|
کدخبر: 277015

قبل از خرید صندلی رستوران به این ۵ نکته توجه کنید

پیش از خرید هر چیز باید به نکات مهمی توجه کرد تا از خرید خود رضایت کافی داشته باشید.

سبک زندگی قبل از خرید صندلی رستوران به این ۵ نکته توجه کنید

پیش از خرید هر چیز باید به نکات مهمی توجه کرد تا از خرید خود رضایت کافی داشته باشید. این روزها رستوان‌های زیادی با سبک‌ها و اهداف مختلف تاسیس می‌شوند. یکی از مهمترین وسایل برای فضای داخلی رستوران‌ها میز و صندلی با کیفیت است. پیش از خرید به نوع دکوراسیون، رنگ، جنس رنگ، ابعاد، ظاهر و سبک رستوران خود توجه کنید.

توجه به نوع دکواسیون داخلی

 اصولا رستوران‌ها در سبک‌های مدرن، کلاسیک و... تاسیس می‌شوند. هر یک از این سبک‌ها از سیاق خود پیروی کرده و باید متناسب با آن، انواع میز و صندلی را خرید. خرید صندلی رستوران در سبک مدرن با میز و صندلی مدرن همراه است. برای خرید میز و صندلی رستوران به سبک مدرن باید رنگ‌های طلایی، سفید و زرشکی هارمونی انتخاب شود. طیف رنگی در این سبک سفید و طلایی است. برای سبک مدرن باید از میز‌ و صندلی‌های استیل و مدرن استفاده کرد. در سبک کلاسیک نیز از میز و صندلی کلاسیک استفاده می‌شود. این میز و صندلی‌ها ابعاد بزرگی داشته و بیشتر در نوع لهستانی، تولیکس و حصیری خریداری می‌شوند.

صندلی-رستوران-2

رنگ صندلی‌ها

اصولا فضای داخلی هر رستوران و تجهیزات آن دارای رنگ‌بندی‌های متفاوتی هستند. در انتخاب میز و صندلی باید به رنگ فضا نیز توجه کرد. رنگ‌های روشن فضا را بزرگتر نشان داده و رنگ‌های تیره برای فضاهای بزرگ مناسب هستند. در هنگام خرید صندلی رستوران باید رنگی انتخاب شود که فضا را دلنشین‌تر کند. انتخاب رنگ‌هایی مانند سفید، کرم، زرد و طلایی باعث جلوه بیشتر می‌شود. رنگ‌های تیره نیز به صورت تلفیقی می‌توانند باعث زیبایی بیشتر رستوران شوند. برخی افراد از میزهای روشن به همراه صندلی‌های تیره و بیا برعکس استفاده می‌کنند. رنگ‌های ترکیبی هم به نوبه خود زیبایی‌های خاصی دارند. قیمت میز و صندلی رستوران با توجه به رنگ‌ آن نیز متفاوت می‌شود.

توجه به کیفیت رنگ

 برخی از رنگ‌ها کیفیت بالایی داشته ومقاومت خوب آن‌ها در برابر عوامل خارجی موجب دوام بیشتر میز و صندلی می‌شود. هرچه از رنگ‌های باکیفیت برای تولید میز و صندلی استفاده شود فروش بالاتری خواهند داشت. خرید صندلی رستوران ربا رنگ‌های متنوع با توجه به سلیقه متفاوت افراد انجام می‌شود. علاوه بر اینکه رنگ میز و صندلی با توجه به فضای رستوران انتخاب می‌شود سلیقه افراد هم تاثیر مستقیم در انتخاب رنگ دارد.

ابعاد صندلی

پیش از خرید صندلی رستوران باید به ابعاد آن نیز توجه داشته باشید. ابعاد صندلی باید با توجه به ابعاد فضای داخلی رستوران شما تعیین گردد. اگر رستوران شما فضای بسیار زیادی داشته باشد باید از صندلی‌های بزرگ استفاده کنید.

آلپر یکی از برترین فروشگاه های اینترنتی فروش میز و صندلی مناسب اماکن مختلف، در این باره نکات زیر را گفته است:

((رستوران و کافه مکانی خواهد بود برای پاتوق مردم و این باعث می شود مدت زیاد طولانی بر روی صندلی ها بنشینند خرید صندلی‌های کوتاه و متوسط می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. پشتی بلند یکی از نکات بسیار مهمی است که باید به آن دقت کنید. در هنگام خرید به وزن صندلی توجه داشته باشید که جابه‌جای آن برای مشتری سخت نباشد. سایز استاندارد برای صندلی رستورانی 40 و 45 و 50 سانتی‌متر است.)).

صندلی-رستوران-3

ظاهر صندلی

ظاهر صندلی اهمیت زیادی برای انتخاب و خرید صندلی دارد. شما باید از صندلی‌های بسیار شیک با ظاهر زیبا استفاده کنید. این کار باعث توجه بیشتر مشتریان شما شده و می‌توانید با استقبال بیشتری در رستوران خود مواجه شوید. بهتر است صندلی را انتخاب کنید که ظاهر ساده و شیک داشته باشد. این روزها سادگی بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفته است. جنس‌های با کیفیت با ظاهر ساده بهترین گزینه برای خرید صندلی هستند.

چوب یا فلز؟ کدام مناسب‌تر است؟

انتخاب متریال گوناگون برای خرید میز و صندلی رستوران در همه‌ مواقع یکسان نیست. برخی افراد چوب را بیشتر از جنس فلز می‌پسندند. حال این سوال پیش می‌آید که کدام یک بهتر است. در پاسخ به این سوال باید گفت که بستگی به نوع چوب یا نوع فلز استفاده شده در تولید میز و صندلی رستوران، این وسایل طول عمر متفاوتی دارند.

اگر شما میز و صندلی رستوران را به صورتی انتخاب کنید که چوب آن ضد ضربه و مقاومت بالایی داشته باشد گاهی از فلز هم بهتر است. برای رستوران‌هایی که سبک سنتی دارند فلز گزینه مناسبی نیست؛ بنابراین اولین نکته برای تمایز بین جنس فلز یا چوب نوع سبک رستوران است. قیمت میز و صندلی رستوران هم با جنس فلز یا چوب تفاوت‌های زیادی دارد.

سخن پایانی

همانطور که اشاره کردیم برای خرید صندلی رستوران باید به نکات مهمی توجه کرد. از نکات مهم دیگر می‌توان به انتخاب یک مکان مناسب برای خرید توجه کرد. اگر شما یک فروشگاه معتبر را برای خرید خود انتخاب کنید رضایت بیشتری از خرید داشته و برای خرید میز و صندلی رستوران با کیفیت بالا هزینه‌های کمتری می‌پردازید. تنوع قیمت میز و صندلی رستوران برای برخی افراد اهمیت زیادی دارد تا باتوجه به بودجه خود گزینه‌های متفاوتی پیش رو داشته باشد. به صفحه فروش محصولات ما سر بزنید و خرید میز و صندلی را به بهترین شکل تجربه کنید. ما خدمات متنوعی برای شما ارائه خواهیم کرد.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها