|
کدخبر: 272014 سهیل فرزین

اختصاصی گسترش نیوز:

شناسایی ۳۲ پیشران توسعه کسب و کار در کشور

امیر حسین اسدی گفت: پیشران های توسعه کسب و کار کشور شناسایی شده و یک نمونه از آنها در اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار با رویکرد دانش بنیان حاضر شده اند‌.

نمایشگاه شناسایی ۳۲ پیشران توسعه کسب و کار در کشور

امیر حسین اسدی مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت در مراسم افتتاح اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار ایران با رویکرد دانش بنیان ضمن تبریک آغاز هفته دولت، اظهار داشت: این نمایشگاه سرآغاز خوبی برای توسعه کسب و کارها در کشور خواهد بود. توسعه کسب و کارها نیاز به ریل گذاری دارد. در همین راستا ما ۳۲ پیشران اصلی کسب و کارها را شناسایی کرده ایم. تلاش بر این بوده که از هر کدام از این پیشران ها یک نمونه در این نمایشگاه داشته باشیم.

امیرحسین-اسدی۱

وی افزود: ما در این نمایشگاه مشاور کسب و کار خواهیم داشت. در همین زمینه ۵۰ مشاور در این نمایشگاه حضور دارند. برگزاری ۳۵ پنل پرسش و پاسخ در زمینه کسب و کار در ایام برگزاری این رویداد برنامه ریزی شده است. هر سوال یا خدمتی که کسب و کارها به آنها احتیاج دارند پاسخ داده خواهد شد.

مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت در ادامه خاطرنشان کرد: سینما کسب و کار نیز از دیگر برنامه های ما در مدت زمان برگزاری این رویداد خواهد بود. ۵ فیلم در حوزه کسب و کار در این قسمت برای فعالان این حوزه نمایش و جلسه نقد و بررسی آن برگزار خواهد شد. برگزاری ۱۸  جلسه برای سخنرانی در خصوص با مبانی کسب‌ و کار نیز از مهم ترین بخش های برگزاری این رویداد خواهد بود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها