|
کدخبر: 281158 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

گزینه جدید آبی‌ها را بشناسید / سرعتی، تکنیکی و زهردار

آبی‌ها برای تقویت تیم خود در تابستان به دنبال جذب چند ستاره بااستعداد و جذاب بازار نقل و انتقالات هستند. وینگر تکنیکی باشگاه آث میلان در صدر لیست گراهام پاتر قرار دارد.

ورزش گزینه جدید آبی‌ها را بشناسید / سرعتی، تکنیکی و زهردار

چلسی در جام جهانی افرادی دارد که شرایط رافائل لیائو را دنبال می‌کنند تا دوباره او را آزمایش کنند. رافائل لیائو در صورتی‌ که قراردادش با میلان را تمدید نکند از نظر خرید مهاجم هنوز در لیست چلسی حضور دارد. عدم تمدید لیائو به چلسی اجازه خواهد داد که برای لیائو اقدام کند اما به این معنی است که در صورت توافق با میلان باید هزینه بسیار زیادی برای خرید این بازیکن پرداخت کنند و این موضوع یکی از گزینه‌ها است.

میلان نیاز دارد که هر چه سریع‌تر و پیش از جام جهانی قرارداد رافائل لیائو را تمدید کند، در غیر این صورت شرایط بسیار خطرناکی حاکم می‌شود. خرید رافائل لیائو هدف اصلی چلسی و مالکانش محسوب می‌شود. چلسی در تابستان وارد مذاکره با میلان شد اما در حال حاضر هیچ تماس رسمی بین باشگاه و لیائو وجود ندارد.

رافائل-لیائو

۳ غول اروپا در تلاش برای جذب ستاره میلان

پس از گذشته حدود ۳ هفته از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، می‌توان تائید کرد که رافائل لیائو موردعلاقه چلسی و منچستریونایتد است. البته درکنار این دو باشگاه، پاری سن ژرمن هم مشتاق خرید این بازیکن است. میلان می‌خواهد قرارداد او را تمدید کند و دستمزدی در حدود ۷ میلیون یورو پیشنهاد کرده است. انتظار نمی‌رود که هیچ تصمیمی تا سال آینده گرفته شود. قیمت تعیین‌ شده ۱۵۰ میلیون یورویی توسط مالدینی (در حال حاضر) کاهش خواهد یافت.

در این راستا جام جهانی قطر یک عامل مهم خواهد بود. در سال ۲۰۲۴ قرارداد لیائو با روسونری به پایان می‌رسد و این موضوع حائز اهمیت است. گراهام پاتر سرمربی آبی‌های لندن درباره امضای قرارداد با رافائل لیائو می‌گوید: شما می‌توانید کیفیت و مهارت‌های لیائو را ببینید چون واضح است اما او بخشی از یک تیم قدرتمند است. ما باید به قرارداد لیائو با میلان احترام بگذاریم»

رافائل-لیائو8

رابطه صمیمی لیائو با ستاره محبوب هواداران چلسی

لیائو یکی از تحسین‌کنندگان جیمز مدافع- وینگر چلسی است و این ۲ رابطه خیلی خوبی باهم دارند. رافائل لیائو در خصوص ستاره ملی‌پوش چلسی و تقابل با او می‌گوید: ریس جیمز بازیکن خوبی است. او هم‌زمان من را یارگیری می‌کرد و همچنین دویدن‌هایش را خیلی خوب زمان‌بندی می‌کرد. او یک گل هم به ثمر رساند و این چیزی است که از هر مدافعی نمی‌بینید» لازم به ذکر است که انتقال انکونکو به چلسی در مرحله نهایی هست. چلسی از یک حیث اقدام هوشمندانه‌ای در این رابطه انجام داد. آن‌ها می‌توانند به‌جای خرید نقدی در چند سال و با ساختار متفاوتی مبلغ انتقال انکونکو را پرداخت کنند. چلسی می‌داند که در تابستان سال آینده تیم‌های زیادی ازجمله رئال مادرید، اتلتیکومادرید، اینتر، منچستر و... می‌خواهند مهاجم به خدمت بگیرند.

قهرمان دو دوره لیگ قهرمانان اروپا به رافائل لیائو علاقه شدیدی دارد اما میلانی‌ها هنوز چراغ سبزی نشان ندادند. پائولو مالدینی مدیر میلان در مورد شایعات انتقال رافائل لیائو به چلسی گفت: احساس می‌کنم شانس خوبی برای رسیدن به توافق با رافائل لیائو در موردقرارداد جدید داریم تا او را در میلان نگه داریم. لئو می‌داند که این باشگاه بهترین باشگاه برای رشد اوست.» پیشنهاد شفاهی چلسی برای رافائل لیائو ۷۰ میلیون یورو بود که با پاداش، به حدود ۸۰-۸۵ میلیون یورو می‌رسید.

رافائل-لیائو4

میلان کماکان مقاومت می‌کند

طبق ادعای فابریزیو رومانو، این پیشنهاد توسط سران باشگاه آث میلان رد شد. چلسی در روزهای پایانی نقل و انتقالات پیشنهاد ۷۰-۸۰ میلیون یورویی برای خرید رافائل لیائو ارائه کرد اما زمان کافی برای انجام این انتقال وجود نداشت و حتی باوجود لینک شدن زیاش به میلان آن‌ها زمان کافی برای پیدا کردن جانشین لیائو نداشتند. مشکل اصلی میلان با قرارداد رافائل لیائو است و این موضوع گره کوری را برای انتقال ستاره پرتغالی ایجاد کرد. این بازیکن تا سال ۲۰۲۴ با میلان قرارداد دارد و درصورتی‌که لیائو قراردادش را تمدید نکند، چلسی باز هم برای خرید این بازیکن برمی‌گردد.

شانس چلسی برای به خدمت گرفتن رافائل لیائو افزایش پیدا کرده، چون میلان از پرداخت حقوق بیشتر از ۶ میلیون یورویی برای تمدید قرارداد این بازیکن طفره می‌رود. لیائو حقوقی در حدود ۱۱۸ هزار پوند در هفته می‌خواهد و همچنین تمایل دارد که میلان بخشی از غرامت ۱۴ میلیون پوندی که باید به باشگاه سابق خود اسپورتینگ لیبسون پرداخت کند را بر عهده بگیرد. تاد بولی، ارلینگ هالند را به‌عنوان یک هدف قرار داده بود اما به دلیل زمان‌بندی تصاحب مالکیت، این انتقال غیرممکن بود و این‌یکی از پشیمانی‎‌های چلسی است.

چلسی در تابستان بعدی به بازیکنان هجومی توجه خواهد کرد و رافائل لیائو یکی از گزینه‌های آن‌ها است. آبی‌های لندن و همین‌طور اینتر، در حال مذاکره برای تمدید قرارداد قرضی روملو لوکاکو برای یک فصل دیگر هستند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها