|
کدخبر: 315188

همه اطلاعاتی که برای خرید صندلی چوبی رستورانی لازم است بدانید

با ورود به رستوارن، حتما اولین چیزی که موجب جلب توجه شما می‌شود، دکوراسیون داخلی است. صندلی رستوان یکی از مهم‌ترین اجزای دکوراسیون داخلی است که علاوه بر زیبایی، باید راحت و نرم باشد تا رضایت مهمانان رستوران را جلب کند. 

تولیدکنندگان انواع صندلی چوبی رستوران و صندلی فلزی و مبلی رستوران را طراحی و تولید می‌کنند تا خریداران بتوانند متناسب با نیاز و سلیقه خود مناسب‌ترین صندلی را انتخاب کنند و رستوران را مطابق سلیقه خود تجهیز کنند. 

در این مطلب قصد داریم اطلاعات کامل و دقیقی درباره انواع صندلی رستوران و ویژگی‌های هر کدام از آن‌ها در اختیار شما قرار دهیم. پیشنهاد می‌کنیم خواندن این مطلب را از دست ندهید. 

صندلی چوبی رستورانی

 

ویژگی‌های صندلی چوبی رستورانی چیست؟ 

 

یکی از متریال‌های پرطرفدار برای ساخت صندلی، چوب است که باعث شده اغلب افراد صندلی چوبی رستورانی را خریداری نمایند و مورد استفاده قرار دهند. ویژگی‌های صندلی چوبی رستورانی شامل موارد زیر است. 

  • جلوه‌ای زیبا و دلچسب

    صندلی چوبی رستورانی به دلیل اینکه از چوب طبیعی ساخته می‌شود، ظاهری زیبا و گرم به محیط رستوران می‌دهد و باعث می‌شود حاضرین در محیط رستوران احساس صمیمیت کنند. 

  • ماندگاری بالای صندلی چوبی

    رستوران محل پر رفت و آمدی است که افراد زیادی از صندلی‌ها استفاده می‌کنند. صندلی چوبی رستورانی با استفاده از چوب‌های سخت و محکم ساخته می‌شود که بتوانند وزن و فشار را به خوبی تحمل کنند و زود خراب نشوند. 

  • راحتی صندلی چوبی رستورانی

    یکی از ویژگی‌های مهمی که صاحب رستوران برای خرید صندلی به آن توجه دارد، راحتی صندلی است. صندلی چوبی رستورانی این مزیت را دارد که محل راحتی برای نشستن مهمانان فراهم می‌کند. زیرا تولیدکنندگان در طراحی و ساخت صندلی، به اصول ارگونومی توجه دارند و سعی می‌کنند پشتی و نشیمنگاه صندلی نرم باشد. 

  • قابلیت حمل آسان صندلی چوبی رستورانی

    صندلی‌ چوبی رستوران، سبک است و می‌توان آن را به راحتی داخل رستوران جابه‌جا نمود.

  • قابلیت تطبیق با دکوراسیون رستوران

    صندلی‌ چوبی رستورانی را می‌توان به شکل‌های متنوعی طراحی نمود. به طور مثال برای سبک دکوراسیون مدرن یا سبک دکوراسیون کلاسیک می‌توان انواع صندلی چوبی را طراحی نمود. زیرا چوب انعطاف‌پذیری بالایی دارد و قابلیت اجرای طراحی‌های مختلف را دارد. 

صندلی رستورانی فلزی

 

ویژگی‌های صندلی رستورانی فلزی چیست؟ 

 

صندلی فلزی هم به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد، در رستوران مورد استفاده قرار می‌گیرد. ویژگی‌های منحصربه‌فرد صندلی رستورانی فلزی شامل موارد زیر است. 

  • مقاومت در برابر زنگ زدگی

    چوب از متریال‌هایی است که در برابر رطوبت مقاومت بالایی ندارد و پوسیده و خراب می‌شود. ویژگی بااهمیت فلزات این است که با استفاده از یک روکش مناسب در مقابل رطوبت مقاوم می‌شوند و زنگ نمی‌زنند. بنابراین برخی از صاحبان رستوران برای اینکه دوام و ماندگاری صندلی در محیط رستوران افزایش پیدا کند، صندلی رستورانی فلزی تهیه می‌کنند. 

  • زیبایی صندلی رستورانی فلزی

    همان‌طور که صندلی چوبی جذابیت و زیبایی خاصی دارد، صندلی رستورانی فلزی هم جلوه و زیبایی خاصی دارد و باعث شیکی محیط رستوران می‌شود. 

  • مقاومت بالای صندلی رستورانی فلزی در برابر وزن

    صندلی‌ رستورانی فلزی به علت ساختار مقاوم فلز، می‌توانند فشار و وزن بالایی را تحمل کنند و بدون اینکه در طول زمان تغییر شکل دهند، در رستوران قابل استفاده باشند. 

  • مقاومت بالا در برابر ضربه

    فلزات همان‌طور که در برابر وزن مقاومت بالایی دارند، در برابر ضربه هم پایدار و مقاوم هستند و به راحتی خراب نمی‌شوند. حتی خط و خش هم این صندلی‌ها را خراب نمی‌کند.

  • قابلیت استفاده در دکوراسیون‌های مختلف 

    صندلی رستورانی فلزی طراحی ساده‌ای دارد که باعث می‌شود با سبک‌های مختلف دکوراسیون سازگاری داشته باشد. به طور مثال در رستوران‌هایی که با سبک دکوراسیون مدرن طراحی می‌شوند، استفاده از صندلی فلزی پرطرفدار است.  

  • قابلیت حمل آسان صندلی رستورانی فلزی

    صندلی فلزی وزن سنگینی ندارد و به راحتی می‌توان آن را جابه‌جا کرد. بنابراین تمیز کردن رستوران با وجود صندلی فلزی کار سختی نیست. از طرف دیگر در مواقعی که مدیر رستوران بخواهد با جابه‌جا کردن صندلی‌ها فضای بیشتری را در سالن باز کند، به راحتی می‌تواند این کار را انجام دهد. 

  • نظافت آسان صندلی فلزی رستوران 

    یکی از دغدغه‌های صاحبان رستوران‌ها، تمیز شدن آسان وسایل است. ویژگی صندلی فلزی رستوران این است که به سادگی و با استفاده از یک دستمال مرطوب می‌توان آن‌ها را تمیز کرد. 

  • تنوع رنگ صندلی فلزی 

    صندلی رستورانی فلزی با رنگ‌های متنوعی طراحی و تولید می‌شود تا خریداران بتوانند متناسب با سلیقه خود مناسب‌ترین رنگ را انتخاب کنند. 

صندلی مبلی رستورانی

 

ویژگی‌های صندلی مبلی رستورانی چیست؟  

 

انتخاب مبلمان رستورانی کار بسیار سختی است. زیرا خریدار باید تمام ویژگی‌های محصولات مختلف را بررسی کند و با توجه به برتری‌هایی که هر کدام از آن‌ها بر دیگری دارند و سلیقه شخصی، مناسب‌ترین صندلی رستورانی را انتخاب نماید. 

 یکی از تجهیزات مناسب برای استفاده در رستوران، صندلی مبلی رستوران است که ویژگی‌های آن شامل موارد زیر است. 

  • طراحی ساده صندلی مبلی رستورانی 

    صندلی مبلی رستوران، با وجود طراحی ساده، زیبا است و توجه مهمانان رستوران را به خود جلب می‌کند. معمولا این صندلی‌ها پشتی ساده‌ای دارند و نرم هستند تا کسی که روی آن می‌نشیند، احساس آسودگی داشته باشد. 

  • قابلیت تمیز شدن آسان صندلی مبلی رستورانی 

    صندلی مبلی رستورانی با پارچه یا چرم پوشانده می‌شوند که به سادگی می‌توان آن را تمیز کرد. شوینده‌های معمولی مانند شامپو فرش برای تمیز کردن مبل پارچه‌ای و یک حوله نرم برای پاک کردن مبل چرمی مناسب هستند و بدون تغییر کفیت پارچه و چرم، مبلمان را تمیز می‌کنند.  

  • ابعاد متنوع صندلی مبلی رستورانی 

    یکی از ویژگی‌های مطلوب صندلی مبلی رستورانی این است که با اندازه‌های متنوعی طراحی می‌شود. بنابراین خریداران می‌توانند با توجه به اندازه رستوران و فضایی که در اختیار دارند، مناسب‌ترین صندلی مبلی رستورانی را انتخاب و خریداری نمایند. 

  • تنوع رنگ صندلی مبلی رستورانی 

    مزیت مهم خرید صندلی مبلی رستورانی این است که تنوع رنگ بالایی دارد و خریدار می‌تواند متناسب با سبک دکوراسیون رستوران، مناسب‌ترین مبل رستورانی را انتخاب کند. 

 

جمع بندی 

صندلی یکی از لوازم ضروری رستوران‌ها است که مدل‌ها و رنگ‌های متنوعی دارد و با استفاده از متریال‌های متنوعی ساخته می‌شود. در این مطلب سعی کردیم اطلاعات کاملی درباره ویژگی‌های صندلی چوبی و فلزی رستوران و صندلی مبلی در اختیار شما قرار دهیم. امیداریم با استفاده ازاین اطلاعات بتوانید مناسب‌ترین صندلی مبلی رستورانی را خریداری نمایید. 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها