|
کدخبر: 298061

آموزش مبتدی تا پیشرفته تعمیرات موبایل

مزایا شغل تعمیرات موبایل موضوعی است که قصد داریم در این مقاله درباره آن صحبت کنیم و با بررسی چالش‌هایی که در این مسیر ممکن است برای ما به وجود بیاید و همچنین نقاط قوت آن ارزش این کار را در جامعه از نظر جایگاه شغلی بدانیم.

امروزه دستگاه‌های تلفن همراه در تعداد بسیار زیادی در هر خانه وجود دارد هر فردی میانگین یک گوشی را با خود دارد که هر کدام از آنها دچار خرابی می شوند خرابی‌های این دستگاه هم به شکل‌های مختلف در دسته بندی‌های مختلف اتفاق می افتد مثلاً می ‌تواند با یک آسیب فیزیکی مشکل سخت افزاری برای آن به وجود بیاید و یا با یک به روز رسانی مشکلات نرم افزاری!

عکس۱

چه بسا خیلی از افراد با خرید دستگاه ها در روزهای اول دچار مشکلاتی در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری می شوند و طبیعتاً در این مرحله اولین مکانی که مراجعه می کنند یک تعمیرگاه موبایل و سپردن دستگاه به شخصی که آموزش تعمیرات موبایل را در یکی از آموزشگاه های معتبر گذارانده و از براست.

گوشی تلفن همراه به دلیل اینکه وابستگی های بسیار شدیدی را نسبت به مالک آن وجود می آورند شاید دقیقه‌ای فاصله گرفتن از آن هم مشکل باشد. البته این را در نظر بگیرید که خیلی از افراد با استفاده از همین دستگاه مشغول به کسب و کارهای اینترنتی هستند و از آنجا که تکنولوژی های بسیار زیادی در ساخت این دستگاه ها وجود دارد خیلی از ویژگی های روز تکنولوژی را در خود جای داده است.

مزایا شغل تعمیرات موبایل

اما حال می‌خواهیم درباره انواع مزایایی که تعمیرات تلفن همراه می تواند به همراه داشته باشد بررسی‌های انجام دهیم و هر کدام را با سوالات مربوط به این حوزه بررسی کنیم

بازار کار خوب تعمیرات موبایل

همانطور که در بحث های گذشته گفتیم به دلیل تعدد گوشی ها و استفاده مکرر افراد از آنها خرابی های رایج در آنها بسیار زیاد دیده می‌شود و به همان نسبت بازاری است که به هیچ وجه کم کار نبوده و همیشه و همیشه پر کارو رو به رشد است. منظور از رو به رشد بودن این حوزه این است که گوشی هایی با قیمت های بالاتر و به همان نسبت دستمزد های بالاتری وجود دارد

 درآمد بالای تعمیرکاران موبایل

به دلیل وجود تخصصی که در این کار وجود دارد و به همان نسبت وجود بعضی تعمیرکاران نابلد ،افرادی که در کار خود متخصص هستند و تجربه و دانش کافی در این حوزه را دارند همیشه مشغول به کار بوده و همین دلیل درآمد های نسبتاً بالایی را نیز دارند این درآمدها بسته به دانش تعمیرکار می تواند بسیار بالا باشد البته محدوده ی خاصی را در ایران نمیتوان برای درآمد در نظر گرفت چون خیلی وقت ها به دلیل تعدد کاری که وجود دارد ممکن است حتی از بعضی کارها صرف نظر کنید یعنی زمان کافی به رسیدگی آن مشکل را نداشته باشید.

عکس۲

البته این را بدانید که به دلیل بحث تخصص در حوزه تعمیرات خیلی از افراد متخصص و باتجربه با همکاران خود به صورت همکاری کار می کنند که این موضوع باعث می شود هیچ زمان شغل تعمیرات موبایل راکد و بدون فعالیت نباشد.

رشد روز افزون تعمیرات تلفن همراه نسبت به خرید دستگاه های نو

همانطور که میدانید همه افراد خرید گوشی جدید را کار جذاب می دانند اما این موضوع روز به روز در حال کمرنگ تر شدن است و یک دلیل بسیار بزرگ و مهم دارد و آن هم قیمت این دستگاه هاست یعنی شما با مبلغی که می توانستید یک گوشی بالارده از یک برند را تهیه کنید حال باید با آن مبلغ یک گوشی در محدوده میان رده یا پایین رده بخرید و همین بحث باعث می‌شود تا افراد به سرعت دنبال خرید دستگاه نو نرفته و بیشتر تعمیرات دستگاه خود را ترجیح دهند.

این موضوع بسیار مهم است چون بازار تعمیرات موبایل را دگرگون کرده است و تمام افرادی که حاضر نیستند هزینه های گزاف برای خرید دستگاه جدید و به مراتب ضعیف تر و رده پایین‌تر از مدل در حال حاضر خود خریداری کنند به سراغ تعمیر با قیمت های به صرفه تر میروند.

راه اندازی یک کارگاه تعمیرات با قیمت مناسب

اگر شما به دنبال یک شغل هستید که به صورت آزاد و خدمات محور مشغول باشید باید بدانید که هر شغلی نیاز به تجهیزات مخصوص به خود دارد و این تجهیزات شامل قیمت های متفاوتی هم هست. هر یک از حوزه های خدمات مانند تعمیرات خودرو ها و دستگاه های الکترونیکی و همه و همه نیازمند هزینه هایی است که باید برای تهیه لوازم اولیه کار خود بپردازید.

عکس۳

 

اما جالب اینجاست که بحث موبایل و تعمیرات را میتوانید با هزینه های به مراتب کمتر شروع کنید و این یکی از جالب ترین ویژگی های بحث و تعمیرات موبایل است شما در مرحله اول نیاز به فقط چند عدد تجهیزاتی دارید که شامل قیمت های بالاتری است اما همین قیمت ها در مورد تجهیزات در حوزه های تخصصی و خدماتی دیگر اعداد و ارقام سرسام آوری را به همراه دارد.

 فراگیری آموزش های تعمیرات موبایل در بازه زمانی کوتاه

شما میتوانید آموزش های تعمیرات موبایل را در یک بازه زمانی ۲ تا ۳ ماه فرا بگیرید و خیلی زود وارد بازار کار شوید البته این را هم در نظر داشته باشید که هرچه بیشتر بر مباحث یاد گرفته شده در این آموزش ها تسلط بیشتری داشته باشید به مراتب حرفه ای تر خواهید بود پس صرفاً آموزش دیدن این حوزه کاری زمان کمی را می برد اما برای هر کاری تجربه کسب کردن و بهتر شدن موضوع بسیار مهمی است.

نتیجه گیری

در اینجا ما بحث تعمیرات موبایل را به صورت کامل مورد بررسی قرار دادیم و حتی مزایا آنها را توضیحات مربوطه به شما گفتیم حال شما میتوانید به این حوزه به عنوان یک حرفه کاری نگاه کنید و با کمترین سرمایه گذاری یکی از پرمخاطب ترین و جذاب ترین تخصص یعنی تعمیرات تلفن همراه را با کمک بسته آموزش تعمیرات موبایل لیمو فرا بگیرید. البته همیشه در نظر داشته باشید که علاقه مهمترین بخش در یادگیری و پیشرفت است و اگر حرفه ی خود را با عشق و علاقه انتخاب کردید پس هر چه زودتر شروع به یادگیری کنید چون بی شک در این حوزه موفق خواهید شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره آموزش تعمیرات موبایل مجتمع پل اینجا کلیک کنید.

ارتباط با آموزشگاه پل

  • وبسایت رسمی: https://poulgilan.com
  • اطلاعات Whats App:  09925410702
  • شماره تماس : 09016220042

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها