|
کدخبر: 195216

اختصاصی گسترش‌نیوز:

وزیر پیشنهادی ورزش هیچ برنامه ای برای جوانان و بانوان ندارد!

صلاحیت سید حمید سجادی در مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

ورزش وزیر پیشنهادی ورزش هیچ برنامه ای برای جوانان و بانوان ندارد!

محمد خدابخشی نماینده الیگودرز در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در مجلس گفت: ما ۲۳ جلسه با ۱۵ وزیر پیشنهادی داشتیم تا بتوانیم توسعه متوازن را به پیش ببریم.

برنامه های پیشنهادی آقای سجادی به لحاظ بودجه ای بررسی نشده و به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع نشده است. من البته سعی می کنم که در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش، از جاده انصاف خارج نشوم.

البته بسیاری از همکاران می خواستند در مخالفت صحبت کنند که فرصت نشد. ویژگی های شخصیتی، جسمی و مدیریتی و سوابق ورزشی آقای سجادی قابل دفاع است. اما نوع نگاه ایشان و نحوه تعاملشان با نمایندگان و همچنین عدم شایسته سالاری قابل توجه است. با توجه به جاذبه های فراوان ورزشی و اقلیمی کشور، ما حتی می توانیم بخشی از مشکل اشتغال را در کشور حل کنیم.

خدابخشی ادامه داد: هنوز مشخص نیست که شما با چه رویکردی می خواهید وزارتخانه را ارئه کنید زیرا برنامه های روتین وزارتخانه را بازنویسی کردید و هیچ رویکرد کیفی در رویکرد شما به برنامه ها هیچ اشاره ای نشده است. شورای عالی جوانان در برنامه های شما جایگاهی ندارد. همچنین هیچ برنامه ای برای تکمیل ۵ هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در برنامه ایشان دیده نشده است. ضمنا ایشان برنامه مشخصی نیز برای ورزش بانوان ارائه نکرده است. انتظار می رفت که ایشان برنامه ای در خصوص ارتقای اعتبارات وزارت ورزش دیده نمی شود. همچنین هیچ برنامه ای برای سمن ها و همچنین برای پر کردن اوقات فراغت جوانان در برنامه آقای دکتر سجادی دیده نشده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها