|
کدخبر: 141523

گرفتن جاب آفر کانادا، سخت اما شیرین!

آیا تاکنون این احساس را داشته اید که باید برای آینده شغلی خود کار مهمی انجام دهید؟ آیا شده که حس کنید می توانید از استعداد و مهارت شغلی خود در کشوری دیگر استفاده کنید؟ جایی که به شما بها داده شود و در قبال کاری که انجام می دهید تسهیلات و حقوق بالا دریافت کنید؟ آیا فکر مهاجرت به کشوری دیگر را در ذهن داشته اید؟

مطمئنا برای اکثرا کسانی که دغدغه زندگی جدید را در سر دارند که قطعا خود شما هم یکی از این افراد هستید ، تمام این فکر ها و شاید هزاران سوال کلیدی تر دیگری به وجود آمده باشد!

به جرات می توان گفت که نام چند کشور در ذهن تان آمده و مطمئنا یکی از آن ها کانادا است.کشوری که همیشه جز اولین گزینه های مهاجرت به شمار می آید. بهشتی از فرصت های طلایی که می تواند شما را به آنچه که لایق آن هستید برساند.

حال، یکی از راه های ورود به این کشور از طریق کار و گرفتن جاب آفر کانادا است.

کانادا۱

جاب آفر کانادا، کلید ورود به سرزمین فرصت ها

یکی از روش های مهاجرت به کانادا از طریق جاب آفر است. حال شاید با خود بگویید که جاب آفر کانادا چیست؟ به طور خلاصه می توان گفت که جاب آفر یا پیشنهاد شغلی یکی از راه های مهاجرت از طریق کار به کانادا است.

در واقع، جاب آفر کانادا راهی است که به متقاضی کمک می کند شانس بالایی در اکسپرس اینتری، برنامه استانی (PNP) و در کل روش های مهاجرت کاری به این کشور پیدا کند. چرا که داشتن قرارداد کاری از یک کارفرمای کانادایی سبب می شود تا امتیاز فرد در هر برنامه بالا برود و مهاجرت او قطعی گردد.

بله! درست شنیدید، این روش مهاجرتی هم می تواند از طریق برنامه های استانی و هم از طریق Express Entry انجام شود. مزیت این روش در این است که هر استان برای خود برنامه های خاصی دارد که می تواند دارای پیشنهادات خوبی برای نیروی کار خارجی جویای شغل باشد.

سختی دیگر جاب آفر در این است که قوانین و شرایط خاصی دارد و از همه مهم تر برنامه های استانی است که هر کدام مقررات خود را شامل می شوند.

 به طور کل، در جاب آفر استانی کانادا ، هر شهر و ایالت لیستی از مشاغل مورد نیاز خود که در آن به نیروی متخصص نیاز دارد را منتشر می کند و فرد مهاجر می تواند بسته به شرایط اش برای آن ها اقدام کند. اما شیرینی آن در بعد از پذیرش و مزایای فوق العاده ای است که به همراه می آورد.

در صورتی که فرد در برنامه استانی پذیرفته شود، امتیازی که کسب می کند روند مهاجرت و حتی گرفتن اقامت دائم کانادا را برای او در سیستم امتیازدهی اکسپرس انتری بالا می برد.

برای بسیاری از افراد اخذ ویزای کار در کانادا امری پیچیده و مشکل به نظر می آید و بیشتر به این موضوع فکر می کنند که چطور امکان دارد یک کارفرمای کانادایی برای آن ها درخواست شغلی بفرستد. یا چطور بفهمند کارفرمایی به نیروی کاری چون آن ها نیاز دارند.

لذا، شرط اولیه برای جاب آفر، پیدا کردن شغل و قرارداد کاری است. از این رو، متقاضی باید در سایت های کاریابی کانادا، لیست مشاغل پرتقاضا این کشور، شبکه های اجتماعی مانند لینکدین یا ارتباطات خود برای دریافت جاب آفر کانادا اقدام کند.

از آن جایی که جاب آفر برای هر روش متفاوت است، شرایط، مدارک و حتی نوع کار نیز می تواند متغیر باشد. اما به عنوان یک قانون کلی، هر متقاضی باید مشمول یک سری ملزومات اولیه از جمله شرط سنی، تحصیلات، سابقه کار، تمکن مالی، مهارت زبانی و صلاحیت کاری باشد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط جاب آفر کانادا به سایت پارسی کانادا مراجعه نمایید.

کانادا۲

جاب آفر بریتیش کلمبیا، فرصتی که نباید از دست داد

بریتیش کلمبیا یا به اختصار BC یکی از ایالت های پیشرفته و مدرن کانادا است که دارای ۵۱ شهر می باشد. از شناخته شده ترین شهرهای این استان می توان به ونکوور اشاره کرد.

این استان بزرگ همیشه پذیرای مهاجران، دانشجویان خارجی و نیروی کار متخصص خارجی است. از این رو، برنامه های استانی که ارائه می کند نسبت به ایالت های دیگر از شرایط مناسبی برخوردار می باشد.

از طرف دیگر، به دلیل اینکه بریتیش کلمبیا از رشد اقتصادی بالایی در بین سایر ایالت های کانادا برخوردار است، نیروی متخصص جویای کار تمایل زیادی دارد تا این استان را به عنوان مقصد کاری خود انتخاب می کند. البته نباید هم از مزایا و تسهیلاتی که برای مهاجران در این ایالت مهیا شده است چشم پوشی کرد.

معمولا در برنامه جاب آفر این استان مشاغل فنی، تخصصی، خدماتی و مدیریتی وجود دارد که خود شامل گروه های شغلی متنوعی می باشد و به دلیل داشتن شهر های زیاد، شانس بالایی برای مهاجران در بردارد.

گرفتن جاب آفر کانادا، داشتن زندگی راحت

همان گونه که می دانید، امور مهاجرتی همیشه از پیچیدگی ها و ابهامات زیادی برخوردار است. وجود سایت های زیاد با اطلاعات متفاوت می تواند باعث شود تا شما به درستی از شرایط مهاجرت آگاهی پیدا نکنید.

از این رو، بهترین کار برای داشتن اطلاعات مفید می تواند مشورت گرفتن از یک موسسه مهاجرتی معتبر باشد. چه بسا که مهاجرت از طریق جاب آفر و برنامه استانی بریتیش کلمبیا که هر چند وقت تغییراتی در آن ایجاد می شود، قطعا به مشورت با افراد آگاه در این زمینه نیاز دارد.

پیشنهاد ما به شما موسسه مهاجرتی پارسی کانادا است. جایی که در آن پروند های مهاجرتی زیادی به واسطه وکلای توانمند و مشاوران با تجربه به موفقیت رسیده است. موسسه ای که توانسته در کنار همپای خارجی خودmovie2canada  حرکت کند و افراد زیادی را به کانادا بفرستد.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر