|
کدخبر: 131541

خرید ارزان‌ترین تور قشم از تهران و مشهد با رسپینا

برای خرید تور ارزان قشم از مشهد یا تهران لازم است به بلیط سفر توجه زیادی داشته باشید چون شرکت‌های هواپیمایی قیمت‌های متفاوتی را برای بلیط‌های خود ارائه می‌دهند.

گردشگری خرید ارزان‌ترین تور قشم از تهران و مشهد با رسپینا

قشم به دلیل طبیعت بکر و جاذبه‌های گردشگری بسیار عجیب و همچنین بازارهای پر رونق به یکی از توریستی‌ترین جزایر جنوب کشورمان تبدیل شده است.

تور قشم

به همین دلیل در طول سال تقاضا برای سفرهای هوایی و زمینی به آن بسیار زیاد می‌باشد. سایت خرید تور قشم رسپینا در ادامه چند راهکار مناسب و سرویس را برای خرید ارزان‌ترین تورهای قشم از تهران و مشهد ارائه خواهد داد.

خرید تور ارزان قشم از تهران

قیمت تور قشم بر اساس فاکتورهای مختلفی افزایش و کاهش پیدا می‌کند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به نوع هتل اشاره نمود. به عنوان مثال برای خرید تور قشم از تهران با لیست زیادی از تورهایی مواجه میشوید که با هتل‌های ۴ و ۳ و دو ستاره و حتی هتل آپارتمان‌ها ارائه شده‌اند. برای آن دسته از افرادی که ارزان بودن تور برایشان اهمیت زیادی دارد، انتخاب تور با هتل هایی که تعداد ستاره‌های کمتری داشته و از بازار و مراکز خرید و همچنین ساحل فاصله دارند گزینه مناسبی خواهد بود. علاوه بر نوع هتل، تعداد روزهای سفر نیز تاثیر بسیار زیادی بر قیمت نهایی تور خواهند داشت. چون هر چه مدت زمان سفر طولانی تر باشد، به همان نسبت لازم است هزینه بیشتری را برای اقامت در هتل پرداخت نمایید.

 

تهران

خرید تور قشم از مشهد

از دیگر موارد بسیار مهمی که برای خرید تورهای ارزان قیمت نمی‌توان از آن چشم پوشی نمود، زمان سفر می‌باشد. توجه داشته باشید که در بازه‌های زمانی که شرایط آب و هوایی مناطق جنوبی کشورمان عالی می‌باشد، قیمت تور قشم از مشهد با رشد زیادی مواجه خواهد شد. چون با افزایش تقاضا برای سفر و خرید بلیط هواپیما و قطار و همچنین رزرو هتل، هزینه‌های آنها نیز با رشد مواجه شده و در نهایت باعث می‌شود تا توری که خریداری می‌کنید گران تر از سایر مواقع باشد. به عنوان مثال، پاییز و زمستان و فروردین و اردیبهشت از جمله بازه‌های زمانی هستند که قیمت تور قشم گران تر بوده و در مقابل، تابستان به دلیل گرامی هوا و شرجی بودن آن زمان مناسبی برای خرید تورهای ارزان قیمت می‌باشد.

خرید تور هوایی قشم

تورهای ارائه شده برای قشم را می‌توان به دو گروه کلی زمینی و هوایی تقسیم بندی کرد که از نظر قیمت و شرایط سفر با هم تفاوت زیادی دارند. با توجه به مسافت طولانی تهران و مشهد تا قشم و همچنین موقعیت جغرافیایی آن، اغلب افراد ترجیح می‌دهند تا با هواپیما مسافت را طی کنند. به همین دلیل پروازهای منظم و متعددی در طول روز برای این مسیرها توسط ایرلاین‌های مختلف ارائه می‌شود.

برای خرید تور ارزان قشم از مشهد یا تهران لازم است به بلیط سفر توجه زیادی داشته باشید چون شرکت‌های هواپیمایی قیمت‌های متفاوتی را برای بلیط‌های خود ارائه می‌دهند. دلیل این تفاوت قیمت کلاس نرخی و نوع هواپیما و همچنین چارتری و سیستمی بودن پرواز می‌باشد که لازم است در زمان خرید تور به آن توجه داشته باشید.

مشهد

رزرو تور ارزان چارتر قشم از تهران

تورهای هوایی قشم از تهران و مشهد را می‌توان به دو گروه چارتری و سیستمی تقسیم بندی نمود که نه تنها از نظر قیمت، بلکه شرایط استرداد آنها نیز با هم متفاوت می‌باشد. برای رزرو تور ارزان چارتر قشم از تهران و مشهد در مرحله اول باید به این موضوع دقت داشته باشید که قیمت بلیط‌های چارتری برای کودکان زیر ۱۲ سال با بزرگسالان یکسان می‌باشد. اما در پروازهای سیستمی این بلیط‌ها شامل تخفیف خواهند بود. همچنین لازم به ذکر است که برخی از این تورها به دلیل اینکه در ساعات نزدیک به پرواز به فروش میرسند، با قیمت‌های بسیار ارزان قابل خریداری هستند. این تورها که اصطلاحا تور لحظه آخری قشم نامیده میشوند، با پروازهای چارتری ارائه شده و غیر قابل استرداد نیز می‌باشند.

خرید تور زمینی قشم با قطار

افراد زیادی هستند که به دلایل مختلف از قبیل ترس از پرواز، امینت بیشتر سفر با قطار و همچنین فراهم شدن شرایط بهتر برای سفر با افراد سالمند و کودکان ترجیح می‌دهند تور زمینی قشم با قطار را خریداری کنند. با توجه به اینکه قشم جزیره می‌باشد، به همین دلیل برای استفاده از تورهای زمینی لازم است ابتدا تا بندر عباس با قطار پیموده شده و مابقی با لنج‌های مخصوص طی شود. با توجه به اینکه بخشی از مسیر سفر در آب پیموده می‌شود، به همین دلیل این نوع تور برای افرادی که به دنبال تجربه لحظات هیجان انگیز هستند گزینه‌ای مناسب خواهد بود.

نکته بسیار مهم در خرید تور زمینی قشم از مشهد یا تهران با قطار، توجه به نوع قطار می‌باشد. قیمت بلیط‌های قطار با توجه به نوع قطار و امکانات موجود در آنها متغییر می‌باشد. به همین دلیل ارزان‌ترین تورهای قشم با قطار را می‌توانید با قطارهای ۶ تخته خریداری کنید. لازم به ذکر است که قیمت بلیط قطار نیز در بازه‌های زمانی مختلف متغییر بوده و روزهای مختلف از قبیل تعطیلات نوروز با رشد زیادی مواجه میشوند. به همین دلیل حتی تورهای زمینی قشم را نیز در تعطیلات نوروز و پاییز گران تر از تابستان خریداری خواهید نمود.

رزرو آنلاین تور قشم رسپینا

رسپینا از معتبرترین سایت‌ها در زمینه ارائه خدمات الکترونیک گردشگری می‌باشد که امکان رزرو آنلاین تور را برای تورهای داخلی و خارجی فراهم نموده است. با این امکان این شما هستید که نوع تور (هوایی و زمینی) و چارتری و سیستمی و همچنین نوع قطار را انتخاب می‌کنید. علاوه براین، نوع هتل و تعداد روزهای سفر نیز کاملا بر اساس خواسته مسافر تعیین می‌گردد. در نتیجه شرایط برای خرید تورهای ارزان قیمت قشم فراهم خواهد شد. علاوه بر امکان خرید تور، از طریق سایت و اپلیکیشن اندروید و ios رسپینا می‌توانید نسبت به خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، بلیط اتوبوس و قطار داخلی و خارجی، رزرو هتل داخلی و خارجی و همچنین بیمه مسافرتی اقدام کنید. تمام موارد فوق از امکان استرداد آنلاین و پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار می‌باشند. با رسپینا روی زمین نمی‌مانید...

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها