|
کدخبر: 271987

اختصاصی گسترش نیوز؛

آغاز به کار اولین نمایشگاه تخصصی خدمات کسب و کار ایران

نخستین نمایشگاه تخصصی خدمات کسب و کار ایران با رویکرد دانش بنیان افتتاح شد.

نمایشگاه آغاز به کار اولین نمایشگاه تخصصی خدمات کسب و کار ایران

مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی خدمات کسب و کار ایران با رویکرد دانش بنیان امروز ۱ شهریور با حضور محمدرضا پور ابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، شاه میرزایی معاون تجارت و خدمات وزارت صمت، شاه حسینی معاون حقوقی وزارت صمت، هومن رازدار مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در محل سایت نمایشگاهی تهران برگزار شد.

بالغ بر ۶۰ شرکت در فضای حدود ۴هزار مترمربع آخرین دستاوردهای خود در زمینه های مختلف دانش بنیان را در معرض دید متخصصان، علاقه مندان و بازدیدکنندگان این حوزه قرار داده اند. در این نمایشگاه تخصصی، انواع کسب و کارها، خدمات خود را در راستای ارتقای علوم دانش بنیان به علاقه ‌مندان این حوزه عرضه کرده اند.

معرفی زنجیره ارزش خدمات به هسته های فناور و صنعتگران از اصلی ترین اهداف برگزاری این رویداد عنوان شده است. این نمایشگاه به شبکه سازی در بنگاه های اقتصادی و فعالان این صنعت کمک خواهد کرد تا همه خدمات کسب و کار در یک فضای واحد برای آشنایی صاحبان کسب و کارها اعم از صنعت و اصناف با این خدمات و اجزای زیست بوم کسب و کار کشور به نمایش گذاشته شود.

این نمایشگاه از امروز تا چهارم شهریور ماه سال جاری در محل نمایشگاه های دائمی تهران با حضور مسوولان عالی رتبه (از قوه مجریه و مقننه)، کارآفرینان، صنعتگران، خبرگان و صاحبنظران، دانشگاهیان و پژوهشگران، اصحاب رسانه، تشکل ها، انجمن ها و شرکت ها و ارائه دهندگان و استفاده کنندگان خدمات توسعه کسب و کار برگزار می شود.

به گزارش گسترش نیوز نخستین نمایشگاه تخصصی خدمات کسب و کار ایران با رویکرد دانش بنیان با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در سالن ۵ و ۶ و از ساعت ۸ الی ۱۵ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها