|
کدخبر: 263579 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

پرسپولیس در یک قدمی هایجک گزینه استقلال

مهاجم گلزن و با تجربه سپاهان به شدت مورد توجه سرخابی های پایتخت قرار گرفته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، در فصل جدید او را با لباس یکی از دو غول تهرانی خواهیم دید.

فوتبال پرسپولیس در یک قدمی هایجک گزینه استقلال

به گزارش گسترش نیوز؛ مطلبی که اکثر کارشناسان در مورد قهرمان و نایب قهرمان این فصل لیگ برتر، روی آن به اشتراک نظر رسیده‌اند، این است که خط حمله سرخابی ها در فصل جاری، به هیچ وجه زهردار و موثر عمل نکرده است.

به جز کوین یامگا که به تنهایی ۱۰ گل زده، سایر مهاجمان استقلال عملکرد چندان موفقی نداشته‌اند. ژستد، مطهری و رمضانی مجموعا ۸ گل را در طول فصل برای آبی ها به ثمر رساندند که این آمار ابدا قابل دفاع نیست. در اردوی رقیب اما وضعیت وخیم‌ تر است. مهدی عبدی، شرزود تمیروف و حامد پاکدل به عنوان مهاجمان هدف پرسپولیس، روی هم ۱۳ گل را برای سرخپوشان به ثمر رساندند. این آمار ضعیف از خط آتش دو تیم، مجیدی و گل محمدی را شدیدا به فکر ترمیم پست مذکور انداخته است.

از میان گزینه های لیگ برتری موجود، سجاد شهباززاده مهاجم سپاهان به شدت مورد توجه غول های تهرانی قرار گرفته است. شهباززاده در این فصل موفق به زدن ۵ گل شده و ۶ پاس گل نیز برای هم تیمی خود فراهم کرده است. تاثیر مستقیم روی ۱۱ گل زردهای اصفهانی، سجاد را تبدیل به یکی از موثرترین بازیکنان لیگ بیست و یکم کرده است.

مهاجم اردبیلی سپاهان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نیز در مجموع عملکرد خوبی داشت و ۲ گل نیز برای سپاهان به ثمر رساند. این آمار‌ مثبت و موفقیت آمیز فوروارد با تجربه سپاهان، وی را بدل به گزینه دلخواه مدعیان اصلی قهرمانی برای فصل آتی کرده است.

شهباززاده-سپاهان

شنیده های گسترش نیوز از آن حکایت دارد که باشگاه پرسپولیس به طور رسمی، مذاکرات خود را با مهاجم ۳۳ ساله سپاهان آغاز کرده و پیشنهاد خوب و وسوسه انگیزی را به شهباززاده ارائه کرده است. از سوی دیگر فرهاد مجیدی که رضایت چندانی از عملکرد مهاجمان فعلی خود ندارد، رویای زوج رضایی-شهباززاده را در سر دارد.

این نکته قابل تامل است که شهباززاده سابقه عضویت در استقلال را در کارنامه دارد. این مسئله می تواند به نوعی یک امتیاز مثبت برای آبی ها به شمار رود و سجاد را از تبدیل شدن به یک بازیکن یاغی بترساند. از سمت دیگر یکی از مجریان مطرح شبکه سه مدعی شده که شهباززاده با باشگاه پرسپولیس به توافق نهایی رسیده و به زودی قرارداد جدیدی با قرمزها به امضا می رساند.

در صورت صحت این خبر، پرسپولیسی ها یکی از بزرگترین هایجک های تاریخ لیگ برتر را انجام داده و یکی از گزینه های اصلی استقلال در پنجره نقل و انتقالات را از چنگش بیرون آورده اند. باید صبر کرد و دید که شهباززاده در نهایت لباس قرمز پرسپولیس را بر تن می کند یا خیر.

  • ممد ارسالی در

    مبارک لنگیها . یه مهره سوخته حساب میشه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها