|
کدخبر: 269158 سهیل فرزین

اختصاصی گسترش نیوز؛

آغاز ریتیل شو ۲۰۲۲ در نمایشگاه تهران

چهارمین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید، مجتمع های تجاری، رویکردهای صنعت خرده فروشی و صنایع وابسته آغاز به کار کرد.

نمایشگاه آغاز ریتیل شو ۲۰۲۲ در نمایشگاه تهران

مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید، مجتمع های تجاری، رویکردهای صنعت خرده فروشی و صنایع وابسته امروز ۲ مرداد ماه با حضور منصور عالی پور رییس اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای، هومن رازدار مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در محل سایت تهران برگزار شد.

این رویداد بین المللی در سالن های ۳۵، ۳۸،b۳۸ میزبان ۹۴ شرکت داخلی و ۴ شرکت خارجی خواهد بود.

گفتنی است بررسی و توسعه زیرساخت ‌های علمی این صنعت بزرگ، درونی ‌سازی و هماهنگی بیشتر با موضوع فروش آنلاین و بهره ‌مندی صحیح از ظرفیت‌ های فضای مجازی و شبکه ‌سازی و تبادل ارتباطات و تعاملات در جهت حمایت از برندهای تولید کشور داخلی و توسعه آنها در مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ‌ای سراسر کشور و همچنین ارتقای کیفیت و بومی‌ سازی صنعت خرده‌ فروشی هم‌ راستا با استانداردهای جهانی از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان شده است.

لازم به ذکر است در کنار برگزاری این رویداد تخصصی چند پنل آموزشی نیز برگزار خواهد شد  که بر اساس آن، مدیران عامل و صاحبان برندها‌ی خوشنام و موفق این صنعت فرصت خواهند داشت آخرین تجربیات و یافته‌ های خود را در اختیار همکاران خود و فعالان این صنعت قرار دهند.

به گزارش گسترش نیوز این رویداد از امروز تا پنج مرداد و از ساعت ۸ الی ۱۵ و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان این حوزه خواهد بود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها