|
کدخبر: 265592 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

بمب بزرگ استقلال از سپاهان می آید

استقلال در شرایطی که جانشین مجیدی را اعلام نکرده و از خلأ یک سرمربی رنج می‌بَرد، با بازیکنان مدنظر خود در حال مذاکره است. پس از جذب شهباززاده، حالا آبی ها در حال توافق با دیگر ستاره سپاهان هستند.

ورزش بمب بزرگ استقلال از سپاهان می آید

به گزارش گسترش نیوز؛ وضعیت عجیبِ این روزهای استقلال، هواداران این تیم پرافتخار را شوکه کرده است. نزدیک به سه هفته از قهرمانی درخشان آبی ها با ثبت رکوردهای کم نظیر می گذرد اما خبری از مشخص کردن تکلیف سرمربی جدید نیست. فرهاد مجیدی پس از جشن قهرمانی، با استعفای ناگهانی خود، همه را شگفت زده کرد. سرمربی تیمِ قهرمان بار دیگر تیم محبوب خود را به مقصد امارات ترک کرد و هواداران آبی را در اندوه و درماندگی فرو برد.

پس از قطعی شدن جدایی مجیدی، مدیران استقلال به هواداران قول استخدام یک مربی تراز اول را دادند. در روزهای نخستین به نظر می آمد که تمایل مسئولان استقلال، توافق با یک مربی داخلی است. جواد نکونام، امیر قلعه نوعی و رضا عنایتی گزینه های در دسترس  بودند که شانس سرمربی فولاد از بقیه بیشتر بود.

نکونام در یک قدمی استقلال بود تا اینکه عواملی نظیر عدم رضایت طرفداران، او را از قبول هدایت آبی پوشان منصرف کرد. با منتفی شدن حضور جواد نکونام بر روی نیمکت آبی ها، مدیران این باشگاه دیگر چاره ای جز مذاکره با گزینه های خارجی نداشتند. بنابراین سکان دار جدید استقلال قطعا یک مربی غیر ایرانی خواهد بود.

آجورلو-استقلال-تهران

در شرایطی که قهرمان لیگ بیست و یکم از داشتن سرمربی بی بهره است، مدیران استقلال اقدام به جذب بازیکن جدید برای فصل آتی کرده‌اند. سجاد شهباززاده به عنوان یکی از گزینه های مشترک سرخابی ها، ضمن توافق نهایی با استقلال، رسما آبی پوش شد. مهاجم اردبیلی سپاهان پس از چند فصل دوری تصمیم گرفت که به جمع آبی پوشان برگشته و شماره ۱۰ استقلال را بار دیگر بر تن کند.

در همین راستا آبی ها قصد دارند که هرچه سریع تر، دومین خرید خود را قطعی کنند. یکی از پست هایی که قهرمان لیگ گذشته در آن از ضعف خاصی رنج می بُرد، پست وینگر راست بود. حسین زاده، یامگا و حتی آمانوف در فصل قبل، چند مرتبه و به صورت چرخشی در پست مذکور مورد آزمایش قرار گرفتند ولی موفق به عملکرد با ثباتی در این بخش از زمین نشدند. حالا وینگر سرعتی سپاهان، در لیست خرید استقلال قرار دارد. محمدرضا حسینی که با بازی های درخشان خود در ذوب آهن، به فوتبال کشور معرفی شد. در راستای این درخشش، مورد توجه چند باشگاه بزرگ قرار داشت که نهایتا به جمع سپاهانی ها پیوست. در آن زمان هم باشگاه استقلال از جمله مشتریان پروپاقرص حسینی بود ولی دست آخر در جذب وی ناکام ماند.

پس از سه فصل حضور در سپاهان، استقلال بار دیگر قصد دارد برای جذب وینگر نورآبادی اقدام کند. حسینی در ۶۲ بازی برای زردهای اصفهان، موفق به زدن ۱۰ گل برای تیم شده است. او در امر بازیسازی و دادن پاس گل هم جزو بازیکنان شاخص لیگ به حساب می آید.

حسینی-سپاهان

اما مانع بزرگ بر سر جذب حسینی، گرفتن رضایت نامه او است. مدیران سپاهان با از دست دادن سروش رفیعی، دوست ندارند که دیگر هافبک مهم خود را از دست بدهند. در این بین شنیده می شود که محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان به حسینی اعلام کرده که برای فصل جدید به وی نیاز دارد و به این سادگی قصد دادن رضایت نامه او را ندارد.

ولی شنیده های گسترش نیوز از آن حکایت دارد که محمدرضا حسینی به مدیران استقلال اعلام کرده که خود، رضایت نامه اش را از سپاهانی ها می گیرد تا برای پیوستن به جمع آبی پوشان مشکلی نداشته باشد. در روزهای آتی مشخص خواهد شد که آیا استقلال سرانجام موفق به قطعی کردن انتقال وینگر جذاب سپاهان می شود یا این بازیکن ۳۲ ساله زردپوش باقی می ماند.

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها