|
کدخبر: 303764

ساندویچ پانل، انتخاب اقتصادی

شباهت ساختاری پانل ساندویچ با ساندویچ خوراکی جالب توجه است. اما ساندویچ پانل نباید خورده شود. ساندویچ پانل ها از چند لایه که با هم ثابت شده اند ساخته می شوند. در واقع، ساندویچ پانل ها از دو لایه بیرونی ساخته شده اند که یک لایه هسته عایق شده را در بین آنها احاطه کرده اند. لایه ها از مواد مختلف هستند. کاربرد ساندویچ پانل در ساخت و ساز نسبت به سایر مصالح مقرون به صرفه تر است.

نکاتی است که شما باید قبل از خرید ساندویچ پانل بدانید تا انتخاب درستی را کرده باشید. این محصول یکی از مقرون به صرفه ترین راه حل های عایق، با دوام بیشتر، زمان نصب کوتاه تر، نیاز کمتر به تعمیر و نگهداری و ظرفیت بیشتر برای عایق صوتی و حرارتی است. علاوه بر این، آنها را می توان با تمام نیازهای ساختمان و نوع شناسی، با انواع مختلف پانل برای هر مورد تطبیق داد.

اول از همه، ساندویچ پانل به طور گسترده در ساخت و ساز استفاده می شود، مانند کارخانه های صنعتی، انبارها، سردخانه ها، بسته بندی جعبه، محفظه فولادی سبک، اتاق های نیم طبقه ساختمان اصلی، اتاق های تخته متحرک، اتاق های مختلف تصفیه، اتاق های تهویه مطبوع و غیره. که مصالح ساختمانی بسیار مناسبی هستند. پس ساندویچ پانل چیست؟ اجازه بدهید به شما بگویم.

 

 

مزایای استفاده از ساندویچ پانل

  • قابل اجرا در تمامی اقلیم ها

  • حمل و نقل آسان

  • تعویض آسان

  • کاهش انتقال صدا و انرژی

  • مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی

  • بسیار انعطاف پذیر است

  • مقاومت خوب در برابر آتش

مدل های محبوب ساندویچ پانل

1-پانل های سقفی

پانل های سقفی از پله های عریض تری تشکیل شده اند، بنابراین از آنها برای ساخت سقف پروژه های مختلف استفاده می شود. از ورق های آلوزینک و گالوانیزه به عنوان لایه های بیرونی ساندویچ پانل استفاده می شود. بین این دو لایه از فوم پلی یورتان مناسب برای عایق صدا و حرارت استفاده می شود.

2-ساندویچ پانل دیواری

از ساندویچ پانل دیواری برای پوشش دیوارها و اطراف طاقچه ها استفاده می شود. ساندویچ پانل دیواری استحکام کمتری دارد. ضخامت ساندویچ از 4 تا 20 سانتی متر متغیر است. ساندویچ پانل دیواری از دو ورق فلزی گالوانیزه و آلوزینک تشکیل شده است.

3-ساندویچ پانل پشم شیشه

یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین عایق های حرارتی ساندویچ پانل از نوع پشم شیشه می باشد. این پنل از عایق پشم فایبرگلاس ساخته شده و بسیار سبک است.

4-ساندویچ پانل پشم معدنی

این پانل ها یکی از پرفروش ترین عایق های مقاوم در برابر آلودگی صوتی هستند. آنها همچنین برای محافظت در برابر آتش استفاده می شوند.

5-ساندویچ پانل سردخانه

به دلیل در دسترس بودن مصالح، برای ساخت سردخانه ها بسیار مناسب است.

6-ساندویچ پانل فوم متراکم

7-ساندویچ پانل پلی اورتان

8-ساندویچ پانل پلی استایرن جداره

نصب ساندویچ پانل

نصب ساندویچ پانل توسط افراد حرفه ای بسیار مهم است. از ساندویچ پانل ها در سازه های مختلفی استفاده می شود. رطوبت، گرما، صدا و خواص ضد احتراق از جمله عوامل کلیدی در تعیین نوع پانل ها هستند. یک حرفه ای در هنگام نصب ساندویچ پانل تمام جنبه ها را در نظر می گیرد.

حدود دو میلی متر چشمک زن برای اتصال پانل ها به اجزای ساختمان استفاده می شود. پلی اورتان برای آب بندی بین پانل ها استفاده می شود. توجه به فاصله بین ستون ها و ارتفاع در نصب ساندویچ پانل ضروری است.

کاربردهای ساندویچ پانل

  • در ویلاها و ساختمان های پیش ساخته

  • پوشش سقف و دیوار

  • مناطق مسکونی

  • غرفه های نگهبانی، جایگاه های سوخت، گلخانه ها

  • انبارهای مواد غذایی

  • واحدهای صنعتی و نیمه صنعتی

قیمت ساندویچ پانل در ایران

قیمت ساندویچ پانل به نوع و تعداد لایه های استفاده شده بستگی دارد. ضخامت لایه ها نیز عاملی کلیدی در تعیین قیمت نهایی است.

شما می توانید جهت دریافت لیست قیمت ساندویچ پانل به وب سایت ظفرآهن مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

نمایندگی های ساندویچ پانل ظفر آهن

در خرید ساندویچ پانل حتماً از تولیدی های معتبری به عنوان ظفر آهن خریداری می کنید چرا که همه محصولات ظفر آهن دارای ضمانت کیفی می باشند.شما می توانید برای خرید ساندویچ پانل در تبریز، تهران، مشهد، زنجان و شهرها به وب سایت ظفر آهن مراجعه کنید. ثبت سفارش و یا می توانید از طریق تماس با ابزار فروش با شماره تماس های قرار داده شده در زیر نسبت به خرید اقدام کنید.

شماره تماس های فروش ظفر آهن:

  1. 041-34216800

  2. 041-34216801

  3. 041-34216802

  4. 041-34216803

  5. 041-34216804

  6. 041-34216805

  7. 041-34216806

 

 

 

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها