|
کدخبر: 239552

افزایش درآمد با آموزش تعمیرات موبایل فنون برق

 شغل تعمیرات موبایل یکی از مشاغل پردرآمد و پولساز می باشد و اگر شما به مهارت های مورد نیاز این مشاغل مسلط باشید و تجربه خود را افزایش دهید می توانید یک کسب و کار راه اندازی کرده و از طریق پاسخ گویی به نیازهای مشتریان در زمینه تعمیرات موبایل به درآمد بالایی برسید. داشتن تخصص و مهارت از مهم ترین بخش هایی است که برای موفقیت در این شغل باید داشته باشید. اگر شما دوره آموزش تعمیرات موبایل را در یک مرکز تخصصی سپری کرده باشید و تمرین و تکرار خوبی داشته باشید می توانید به مهارت های این شغل دست پیدا کنید. اما علاوه بر مهارت و دانش فاکتورهای دیگری هستند که بر درآمدزایی شما از این شغل تاثیر گذار هستند. در این مطلب با چند مثال به شما عزیزان نشان خواهیم داد که چگونه از این شغل درآمد کسب کنید.

افزایش فروش از طریق آموزش تعمیرات موبایل در یک مرکز تخصصی

تعمیرات موبایل بخش های گوناگونی دارد. تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری ، باز و بسته کردن قطعات، تعمیر و تعویض قطعات، رفع ارورهای نرم افزاری، جریان کشی، شابلون زدن، تعمیر گوشی آب خورده برخی از فعالیت هایی است که یک تعمیرکار موبایل باید به آن مسلط باشد. این فعالیت ها به دقت بسیاری نیاز داشته و کوچکترین اشتباه هنگام تعمیر موبایل ممکن است به دیگر قطعات آسیب وارد کند. بنابراین اگر می خواهید در این شغل فروش خوبی داشته باشید لازم است به صورت حرفه ای تعمیرات موبایل را یاد بگیرید و تسلط بالایی به عیب یابی انواع گوشی آیفون و اندروید جدید و قدیمی داشته باشید.

اگر آموزش تعمیرات موبایل را در یک مرکز تخصصی و آموزشگاه حرفه ای ثبت نام کرده باشید می توانید در مدت زمانی کوتاه به این مهارتها دست پیدا کنید چرا که این مراکز مجهز به انواع ابزار و تجهیزات بوده و فرصت تمرین و کار عملی برای شما فراهم شده است. توجه داشته باشید که ثبت نام در یک مرکز حرفه ای به شما کمک می کند تا علاوه بر یادگیری تعمیرات موبایل از مدرکی معتبر برخوردار بوده و بتوانید از پشتیبانی نامحدود آموزشگاه بهره مند شوید.

افزایش فروش از طریق راه اندازی سایت تعمیرات موبایل

همانطور که می دانید امروزه کسب و کارهای اینترنتی توسعه و رشد بسیاری پیدا کرده است و بسیاری از کسب و کارها از طریق اینترنت فعالیت های خود را ارائه می دهند. تعمیرات موبایل هم از این قاعده مستثنی نبوده و کسب و کارهای بسیاری به صورت اینترنتی و از طریق آنلاین خدمات تعمیر موبایل ارائه می دهند. اگر سایت خود را راه اندازی کنید و بر روی سایت کار کنید درآمد شما به جای ماهی 5 یا 10 میلیون تومان به ماهی 50 تا 100 میلیون تومان خواهد رسید. البته به شرطی که اصل اول یعنی مهارت در کار و ارائه خدمات با کیفیت را فراموش نکرده باشید.

افزایش فروش از طریق فعالیت در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی امروزه طرفداران بسیاری دارند. نتایج بررسی ها نشان می دهد که در طول روز هر فرد به طور متوسط 2 تا 3 ساعت از زمان خود را در شبکه های اجتماعی فعالیت دارد. بنابراین این موضوع می تواند فرصت بسیار خوبی برای درآمدزایی شما عزیزان فراهم آورد و اگر به خوبی بتوانید خود را به مشتریان نمایش دهید می توانید به درآمدهای بسیار بالایی دست پیدا کنید. می توانید در ابتدای راه شروع به آموزش تعمیرات موبایل کرده و از این طریق جذب فالور داشته باشید و پس از آن به نیازهای مشتریان در زمینه تعمیرات موبایل پاسخ داده و درآمدزایی داشته باشید.

معرفی آموزشگاه فنون برق

به دلیل بازار کار خوبی که شغل تعمیرات موبایل دارد در حال حاضر موسسات آموزشی بسیاری دوره تعمیرات موبایل را برگزار می کنند. اما کیفیت این دوره در تمامی این مراکز خوب نبوده و در برخی از این مراکز تنها به صورت تئوری تعمیرات موبایل آموزش داده می شود. آموزشگاه فنون برق یکی از آموزشگاه های تعمیرات موبایل حرفه ای و تخصصی در تهران است که این دوره آموزشی را برگزار کرده و کارآموزان بسیاری را تاکنون وارد بازار کار این حرفه ای کرده است.  

دوره تعمیرات موبایل در این آموزشگاه شامل دو دوره تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل است. کلاس تعمیرات نرم افزاری صفر تا صد نحوه عیب یابی و تعمیر مشکلات نرم افزاری را آموزش داده و دوره تعمیرات سخت افزاری نیز هر آنچه برای تعمیرات مشکلات سخت افزاری مورد نیاز است را به شما عزیزان آموزش می دهد.

کلیه آموزش ها در این دوره به صورت عملی است و کارآموزان با در اختیار داشتن ابزار مراحل تعمیرات موبایل را به صورت عملی انجام می دهند.

بهره مندی از مدرکی معتبر، بازآموزیی رایگان، پشتیبانی نامحدود برخی از ویژگی هایی است که این آموزشگاه را از سایر آموزشگاه های برگزار کننده این دوره متمایز می کند.

لازم به ذکر است که این آموزشگاه علاوه بر دوره فوق بیش از 50 دوره اموزشی دیگر برگزار می کند. در ادامه با دو رشته پولساز این آموزشگاه که می توانید با یادگیری مهارت های آنها فروش بالایی داشته باشید آشنا خواهیم شد.

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی در آموزشگاه فنون برق

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی در آموزشگاه فنون برق شامل صفر تا صد نحوه عیب یابی و تعمیر انواع برد لوازم خانگی، بردهای صنعتی و اینورتردار، پکیج، کولر گازی، برد لوازم ورزشی و . . . می باشد. این کلاس آموزشی به صورت عملی برگزار شده و مراحل تعمیرات برد به صورت گام به گام و عملی به کارآموزان آموزش داده می شود، در این کلاس ابتدا قطعه شناسی به شما آموزش داده شده و سپس نحوه برداشتن و گذاشتن قطعات برد، عیب یابی، کار با ابزارهای تعمیرات برد و . . . به شما آموزش داده می شود. آموزش عملی تعمیرات برد طی این دوره آموزشی باعث می شود تا در پایان دوره تسلط خوبی به تعمیرات برد داشته باشید و بتوانید مشکلات بردهای گوناگون را رفع کنید.

آموزش برق خودرو در آموزشگاه فنون برق

آموزش برق خودرو دوره ای عالی، پرطرفدار و پولساز در زمینه تعمیرات خودرو است که در صورت یادگیری مهارت های آن می توانید به درآمدی 20 تا 50 میلیون تومانی در ماه دست پیدا کنید. کلاس برق خودرو مانند دیگر دوره های برگزار شده در این آموزشگاه به صورت عملی است. یعنی طی دوره به صورت عملی بر روی خودرو کار کرده و تعمیرات سیستم برقی آن را یاد می گیرید. با شرکت در این دوره آموزشی با نحوه عیب یابی، تعمیر و تعویض انواع قطعات و بخش های سیستم برق خودرو از قبیل چراغ ها، برف پاک کن، بخاری، استارت، شیشه بالا بر، سیم کشی، دینام، باطری، فن و خنک کننده، راهنما  و . . . آشنا شده و می توانید آنها را تعمیر کنید.  

آموزشگاه فنون برق همواره آماده مشاوره رایگان می باشد. شما می توانید برای کشف استعدادهای خودر در زمینه مشاغل فنی با کارشناسان آموزشگاه فنون برق از طریق تماس با شماره ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶  در ارتباط باشید. همچنین می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت آموزشگاه فنون برق به آدرس  https://fonoonbargh.com/ اقدام نمایید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها