|
کدخبر: 269177

انواع عایق الکتریکی صنعتی عایق نوین با توضیحات کامل

شرکت عایق نوین فاخر با همکاری نیروی انسانی متخصص و حرفه ای و مواد اولیه با کیفیت به تولید انواع عایق الکتریکی می پردازد، انواع عایق های الکتریکی و حرارتی که در این شرکت تولید می شوند را می توانید با بهترین کیفیت و قیمتی نازل تهیه کنید.

شرکت عایق نوین فاخر با همکاری نیروی انسانی متخصص و حرفه ای و مواد اولیه با کیفیت به تولید انواع عایق الکتریکی می پردازد، انواع عایق های الکتریکی و حرارتی که در این شرکت تولید می شوند را می توانید با بهترین کیفیت و قیمتی نازل تهیه کنید.

معرفی انواع عایق الکتریکی صنعتی و حرارتی

فیبر نسوز (عایق الکتریکی و حرارتی)

فیبر نسوز از ترکیب انواع گوناگون الیاف مصنوعی ساخته می شود و از آن ها به عنوان عایق حرارتی و الکتریکی استفاده می شود، فیبر نسوز در صنایعی که دارای حرارت بسیار بالا می باشند کاربرد دارد.

چون این فیبر نسوز است با محیط زیست سازگاری بالایی دارد، از این جهت برای صرفه جویی در انرژی بسیار مهم است، از فیبرهای نسوز در صنایع مختلف و کوره های گرمایشی استفاده می شود.

عایق-الکتریکی

فیبر های نسوز از چه موادی تشکیل میشوند؟

فیبر های نسوز دارای اکسید های خاصی از جمله اکسید های آلومینیوم (آلومینا)، سیلیکون (سیلیس)، منیزیم (اکسید منیزیم) و اکسید کلسیم (آهک) هستند.

از آنجایی که فیبر نسوز چگالی کمی دارد، چگالی کم آن باعث تجمع گرمای کمی شده و آن را به یک عایق حرارتی عالی تبدیل می کند، همچنین فیبر نسوز مقاومت بالایی در برابر شوک حرارتی و خوردگی دارد.

انواع فیبر نسوز

فیبر نسوز دارای انواع عایق های الکتریکی و حرارتی از جمله فیبر استخوانی، فیبر نخ دار، فیبر فایبرگلاس، فیبر اپوکسی گلاس، فیبر فنولیک، فیبر تکستولیت، فیبر ایزوتکس، فیبر ایزوولت، فیبر استخوانی ترموست و فایبرگلاس G10 و G11 می باشد.

هر یک از فیبرهای نسوز نسبت به کاربردی که دارند تولید و ارائه می گردد.

ویژگی های فیبر نسوز

فیبر نسوز به عنوان عایق الکتریکی و حرارتی محسوب می شود که در شرایط شیمیایی و فیزیکی هیچ گونه تغییری نمی کند، این فیبر ها در برابر تمامی شرایط های محیطی از جمله دما، شوک حرارتی، ذوب شدگی، هدایت حرارتی کم و ذخیره سازی گرمایی نیز مقاوم هستند و بدون هیچ گونه تغییری باقی می مانند.

کاربرد فیبر نسوز

از فیبر های نسوز در صنایع مختلفی از جمله صنایع حرارتی، صنعت خودرو، شیشه، هوانوردی، فولاد کشتی سازی و... استفاده می شود، این فیبر ها در ساخت کوره ها و کارخانه های ذوب فلزات و اتصالات کاربردی اند.

فیبر استخوانی

فیبر استخوانی یکی از عایق های الکتریکی و حرارتی است که از ترکیب کاغذ کرافت (ماتریس) و رزین فنولیک با فشار بالای 2000 تن پخته و تولید می شود، فیبر استخوانی محصولی بسیار مقاوم و محکم است که قابلیت پانچ کاری، تراشکاری و ماشین کاری را نیز دارا می باشد.

فیبر استخوانی یکی از مقاوم ترین عایق های حرارتی و الکتریکی است که از آن در صنایع و نیروگاه های مختلف استفاده می شود، این فیبر قابلیت تحمل دما تا 120 درجه سانتی گراد را داراست و جذب آب بسیار پایینی دارد، این فیبر در برابر حلال های شیمیایی مقاومت بالایی داشته و امکان حل شدن آن وجود ندارد.

عایق-الکتریکی1

کاربرد فیبر استخوانی چیست؟

فیبر استخوانی، عایق الکتریکی و حرارتی نسوز است که کاربرد عمده آن در صنعت برقی و دی الکتریک قوی می باشد.

فیبر استخوانی به طور معمول در بخش ها و صنایع مختلف استفاده می شود که البته کاربرد عمده آن در صنعت برق و دی الکتریک قوی است و همین طور برای بخش ها و صنایع دیگری نیز مانند ترانسفورماتور ها، مولد های برق، نیروگاه های برق، مخابرات، ماشین سازی، هوا و فضا و… کاربرد دارد.

خرید فیبر استخوانی

 فیبر استخوانی به شکل ورق میله و لوله در ضخامت 0/5 تا 50 میلی متر و در ابعاد 100*200 سانتیمتری در رنگ های قهوه ای تیره و مشکی عرضه شده و به فروش می  رسد.

فیبر نخ دار

این فیبر که عایق الکتریکی و حرارتی است و از ترکیب الیاف کتان و رزین فنولیک در فشار 2000 تن و با حرارت بسیار بالا ساخته می شود، فیبرنخ دار خواص مکانیکی بالایی دارد و امکان تراشکاری و ماشین کاری این فیبر وجود دارد.

از دیگر مزیت های مهم فیبر نخ دار مقاومت الکتریکی بالا و مقاومت در برابر هرگونه نیروی سایشی و… این فیبر است، فیبر نخ دار از فیبر استخوانی شکنندگی بیشتری دارد.

کاربرد فیبر نخ دار

فیبر نخ دار را می توانیم یکی از پر کاربرد ترین فیبر های صنعتی معرفی کنیم، این فیبر در صنایع مختلفی کاربرد دارد، از نوع نازک فیبر نخ دار در صنایع الکتریکی و از نوع ضخیم آن در ساخت قرقره، چرخ دنده، واشر استفاده می شود، این کامپوزیت خواص مکانیکی بالایی داشته و امکان تراشکاری و ماشین کاری آن وجود دارد، فیبر نخ دار قابلیت پانچ پذیری و برشکاری نیز دارد.

خرید فیبر نخ دار

فیبر نخدار در سایز های 5/0 تا 300 میلی متر تولید می شود و به فروش می رسد.

فیبر فایبرگلاس و فیبر اپوکسی گلاس

فیبر فایبر گلاس و اپوکسی گلاس فیبر های نسوز و مقاومی هستند که به عنوان تقویت کننده و از ترکیب رزین اپوکسی و الیاف شیشه تولید می شوند، این فیبرها دارای مقاومت مکانیکی بسیار بالایی بوده و قابلیت تراشکاری و ماشین کاری دارند.

فیبر فایبر گلاس بسته به تناسب و خلوص رزین و الیاف دارای انواع مختلفی از جمله فیبر فایبرگلاس G10، فیبر فایبرگلاس G11، فیبر اپوکسی گلاس، فیبر فایبرگلاس بوده و از هر کدام در صنایع مختلفی استفاده میشود.

عایق-الکتریکی2

پارچه فایبرگلاس

پارچه فایبر گلاس همان فیبر فایبرگلاس است که دارای جنس سبک ولی قوی می باشد، ای پارچه مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت دارد و در ابعاد گوناگون تولید می شود، این محصول با کیفیت را می توانید از فروشگاه عایق نوین فاخر تهیه کنید.

لوله استخوانی

از دیگر محصولات تولیدی شرکت عایق نوین لوله استخوانی است که بر پایه رزین فنولویک در سایز های مختلفی تولید می شود، لوله استخوانی نیز به عنوان عایق حرارتی و الکتریکی عمل کرده و دارای دو نوع لوله استخونی و لوله استخونی نخ دار تولید و عرضه می شود، امکان تهیه و تولید لوله استخوانی در انواع ابعاد برای مشتریان گرامی وجود دارد.

لوله فایبرگلاس

لوله فایبر گلاس با رزین اپوکسی و الیاف شیشه نسوز ساخته شده و از دیگر محصولات با کیفیت ساخت شرکت عایق نوین فاخر است که امکان ساخت آن در تمامی سایز ها و ابعاد مورد نیاز مشتریان گرامی امکان پذیر میباشد.

لوله فایبرگلاس عایق الکتریکی و حرارتی مقاومی است که تحمل فشار بالا داشته و قابلیت تراش کاری، برش کاری و ماشین کاری را داراست.

فلنچ فیبر استخوانی

شرکت عایق نوین به تولید فلنچ فیبر استخوانی در ضخامت ها و قطر های مختلف با فیبر استخوانی، فیبر نخ دار، فیبر تکستولیت، فیبر ایزوتکس و فیبر فایبرگلاس میپردازد.

قیمت انواع عایق الکتریکی صنعتی

قیمت انواع عایق الکتریکی با توجه به نوع عایق و ابعاد آن متفاوت است، برای کسب اطلاعات با شماره های درج شده تماس بگیرید.

منبع ayeghnovin.ir

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها