|
کدخبر: 281714

گسترش نیوز از درخشش فیدار فرتاک گزارش می‌دهد:

راهکاری نوین برای زیباسازی محیط بیمارستان/ بی رقیب در ایران، هم تراز با رقبای خارجی

خواجه صیدی در گفتگو با گسترش نیوز گفت: ما در ساخت این محصول جدید، تلاش کردیم که علاوه بر حفظ کیفیت، بر زیباسازی محیط بیمارستان نیز تاکید کنیم. به عبارتی دیگر ما تمام آیتم‌های به روز بیمارستان‌سازی را سعی کرده‌ایم که رعایت کنیم. ما به عنوان یک شرکت ایرانی، تلاش کرده‌ایم که رقبای خارجی را کنار بزنیم و محصولی کاملا ایرانی تولید کنیم.

نمایشگاه راهکاری نوین برای زیباسازی محیط بیمارستان/ بی رقیب در ایران، هم تراز با رقبای خارجی

شرکت فیدار فرتاک ساروج تولید کننده و تامین کننده محصولات بیمارستانی و ساختمانی که شامل هندریل‌های دیواری، ضربه‌گیرهای‌دیواروکنج، درزانقطاع و انبساط (درزژوئن) ،قرنیز، مبلمان بیمارستانی، استپرهای پارکینگ و دیگر محصولات در تنوع های مختلف است. این شرکت در هفتمین نمایشگاه هاسپیتکس از محصولی جدید رونمایی کرد. در حاشیه برگزاری این نمایشگاه با مدیرعامل این شرکت به گفتگو نشستیم. با ما همراه باشد.

نسیم خواجه صیدی مدیر عامل شرکت فیدار فرتاک اظهار کرد: کار ما در زمینه هندریل ضربه گیرهای بیمارستانی است و در زمینه هندریل بیمارستانی فعالیت می کنیم. ضمن اینکه دیوار پوش، کف پوش و درزهای ژوئن و کپینگ‌های سنگ و سرامیک از دیگر محصولات شرکت است. می‌توان گفت که ما اولین شرکتی هستیم که هندریل ضربه گیرهای کاملا استاندارد بیمارستانی را تولید می کنیم.

نسیم-خواجه-سیدی

وی ادامه داد: در این نمایشگاه ما از محصولی جدید با عنوان هندریل ضربه گیر ال ای دی دار رونمایی کردیم، در بازار هندریل های ال ای دی دار وجود دارد اما هندریل ضربه گیر ال ای دار تاکنون نداشته‌ایم. هندریل ضربه گیری که خیلی نسبت به خط و خش مقاوم و آنتی باکتریال و مقاوم در برابر ضربه باشد؛ ما این موارد را نداشتیم و خیلی تلاش کردیم تا بتوانیم این محصول را در ایران با این کیفیت داشته باشیم. پیش‌تر یک سری محصولات خارجی بودند که مخصوصا در بحث آنتی باکتریال این محصول را تولید می کردند. اما شرکت ما در ایران اولین شرکتی است که این محصول را تولید می‌کند. مطمئنا شرکت های ایرانی دیگر در این زمینه وارد خواهند شد اما ما خوشحال هستیم که در ایران اولین شرکتی بودیم که چنین کاری را انجام دادیم که دریچه اش باز شود و باقی شرکت‌ها هم ترغیب شوند تا رقیب ما شوند. پی وی سی در تولید به شکلی است که باید در دمای خیلی بالا تولید شود، لذا باید با تکنولوژی و متریال خاص تولید شود که بحث آنتی باکتریال در آن حتما حفظ شود. چون اگر در آن دما هر چیزی به آن اضافه شود آن گرما باعث ذوب شدن می شود ولی تکنولوژی و علم روز آنقدر پیشرفت کرده که ما می‌توانیم با تمام دنیا رقابت کنیم.

خواجه صیدی ادامه داد: ما در ساخت این محصول جدید، تلاش کردیم که علاوه بر حفظ کیفیت، بر زیباسازی محیط بیمارستان نیز تاکید کنیم. به عبارتی دیگر ما تمام آیتم‌های بروز بیمارستان‌سازی را سعی کرده‌ایم که رعایت کنیم. ما به عنوان یک شرکت ایرانی، تلاش کرده‌ایم که رقبای خارجی را کنار بزنیم و محصولی کاملا ایرانی تولید کنیم. از نمونه پروژه‌هایی که اخیرا با آنها همکاری داشته‌ایم می توان از بیمارستان شهدای تجریش، بیمارستان جم، بیمارستان بومهن و بیمارستان‌ّهای در کرمان، تربت حیدریه و... نام برد.

وی در مورد تاثیر برگزاری اینچنین نمایشگاه‌هایی اظهار کرد: نمایشگاه به ویژه در پروژه های بیمارستانی، تاثیر بسیاری دارد. مشتریان با محصولات ما آشنا شدند و استقبال خوبی از محصول ما به عمل آمد. حضور در نمایشگاه ها باعث می‌شود بتوانیم به صورت مستقیم با مشتریان در ارتباط باشیم و محصولات خود را به آنها معرفی کنیم. به این ترتیب، نیازهای مشتری را به شکل بهتری، درک و خود را با انتظارات آنها و بازار منطبق می‌کنیم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها