|
کدخبر: 254142

آیا می دانید درآمد آب بندی و عایق کاری نمای ساختمان در ایران به وسیله طناب چقدر است؟

آب بندی و عایق کاری نمای ساختمان با جهان فرود

آب بندی نما و عایق کاری نمای ساختمان یکی از مهم ترین کارهایی است که برای رفع درزهای ایجاد شده بر روی ساختمان است. با گذشت زمان نمای ساختمان ها دچار فرسودگی می شود و ممکن است دچار ترک خوردگی و یا افتادن سنگ نما شود. در چنین شرایطی   پیچ و رولپلاک کردن نما با طناب بدون داربست   یکی از اصلی ترین کارها برای عایق کاری ساختمان و محکم کردن سنگ نماها است.

در گذشته آب بندی نما توسط داربست های چوبی و فلزی انجام می شد و کار در ارتفاع بالا را مشکل و خطر آفرین می کرد. اما امروزه راپل کاران انواع خدمات از قبیل پیچ و رولپلاک نما، نماشویی، عایق بندی، آب بندی نما را انجام می دهند.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست

 

 

حقوق و درآمد آب بندی و عایق کاری نمای ساختمان در ایران با جهان فرود

آب بندی نما و عایق کاری ساختمان یک امر ضروری و مهم در ساختمان های قدیمی است. امروزه در شهرهای شلوغ و پرجمعیت که جمعیت آپارتمان نشینان نیز افزایش پیدا کرده است توجه به بافت ساختمان ها و استحکام آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. راپل کاری یک حرفه مهم و کاربردی در شهرهای بزرگ است. راپل کار کسی است که مهارت و توانایی لازم برای کار در ارتفاع به وسیله ی طناب را دارد. شاید افرادی زیادی متقاضی

انجام این کار باشند و در صدد آن باشند که درآمد راپل کاری چقدر است؟

آیا این درآمد به قدری است که بتوان خطر کار در ارتفاع را به جان و دل خرید؟ راپل کارانی که مهارت صعود پیدا می کنند می توانند در ارتفاعات بسیار زیاد هم کارهای نمای ساختمان های مختلف را انجام دهند. یادگیری این تکنیک ها هزینه بر است از این رو هزینه کار به وسیله طناب هم تا حدودی زیاد است. هر چه راپل کار تخصص و مهارت بالایی داشته باشد می تواند انواع کار در ارتفاع را انجام دهد و درآمد بالایی هم دارد.

به طور کلی حقوق و درآمد راپل کار بسته به کاری است که انجام می دهند. برخی از راپل کاران تنها خدمات پیچ و رولپلاک نما را انجام می دهند و درآمد آن ها بر اساس متراژ کاری انجام شده است.

اب بندی نما با طناب

 

پارامترهای اصلی در تعین درآمد آب بندی و عایق بندی در ایران به وسیله طناب

درآمد آب بندی نمای ساختمان با طناب بدون داربست  و عایق بندی در ایران به وسیله طناب بر اساس فاکتورهای مختلف اندازه گیری می شود. راپل کاران باید با تکنیک های کوه نوردی به وسیله ی ابزارهای مختلف از قبیل طناب، چکش، نوع صندلی برای نشستن و ... آشنا باشند و آموزش های لازم در این خصوص را ببینند.

کسب مهارت های راپل کاری به وسیله طناب کار چندان آسانی نیست. این شغل در رده ی شغل های سخت و مشکل است و درآمد آن هم میان رده است. برای تعیین درآمد آب بندی و عایق کاری فاکتورهای مهمی از قبیل ارتفاع کار، ابزارهای مورد استفاده، متراژ آب بندی و عایق کاری، نوع پیچ و رولپلاک به کار گرفته شده، مهارت راپل کار و ... دخیل هستند.

میزان درآمد آب بندی و عایق کاری در ایران در شرکت های فعال نسبتا بالاشت. این شرکت ها در تخصص های مختلف راپل کار دارند. بیشتر افراد برای انجام کارهای عایق بندی ساختمان شرکت های فعال در این زمینه را انتخاب می کنند.

 عایق نما با راپل

 

حقوق افراد راپل کار

اگر به شغل آب بندی و عایق بندی ساختمان علاقمند هستید می توانید در یک دوره آموزشی شرکت کنید و مهارت های لازم را کسب کنید. درآمد در این شغل به شرط اینکه مهارت و تخصص داشته باشید تقریبا بالاست. با در دست گرفتن پروژه های وسیع می توانید درآمد ماهانه خود را بالا ببرید. هر چه کیفیت نهایی کار بالا باشد شما شناخته شده تر خواهید شد و به درآمد بالاتری خواهید رسید.

 

آیا نوع ساختمان و ارتفاع آن در درآمد راپل کاران تاثیر می گذارد؟

آب بندی و عایق بندی در ایران به وسیله طناب کار راپل کاران دوره دیده است. درآمد خدمات راپل کاران بر اساس متراژ و تعداد طبقات ساختمان، عرض و ارتفاع نما، جنس نما، سختی کار و ... تعیین می شود. پس میزان درآمد مشخص و ثابتی برای این شغل وجود ندارد. از آنجا که افراد بسیار کمی هستند که چنین خدماتی انجام می دهند و از طرفی هم تقاضا برای این خدمات هم بالاست از این رو درآمد و هزینه دریافتی هم بیشتر می شود.

راپل کارانی که به استخدام شرکت های معتبر در این خصوص در می آیند معمولا از یک درآمد ثابت و یک درآمد متغیر برخوردار هستند. درآمد در شرکت های مختلف متفاوت است و هر شرکتی استراتژی های مختلفی برای تعیین درآمد این افراد دارد.

سخن آخر

درآمد آب بندی و عایق کاری در ایران به وسیله طناب در شرکت های مختلف متفاوت است. هر شرکتی یک سری پارامترها برای تعیین حقوق و دستمزد و در نهایت درآمد راپل کاران دارد. عایق بندی ساختمان، نماشویی، پیچ و رولپلاک نما جزء خدماتی هستند که در ایران به وسیله طناب انجام می شود. تمام این خدمات درآمد های متفاوت و تجهیزات متفاوتی دارند که متراژ کاری نقش مهمی در تعیین درآمد نهایی خواهد داشت.

 

نویسنده: رپورتاژ
  • شرکت جهان فرود ارسالی در

    پیچ و رولپلاک نما در ساختمان
    نمای ساختمان همواره یکی از بخش های مهم ساختما ن بوده که به آن توجه ویژه ای می شود چراک ه نمای ساختمان نه تنها زیبایی بیرونی ساخ تمان را به نمایش می گذارد، بلکه طول عمر و سالم بودن آن نیز اهمیت بسیاری دارد چرا که ممکن است سقوط بخش هایی از نما برای اف راد خطرساز باشد.

    امروزه به منظور بالا بردن طول عمر نمای ساختمان از پیچ و رولپلاک نما استفاده می شود که افرا د متخصص راپل کار با استفاده از طناب های محکم و استوار این کار را با کم ترین هزین ه برای افراد انجام می دهند و می توانند ا ز این راه درآمدی خوبی را برای خود کسب نم ایند. شایان ذکر است که طناب جایگزین دارب ست می شود و همین موضوع می توانند زمان ات مام پروژه را کاهش دهد و از هزینه هایی که برای نصب داربست به افراد تحمیل می شود ج لوگیری نماید.

  • شرکت جهان فرود ارسالی در

    حقوق پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان د ر هر پروژه ای متفاوت است. در بیشتر مواقع به تعداد پیچ و رولپلاک هایی بستگی دارد که بر روی سنگ های نما استفاده کرده اید. ساختمان هایی که برای نمای آن ها از سنگ ا ستفاده شده است پس از مدتی احتمال شل شدن و افتادن سنگ ها وجود دارد. افتادن سنگ ها ی نما به دلایل مختلفی ممکن است پیش آید.< br />
    دلایلی از قبیل:

  • کاوه ارسالی در

    پیچ و رولپلاک نما روی طناب خیلی سخته دوس تان. باید خودتون اینکار انجام بدید تا بف همید چقدر سخت و طاقت فرسا هستش اینکار. ب نظرم راپل جزو شغلهای سخت دنیاست و حقوقشم باید بالا باشه.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها