|
کدخبر: 195199

اختصاصی گسترش‌نیوز:

نماینده تهران: لابی سنگینی برای رای آوری سجادی فعال است!

صلاحیت سید حمید سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش در مجلس بررسی شد.

ورزش نماینده تهران: لابی سنگینی برای رای آوری سجادی فعال است!

سید علی یزدی خواه نماینده مردم تهران در مجلس در مخالفت با سید حمید سجادی وزیر پیشنهادی ورزش گفت: من به هیچ وجه با کلیت کابینه مخالفتی ندارم و مخالفت من با وزیر ورزش نباید به معنای مخالفت با کل کابینه تلقی شود. سید حمید سجادی یکی از مفاخر ورزشی کشور است که من برای ایشان احترام بسیاری قائل هستم و به هیچ وجه این مخالفت با شخصیت حقیقی ایشان نیست.

وی افزود: ایشان در سال ۱۳۹۰ به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش معرفی شد و تنها ۸۶ رای موافق را توانست به خود جلب کند و در ده سال گذشته نیز ما از ایشان اقدام موفقی در حوزه ورزشی ندیدیم. همچنین در فرآیند انتخابات فدراسیون دو ومیدانی نیز نتوانستند توفیقی به دست بیاورند که بسیار قابل توجه است.

یزدی خواه ادامه داد: آقای سجادی در حوزه ورزش های لاکچری فعال بوده و در حوزه های سوارکاری، بولینگ و بیلیارد فعالیت داشته و در ادامه هم با ایران مال همکاری داشته است. چرا به جای باشگاه های جنوب شهر، با ایران مال قرارداد بستند؟ این نشان دهنده روحیه اشرافی گرایانه ایشان است و همخوانی کافی با وضعیت محرومان نداشت.

این نماینده خاطرنشان کرد: شورای عالی ورزش مرکب از تعداد زیادی از اعضای دولت است و ما بعید می دانیم که ایشان ظرفیت اداره کردن جلسات این شورا را ندارد. در این روزها بسیاری از افراد به ما مراجعه می کنند و از ما می خواهند که به ایشان رای بدیهم و لابی سنگینی برای ایشان به خرج می دهند.  حالا بماند که ایشان هیچ تخصصی در حوزه جوانان ندارد و تمام رزومه ایشان را ورزش پوشش می دهد.

ارسال نظر