|
کدخبر: 281846

در گفتگوی گسترش نیوز با معاونت بازرگانی و فروش شرکت تجهیزات پزشکی اوحد مطرح شد:

هاسپیتکس، جامع ترین نمایشگاه حوزه سلامت کشور

عباسی گفت: به طور قطع ادامه روند برگزاری این رویداد به منزله ادامه دار بودن صنعت ساختمان و حوزه درمان کشور خواهد بود.

نمایشگاه هاسپیتکس، جامع ترین نمایشگاه حوزه سلامت کشور

شرکت تجهیزات پزشکی اوحد در سال ۱۳۶۵ و در پی نیاز کشور، مطالعه و بررسی تولیدات تجهیزات بیمارستانی را آغاز کرد. شرکت اوحد به عنوان اولین تولید کننده تجهیزات گازهای طبی در ایران، ابتدا با همکاری شرکت های تراز اول آمریکا و اروپا به فعالیت پرداخت. تمرکز در سیستم گازهای طبی و تولید تمامی این تجهیزات شامل کنسول های بالای تخت بیمار، کنسول های مونیتورینگ CCU و ICU، آویزهای گازهای طبی و تابلوهای ایزوله از جمله دستاوردهای این مجموعه است.

اوحد

این مجموعه حضور موثری در هفتمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی،‌ تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی (هاسپیتکس) داشت و آخرین محصولات و خدمات خود را به مخاطبان و فعالان این حوزه ارائه کرد. پیرامون این موضوع گفتگویی را با مهدی عباسی معاونت بازرگانی و فروش شرکت تجهیزات پزشکی اوحد ترتیب دادیم.

عباسی در این گفتگو اظهار داشت: شرکت اوحد با سابقه ای ۴۰ ساله در حوزه تاسیسات درمانی، مخصوصا سیستم گازهای طبی و تابلوهای ایزوله درمانی فعالیت می کند. از دوره اول برگزاری این نمایشگاه ما در کنار برگزار کننده بودیم. خوشبختانه نمایشگاه هاسپیتکس جزو بهترین رویدادهایی است که در حوزه سلامت و درمان کشور برگزار می شود. هدف ما از حضور در این نمایشگاه تعریف حوزه جدید کاری است. صحبت رو در رو با جامعه آماری خود نمایش محصولات جدید خود به آنها نیز از دیگر اهدافی است که ما به واسطه آن در این رویداد نمایشگاهی شرکت می کنیم.

وی افزود: محصولات ما به طور کل، محصولاتی برپایه سیستم گازهای طبی است. ستون های سقفی، کنسول های بالای سر بیمار و متعلقات این تجهیزات از جمله محصولاتی است که ما با حضور در نمایشگاه ها آنها را ارائه می کنیم.

معاونت بازرگانی و فروش شرکت تجهیزات پزشکی اوحد در ادامه به تاثیر برگزاری نمایشگاه ها به حوزه های مختلف صنعت اشاره کرد و گفت: شرکت در هر نمایشگاهی (چه ضعیف و چه قوی) برای مشارکت کنندگان دستاوردهایی را به همراه خواهد داشت. به عقیده من نمایشگاه هاسپیتکس در حوزه درمان و بیمارستان سازی قوی ترین و جامع ترین رویدادی است که برگزار می شود. به طور قطع ادامه روند برگزاری این رویداد به منزله ادامه دار بودن صنعت ساختمان و حوزه درمان کشور خواهد بود.

عباسی در پایان به جایگاه صنعت بیمارستان سازی کشور در منطقه اشاره کرد و گفت: ما به لحاظ تختی در منطقه از جایگاه بسیار بالایی برخورداریم. موضوعی که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم بحث بالابردن و افزایش کیفیت است. بیمارستان هایی که در کشور ساخته می شود از نظر کیفیت رده های خوبی را در سطح دنیا کسب نکرده اند. این موضوع از دلایل مختلفی نشات می گیرد. در کشور ما سطح تکنولوژی پایین است و از طرف دیگر تحریم ها موجب شده که ما نتوانیم از تکنولوژی های روز دنیا استفاده کنیم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها