|
کدخبر: 156752

مزایا و خدمات رزرو تور کیش

یکی از پرفروش‌ترین تورهای موجود، تورکیش و تور کیش از تهران محسوب می‌شود که با توجه به نرخ و امکانات، مزایای متنوعی نیز دارد.

گردشگری مزایا و خدمات رزرو تور کیش

یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ایران جزیره زیبای کیش است که هم در داخل و هم در خارج طرفداران خاص خود را دارد. یکی از پرفروش‌ترین تورهای موجود، تورکیش و تور کیش از تهران محسوب می‌شود که با توجه به نرخ و امکانات، مزایای متنوعی نیز دارد. از بیشتر نقاط کشور به کیش تور و پرواز درنظر گرفته شده است. برای سفر به این جزیره تفریحی فقط لازم است چرخی در سایت‌های مختلف بزنید و بهترین تور کیش از تهران یا بهترین نرخ تور کیش را پیدا کنید. تا پایان مطلب با ما همراه باشید تا به‌راحتی بتوانید تور موردنظر خود را رزرو کنید.

تور مسافرتی چیست؟

نه اشتباه نکنید، منظور تور ماهی‌گیری نیست! تورهای مسافرتی هستند که بهترین گزینه برای سفرهای دسته جمعی به‌شمار می‌رود و طی این سفرها علاوه‌بر آشنا شدن با آدم‌های جدید، اطلاعات جدیدی هم از مقصدتان دریافت می‌کنید. تورها عموما به سفرهای مناسب و راحت گفته می‌شود که به‌صورت گروهی انجام‌شده و حوصله‌تان، هرچند که راه طولانی باشد، باز هم سر نمی‌رود. خدماتی مانند راهنمای تور، رزرو هتل، اخذ بلیط و حتی ویزا، ترانسفر از فرودگاه به هتل و برعکس، بیمه مسافرتی، گشت‌ شهری و برخی خدمات دیگر همگی به عهده تور هستند و با زیاد و کم شدن این خدمات، نرخ تور هم بالا و پایین می‌شود. چه قصد سفر به داخل کشور مانند تور کیش از تبریز را داشته باشید، چه قصد سفر به خارج از کشور و چه قصد سفر به داخل ایران را داشته باشید، تورها گزینه‌های مناسبی هستند. پس اصلا آنها را از دست ندهید و بعد از کسب اطلاعات کامل درباره تور مقصد موردنظر، بهترین تور را از سایت‌های معتبر مانند علی بابا تهیه کنید.

کیش

سفر به کیش با تور

یکی از بهترین و راحت‌ترین انتخاب‌هایی که می‌توانید برای سفر به کیش داشته باشید تورهای مسافرتی هستند که علاوه‌بر راحتی خاطره‌های به‌یادماندنی برایتان به یادگار خواهند گذاشت. نگین خلیج‌فارس همراه تعداد زیادی جاذبه‌های دیدنی و تفریحی اواخر دی ماه تا اردیبهشت به‌دلیل آب‌وهوای مطبوع بهترین گزینه برای یک سفر بعد از چندماه کاری و خسته‌کننده است. بیشتر تورهای کیش فقط خدماتی مانند رزرو بلیط هواپیما و هتل را برای شما انجام می‌دهند و سفرهای دسته جمعی به کیش کم‌تر از سفر انفرادی رخ می‌دهد. اگر بخواهید به‌صورت جداگانه پول بلیط و هتل را حساب کنید، شک نکنید که مبلغ نهایی شما را متعجب خواهد کرد؛ به همین دلیل معمولا در این‌طور مواقع تور به‌صرفه‌تر خواهد بود. خصوصا اگر برای بار اول به کیش سفر می‌کنید، سفر با تور کیش یک هفته ای را از دست ندهید؛ چون اصولا هر توری یک لیدر دارد. آژانس‌ها لیدرهای خود را از افراد بومی یا افرادی که دانش بالا دارند، انتخاب می‌کنند تا بتوانند برنامه روزانه شما را تعیین کنند و راهنمای سفر شما باشند. همچنین اطلاعاتی که درباره مکان‌های دیدنی نمی‌دانید، به شما بدهند تا سفر برایتان جذاب‌تر شود.

نکات لازم برای سفر با تور کیش

هر زمان که قصد رزرو توری را داشتید، حتما به مواردی که نوشته شده و نظرات کاربران توجه کنید. همچنین اطلاعات خود را درباره هتل انتخابی به‌روز کنید. اطلاعاتی مانند خدمات هتل، تمیزی اتاق‌ها، کیفیت غذاها و... از مهم‌ترین نکاتی هستند که باید درباره آنها اطلاعات جمع‌آوری کنید. همچنین دقت کنید که ساعت پرواز هم رفت و هم برگشت با ساعت تحویل اتاقتان هماهنگی داشته باشد. ازآن‌جا که نرخ تور همگام با هتل تغییر می‌کند، پس ترجیحا برای هتلی بیشتر هزینه کنید که ارزش بیشتری هم داشته باشد. نکته دیگری که نرخ تور کیش را تغییر می‌دهد، فصل انتخابی شما برای سفر است. در ایام نوروز قیمت‌ها سر به فلک می‌کشد و اگر بتوانید در ماه‌های اردیبهشت تا اواخر شهریور به این جزیزه سفر کنید، از لحاظ هزینه برد کرده‌اید. البته در این زمان جشنواره‌های متعددی هم برگزار می‌شود و قیمت‌های اجناس و خدمات کم‌تر هستند. حتی بعضی از تورهای کیش گشت جزیره، کارت تخفیف بعضی از مراکز تفریحی و خرید و سینما شش بعدی هم دارند که به نوعی از لحاظ تفریحات مقرون‌به‌صرفه برای مسافران است؛ اما خب فراموش نکنید که کنار همه‌ مزایای ذکرشده سفر با تور معایبی هم دارد.

علی بابا

معایب سفر با تور کیش

برای مثال همین که لیدر جای شما برنامه‎‌ریزی می‌کند، می‌تواند یک عیب محسوب شود؛ زیرا شما باید تابع جمع باشید و دیگر به میل خودتان نمی‌توانید تصمیمی بگیرید. وعده‌های غذایی خاص، رفتن به یک مکان دیدنی به‌صورت خودجوش، ساعت ورود و خروج و... همگی از آن دسته کارهایی هستند که شاید طی سفر دلتان بخواهد آزادی عمل داشته باشید؛ اما نتوانید در تور راحت باشید. عیب دوم سفر با تور کیش سرعت زیاد سفر است؛ البته این سرعت بالا برای کسانی که عجول هستند، یک مزیت محسوب می‌شود. اینکه تورها سعی می‌کنند در زمانی محدود بیشتر جاذبه‌های توریستی را به مسافران نشان دهند، شاید ایده‌ جذابی به نظر برسد؛ اما فشرده بودن آن شما را خسته می‌کند. اگر اهل شلوغی و دیدار با افراد جدید نیستید، پیشنهاد می‌کنیم خیلی برای رزرو تور و اطلاع از نرخ تور کیش به خود زحمت ندهید؛ زیرا تورها به سروصدا و نشاطی که دارند، معروف هستند. با وجود اطلاع از مزایا و معایب تورها و با توجه به خلق‌وخو و عادت‌هایی که دارید، گزینه‌ مناسب خود را انتخاب کرده و راهی یک سفر جذاب و جنجالی شوید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها