|
کدخبر: 191653

دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم به صورت اقساط

امروزه لیزر موهای زائد یکی از راه های تضمینی برای خلاصی از مشکلات مربوط به از بین بردن موهای بدن است.

کسب و کار دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم به صورت اقساط

در سال های اخیر، پیشرفت قابل توجه دستگاه های لیزر به گونه ای بوده است که بهترین نتیجه را می توان از این دستگاه ها انتظار داشت. شرکت های پیشرو در صنعت تولید دستگاه های لیزر موهای زائد، به عنوان تولید کننده اصلی دستگاه های لیزر سوپرانو شناخته می شوند. دستگاه لیزر تیتانیوم سوپرانو یکی از امن ترین و کاربردی ترین دستگاه ها در زمینه لیزر دائمی موهای زائد است. از کاربردهای دستگاه لیزر تیتانیوم می توان به مقرون به صرفه بودن، صرفه جویی در زمان و جلوگیری از رشد مجدد موها در طولانی مدت اشاره کرد. علاوه بر این، سیستم دستگاه لیزر تیتانیوم به گونه ای طراحی شده است که فرآیند حذف موهای زائد را به فرآیندی کاملا بدون درد و راحت تبدیل می کند. با این حال بهتر است برای پیش خرید دستگاه لیزر تیتانیوم اطلاعاتی در خصوص روش کار، ویژگی ها و قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم جمع آوری کنید. برخی از پکیج های درمانی موجود در بازار کیفیت مطلوبی نداشته و نتایج قابل قبولی نخواهند داشت.

 

مزایای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

در مواقعی که اپیلاسیون موجب التهاب پوست می شود و یا استفاده از تیغ و ژیلت نتایج مطلوبی ندارد، چه می توان کرد؟ اگر از فرآیند ناخوشایند و دردناک حذف موهای زائد خسته شدید، خرید دستگاه لیزر تیتانیوم راه حلی است که به دنبال آن خواهید بود. با لیزر موهای زائد در تنها چند جلسه می توانید به پوستی صاف و ابریشمی برسید.

دستگاه لیزر تیتانیوم و  خرید دستگاه لیزر الکس دایود  یکی از آخرین و بهترین دستگاه های حذف موهای زائد است که تجربه ای بدون درد، کاملا موثر و طولانی مدت را برای شما به ارمغان خواهد آورد. از میان تمامی روش های از بین بردن موهای زائد، تاثیر لیزر بر پوست بسیار ظریف و حساس است. در صورت پیروی از تمامی توصیه های مراقبتی و درمانی می توانید در پایان دوره درمانی توسط متخصص به پوستی صاف و زیبا دست یابید که تا مدت ها موجب رضایت و شادی شما خواهد بود.

تفاوت های میان دستگاه های قدیمی لیزر و دستگاه جدید لیزر تیتانیوم

تفاوت اصلی دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم با دیگر دستگاه ها، تکنولوژی بسیار پیشرفته آن است که در حوزه لیزر موهای زائد بی رقیب است. علاوه بر این، تکنولوژی سه بعدی این دستگاه با ترکیب 3 طول موج مختلف (سه طول‌ موج 755، 810 و 1064 نانومتر) در یک دسته آن را به گزینه ای مناسب برای اهداف شما تبدیل می کند. به عبارت دیگر، در طی فرآیند حذف موها قسمت های مختلف مو به طور همزمان پردازش شده و به نتیجه نهایی بسیار مطلوب و طولانی مدت خواهید رسید.

از سوی دیگر، تکنولوژی SHR روشی است که موجب افزایش تدریجی دمای سطح پوست شده و به بافت اطراف آسیب نمی زند. علاوه بر این، این روش برای تمامی انواع پوست، پوست های تیره و روشن، حساس و معمولی، نیز مناسب است.

در آخر، سیستم خنک کننده ICE Plus و حرکت مستمر دسته لیزر بر روی پوست موجب راحتی کامل شما در زمان استفاده از دستگاه می شود، زیرا در این موقعیت پوست شما به بهترین شکل خنک شده و فرآیند حذف موهای زائد با سرعت بیشتری انجام می شود.

دستگاه لیزر تیتانیوم ترکیبی از بهترین ویژگی های دستگاه های لیزر موهای زائد تولید شده است. متخصصین زیبایی می توانند پیش از انجام فرآیند حذف مو، سری مناسب برای هر فرد را بر روی دستگاه لیزر تیتانیوم سوار کنند. متخصصینی که به دنبال راحتی هرچه بیشتر مراجعه کنندگان خود هستند، تمایل بیشتری برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم دارند.

خرید و فروش دستگاه لیزر تیتانیوم

عوامل مختلفی می توانند بر قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم تاثیرگذار باشند. روش حذف موهای زائد در دستگاه لیزر تیتانیوم بر اساس کارایی انرژی در جلوگیری از رشد سریع و مجدد موها طراحی شده است. نوآوری، تکنولوژی پیشرفته، راحتی درمان، سرعت و ... از جمله عواملی هستند که بر قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم تاثیر دارند. با این حال، خرید دستگاه لیزر تیتانیوم مشکلات خود را خواهد داشت و تهیه دستگاه اصل و باکیفیت چندان آسان نیست.

همانطور که گفته شد، برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم می توانید به سایت شرکت های واسط فروش مراجعه کنید. علاوه بر این، شرکت هایی نیز در زمینه واردات دستگاه های زیبایی و لیزر فعال هستند. با این حال، در صورت تمایل به خرید دستگاه لیزر تیتانیوم از سایت های فرامرزی می توان باز از طریق این شرکت ها جهت طی کردن روند خرید اقدام کرد. قیمت فروش دستگاه لیزر تیتانیوم در این سایت ها بر اساس کاربرد و عملکرد دستگاه متغیر است و قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم مجهز به چند طول موج مختلف، بسیار  بالاتر خواهد بود.

جمع بندی

دستگاه لیزر تیتانیوم از جمله دستگاه های سوپرانو تولید شده است که طراحی مدرن و بسیار پیشرفته آن تجربه ای لذت بخش را به ارمغان خواهد آورد. در طول فرآیند حذف موهای زائد با استفاده از این دستگاه، مراجعه کنندگان هیچ نیازی به مسکن های مختلف نخواهند داشت. علاوه بر این، سیستم خنک کننده دستگاه به گونه ای طراحی شده است که دمای پوست را پایین آورده و روند حذف موها را سرعت بخشد. با در نظر گرفتن مزایای بی شمار این دستگاه و نتیجه نهایی آن می توان گفت قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم در مقایسه با دستگاه های قدیمی تر و مشابه، بسیار مناسب است. با این حال، قیمت فروش دستگاه لیزر تیتانیوم ارتباط مستقیمی با نوسان قیمت دلار و تحریم های اعمال شده بر کشور خواهد داشت. خرید و فروش دستگاه لیزر تیتانیوم به واسطه شرکت های داخلی امکان پذیر است. توجه داشته باشید که امکانات و توانایی های مختلف این دستگاه و همچنین نوع استفاده شما از آن، از جمله عواملی هستند که پیش از مراجعه به سایت های فروش دستگاه لیزر تیتانیوم باید در نظر گرفته شوند.

سرکار خانـم صمصـامـی 9534 786 0912

آقـای مهندس کریـمــی 0539 779 0912

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر