|
کدخبر: 141267

پیشنهاد محدودیت تردد شب یلدا

سخنگوی قرارگاه ستاد ملی مقابله با کرونا به تشریح مصوبات جدید ستاد ملی مقابله با کرونا پرداخت و گفت: پیشنهاد دقیق ما برقراری ممنوعیت تردد از ساعت ۱۸ و همچنین تعطیلی اصناف از ساعت ۱۸ است در ۲۹ و ۳۰ آذر است.

جامعه پیشنهاد محدودیت تردد شب یلدا

 این محدودیت‌های کرونا پس از تصمیم‌گیری‌های بیشتر در تمام شهرهای قرمز، نارنجی و زرد اجرای خواهد شد. علیرضا رئیسی، گفت: هفته گذشته مصوبه‌ای در ارتباط با منع تردد در شهرهای قرمز و نارنجی از ۹ شب تا ۴ صبح داشتیم که در آن قید شده بود این محدودیت در شهرهای بالای ۲۰۰ هزارنفر جمعیت اجرا شود، با بررسی مجدد این محدودیت به شهرهایی با جمعیت کمتر از ۲۰۰ هزار نفر هم تعمیم پیدا کرد.

بحث اقدام و عملیاتی کردن محدودیت‌ها فشار زیادی به ناجا وارد می‌کند و الان در هر شهر نارنجی فارغ از جمعیتشان محدودیت تردد ۹ شب تا ۴ صبح اعمال می‌شود.

وی افزود: پیشنهاد دیگری که امروز در ستاد مطرح‌شد بحث منع تردد و کاهش فعالیت کسب و کار از ساعت ۱۸ به بعد در روزهای شنبه و یک‌شنبه (۲۹ و۳۰ آذر) بود، چرا که نگرانی‌های بسیار جدی در رابطه با برگزاری دورهمی و شب‌نشینی در این شب‌ وجود دارد. موضوع دیگر این بود که وزارت ارتباطات در صورت امکان برای شب یلدا تسهیلاتی ارائه دهد.

همچنین افزایش برنامه‌های سرگرم‌کننده صدا و سیما برای شب یلدا از تاکیدات ما بود. امیدواریم موضوع برگزاری مجازی دورهمی‌های شب یلدا و پرهیز از تجمعات جدی گرفته شود. پیشنهاد دقیق ما برقراری ممنوعیت تردد از ساعت ۱۸ و همچنین تعطیلی اصناف از ساعت ۱۸ است. این محدودیت‌ها پس از تصمیم‌گیری‌های بیشتر در تمام شهرهای قرمز، نارنجی و زرد اجرای خواهد شد و اطلاع‌رسانی درمورد آن انجام خواهد شد.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها