|
کدخبر: 236858

کسب درآمد میلیونی با آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه فنی پارس

آموزش تعمیرات موبایل از رشته‌هایی است که در صورتی که آن را به طور کامل یاد بگیرید می‌توانید به درآمدهای بالا و بسیار خوبی دست پیدا کنید. در حال حاضر موبایل به یک گجت هوشمند پرطرفدار تبدیل شده است و می‌توان گفت تمامی افراد در گروه‌های سنی مختلف از کودک تا بزرگسال از این دستگاه استفاده می‌کنند. به دنبال افزایش استفاده از موبایل این دستگاه با مشکلات گوناگونی روبه رو شده و به تعمیرات نیاز پیدا میکند. اگر آموزش تعمیر موبایل را به صورت حرفه ای دیده باشید و بتوانید انواع مشکلات در گوشی های موبایل را عیب یابی و تعمیر کنید می‌توانید از طریق پاسخگویی به نیازهای افراد در این زمینه به درآمدهای میلیونی و بسیار بالا دست پیدا کنید.

برای درآمدزایی از این شغل روش‌های بسیاری وجود دارد، شرط موفقیت در تمامی این روش‌ها تسلط کامل به تعمیرات موبایل است. بنابراین اگر می‌خواهید وارد بازار کار تعمیرات موبایل شوید توصیه می‌کنیم ابتدا از طریق روشی مطمئن مهارت های این حرفه را یاد بگیرید.

بهترین راه آموزش تعمیرات موبایل کدام است؟

برای یادگیری مهارت‌های این شغل و آغاز فعالیت در این حرفه روش‌های متفاوتی وجود  دارد. بهترین و مطمئن راه روشی است که به صورت عملی و از پایه شما را با مفاهیم موبایل و نحوه تعمیرات آن آشنا کند. اگر دوره آموزش تعمیرات موبایل را در یک آموزشگاه مطمئن ثبت نام کنید می‌توانید در مدت زمان یک یا دو ماهه کلیه مباحث تعمیرات موبایل از جمله تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری را یاد گرفته و وارد بازار کار شوید.

مجتمع آموزشی فنی پارس یکی از بهترین آموزشگاه‌های برگزار کننده دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل در تهران میباشد. این آموزشگاه کارگاه تعمیرات موبایل را مجهز به انواع ابزار نموده و از پایه مفاهیم تعمیرات گوشی را به شما عزیزان آموزش می‌دهد.

سرفصل ها در این دوره به گونه ای تدوین شده اند که در پایان کلاس بتوانید در بازار کار به نیازهای مشتریان پاسخ داده و مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده در گوشی های آنها را رفغ کنید. آموزش مدار شناسی، قطعه شناسی، جریان کشی، شابلون زدن، کار با ابزارها، تعمیر و تعویض قطعات و . . . برخی از مباحث آموزشی در این دوره است.

چگونه از شغل تعمیرات موبایل درآمدزایی داشته باشیم؟

1-مغازه تعمیرات موبایل تاسیس کنید.

راه اندازی مغازه رایج ترین راه برای کسب درآمد از این شغل است. می‌توانید یک مغازه کوچک اجاره کنید و یک کسب و کار راه اندازی کنید. اگر پول کافی برای اجاره مغازه ندارید می‌توانید در مرکز تعمیرات موبایل میزی اجاره کنید. اگر پول کافی برای اجاره مغازه یا میز کار ندارید، نگران نباشید، راه های زیادی برای کسب درآمد از این شغل وجود دارد.

2-با کار در مراکز تعمیر موبایل درآمدزایی کنید

استخدام از نمایندگی‌های و مراکز تعمیرات موبایل روش دیگری است که می توانید پس از گذراندن دوره تعمیرات موبایل برای کسب درآمد انتخاب کنید. درآمدزایی به این روش مزایای زیادی دارد، معمولا در این مراکز تعداد مشتریان زیاد بوده و برای تعمیر انواع مشکلات مراجعه می‌کنند، این موضوع باعث می‌شود تا در زمینه تعمیرات انواع مشکلات گوشی کسب درآمد کنید . از طرفی کار در این مراکز رزومه بسیار خوبی برای شما خواهد داشت. بنابراین اگر در ابتدای فعالیت خود هستید توصیه میکنیم حتی مدت زمان را در این مراکز سپری کنید.

در حال حاضر کسب و کارهای بسیاری از قبیل آچاره، آچار باز، امدادکاران، موبایل کمک، استادکار و . . . تعمیرات موبایل را به صورت آنلاین و در محل انجام می‌دهند می توانید پس از اتمام دوره برای آنها رزومه ارسال کرده و مشغول فعالیت شوید.

3-با راه اندازی سایت درآمد کسب کنید

همانطور که می‌دانید امروزه با توسعه زیرساخت‌های کشور و بهبود سرعت اینترنت، کسب و کار اینترنتی رشد و توسعه زیادی پیدا کرده است و در حال حاضر افراد زیادی خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام میدهند. با راه اندازی یک سایت تعمیر موبایل، مشتریان شما گسترده‌تر خواهند شد و دیگر محدود به محله یا منطقه شما نخواهند بود. در سال‌های آینده می توانید انتظار داشته باشید که هر روز بر تعداد کسب و کارهای اینترنتی افزوده شود، با راه اندازی سایت خدماتی خود میتوانید در مدت زمان کوتاهی به درآمد بالایی برسید.

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات سایبری از دیگر راه‌هایی است که در صورت فعالیت در آن‌ها، می‌توانید مشتریان زیادی را جذب کنید و به درآمد بالایی برسید.

آموزش تعمیرات موبایل در مجتمع فنی پارس

همانطور که گفته شد تعمیر موبایل یک کار تخصصی و مبتنی بر مهارت است. پس اگر دانش کافی در زمینه تعمیرات موبایل ندارید، نمی‌توانید در هیچ یک از این روش‌ها موفق شوید و کسب درآمد کنید. اگر می‌خواهید در این شغل به درآمدهای میلیونی بالا برسید، توصیه می‌کنیم آموزش تعمیرات موبایل را به صورت تخصصی ببینید.

در آموزشگاه فنی پارس هر آنچه که برای ورود به بازار کار این شغل نیاز دارید به صورت کاربردی و کاملا تخصصی به شما آموزش داده می‌شود. اگر هیچ دانشی در این زمینه ندارید نگران یادگیری نباشید، آموزش‌های در این دوره به گونه ای است که هر علاقه مند به تعمیرات موبایل میتواند تعمیر گوشی را بیاموزد و وارد بازار کار شود.

علاوه بر دوره تعمیرات موبایل، این آموزشگاه چندین کلاس دیگر نیز برگزار می‌کند. برخی از دوره‌های دیگر در این مرکز آموزشی عبارتند از:

آموزش تعمیرات پکیج دیواری با فنی پارس

پکیج دیواری وسیله ای است که برای گرم کردن آب و ساختمان استفاده می‌شود. با توجه به مزایای زیادی که پکیج دیواری نسبت به سایر سیستم‌های گرمایشی دارد، امروزه شاهد نصب این دستگاه در اکثر ساختمان‌ها هستیم. با افزایش نصب پکیج دیواری بدون شک نیاز به تعمیر این دستگاه بیشتر خواهد شد. زیرا پکیج‌های دیواری از جمله لوازمی هستند که نیاز به نگهداری دوره ای و منظم دارند.

دوره آموزش تعمیرات پکیج در آموزشگاه فنی پارس از صفر تا صد نحوه عیب یابی و تعمیر انواع پکیج دیواری تک مبدل، دو مبدل، فن دار، بدون فن و . . . را در انواع برندهای ایرانی و خارجی از قبیل بوتان، ایران رادیاتور و . ..  به شما عزیزان آموزش می‌دهد. آموزش در این دوره به صورت کامل و جامع می‌باشد، با شرکت در این دوره تسلط بالایی به عیب یابی و تعمیرات انواع پکیج‌های برند ایرانی و خارجی را پیدا می‌کنید.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی با فنی پارس

یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و مایکروفر از جمله پرکاربردترین لوازم خانگی هستند و در تمام ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. با گذشت زمان و گاهی به دلیل استفاده نامناسب از لوازم خانگی این لوازم آسیب دیده و به تعمیرات  یا تعویض قطعات نیاز پیدا می کنند. تعویض قطعات لوازم خانگی و تعمیرات آنها بسیار تخصصی بوده و تنها تکنسین های حرفه ای که آموزش تعمیرات لوازم خانگی را به طور کامل دیده باشند از عهده تعمیرات آن  بر می‌آیند.

با شرکت در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی مجتمع فنی پارس می توانید از تعمیرات انواع لوازم خانگی را به طور کامل بیاموزید. آموزش تعمیر یخچال، آموزش تعمیر لباسشویی، آموزش تعمیر ظرفشویی، آموزش تعمیر جاروبرقی، آموزش تعمیر ماکروفر و سایر لوازم خانگی در این دوره به طور کامل به شما عزیزان آموزش داده میشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دوره های این آموزشگاه و ثبت نام می‌توانید به سایت این مرکز به نشانی https://amoozeshgahfanni.com  مراجعه نمایید. همچنین می‌توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۹۳۷۱۵۷ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمایید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها