قشم لنج‌های مسافربر یا ماشین‌بر است که از بنادر شهرهای جنوبی به قشم، کیش و هر جزیره دیگری می‌روند. این مسیر برای کسانی لذت‌بخش است که فوبیایی از آب ندارند و به سفر با کشتی علاقمند هستند.

راه دیگری که برای سفر به بزرگ‌ترین جزیره ایران وجود دارد، تورهای مسافرتی است. سفر به قشم از بیشتر فرودگاه‌های ایران وجود دارد؛ فرودگاه‌هایی که نماینده پرواز داخلی محسوب می‌شوند و این کار همه را راحت می‌کند. سفری بدون دغدغه و هرگونه سختی به‌راحتی با رزرو تور قشم آن هم نه به‌صورت حضوری بلکه اینترنتی انتظار شما را می‌کشد. فقط کافی است سری به سایت علی بابا بزنید و با جست‌وجو در انواع تور قشم که به شما پیشنهاد شده، یکی را انتخاب کنید.

تور قشم

آب‌وهوای قشم برای سفر با تور

قشم شهری جنوبی است و طبیعتا آب‌وهوای گرمی ندارد. این مسئله با تحقیق درباره درجه هوای ثبت شده در این جزیره نیز ثابت می‌شود. بیشترین دمای ثبت شده در جزیره کیش ۴۶ و کم‌ترین آن ۱۶ بوده است. البته به میزان حرارت هوای کیش هر فصلی که باشد مقداری رطوبت هم اضافه کنید. البته در فصل‌های زمستان و پاییز میزان رطوبت به مراتب کم‌تر از تابستان است؛ اما تاحدودی می‌توان شرجی هوا را حس کرد. به همین دلیل است که فصل زمستان در هر سالی که باشد، به‌عنوان پیک سفر به قشم شناخته می‌شود. در این فصل هوای ملایم با کم‌ترین میزان رطوبت، حس خنکی ساحل و خرید عید دلیل‌هایی برای سفر هستند.

قیمت تور قشم در ماه‌های مختلف

سفر به قشم همیشه بین مردم طرفدارانی دارد؛ حتی در ماه‌های گرم سال نیز که گرما مانع حضور مردم و تفریح می‌شود، تاجران زیادی برای خریدوفروش اجناس راهی آن‌جا هستند. بااین‌حال نرخ این تورها در ماه‌های گرم سال کم‌تر از زمستان‌ها و پاییز است. به‌دلیل شرایط بازار و قیمت‌های متفاوتی که در سیستم‌ها است، نمی‌توان عدد دقیقی به‌عنوان نرخ ارائه داد. پیشنهاد ما این است که در سایت علی بابا ثبت نام کنید. این سایت خبرنامه و اعلان دقیقی برای زمان کم شدن و ارائه کم‌ترین نرخ به شما می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانید تور موردنظر خود را بیابید و از قیمت‌ها لحظه به لحظه آگاه شوید.

برای اطلاع از نرخ تور قشم از تهران و تور قشم از اصفهان کلیک کنید.

جزیره بکر و اقتصادی قشم

به معنی واقعی کلمه بکر بودن را می‌توان در جزیره کیش دید؛ مناطق مختلف طبیعی، جاذبه‌های گردشگری مردم جزیره، خانه‌های قدیمی و بافت جدیدی که بیشتر سعی می‌شود آسیبی به مناطق قدیمی شهر نزند. اگر قصد سفر به قشم و گردش در این جزیره را دارید، پس بهتر است با مکان‌های دیدنی آن بیشتر آشنا شوید. حداقل باید اسم آنها را بدانید که درصورت نیاز به تاکسی بگویید! جنگل حرا، غار نمکی، دره ستارگان، دره تندیس‌ها، جزیره‌های هرمز و هنگام و... از جمله این مکان‌ها هستند.

قشم ایر

روی دیگر سفر به قشم را می‌توان در بازارهای آن دید. زمانی که وارد بازارهای سنتی این شهر می‌شوید، حجره‌های رنگارنگ و اجناس متنوعی به چشمتان می‌آید که شاید در هیچ جای دیگر نتوانید نمونه آنها را ببینید. همچنین در بازارهای معروف، مدرن و نوساز قشم انواع اجناس با قیمتی کم‌تر از شهرهای دیگر به‌فروش می‌رسد؛ به‌طوری‌که تعدادی از مردم برای خرید سال خود راهی این جزیره می‌شوند. بازارهای درگهان، سیتی سنترهای ۱ و ۲، بازار پردیس و بازار قدیمی قشم مشتی نمونه خروار در این جزیره بزرگ هستند.

درصورتی‌که قصد سفر به قشم را دارید، فقط کافی است از سیستم‌های رزرو آنلاین تور یا هتل استفاده کنید. فرقی ندارد که از چه راهی به این شهر می‌روید، مهم لذت سفر به این جزیره بکر و دوست‌داشتنی است که جاذبه‌های گردشگری طبیعی بسیار زیادی دارد.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها