|
کدخبر: 200136 سهیل فرزین

اختصاصی گسترش نیوز:

بازگشت جان تازه به نمایشگاه ها / رویداد صنعت ساختمان افتتاح شد

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان افتتاح شد.

نمایشگاه بازگشت جان تازه به نمایشگاه ها / رویداد صنعت ساختمان افتتاح شد

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان امروز دوشنبه ۲۲ شهریور ماه با حضور رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی، حسن زمانی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران، محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس،سفیر کره در ایران، رایزن بازرگانی سوریه در ایران، دبیر دوم اقتصادی کشور هند، مدیر دفتر توسعه تجاری کشور برزیل و سفیر آفریقای جنوبی در ایران در محل دائمی نمایشگاه های تهران افتتاح شد. در این دوره از برگزاری این رویداد که به همت اتاق تعاون برگزار شده است ۵۱۱ شرکت حضور به هم رسانده و آخرین خدمات و دستاوردهای خود در گروه های کالایی مصالح پایه ساختمان و سیستم های سازه ای، نازک کاری، معماری داخلی و فضای باز، لوازم و تاسیسات مکانیکی ساختمان، لوازم و تاسیسات برقی، الکترونیکی و امنیتی ساختمان، آسانسور، پله برقی، بالابر، نقاله و سیستم های متحرک، ابزار، لوازم و ماشین آلات کارگاهی و خط تولید مصالح، خدمات مهندسی و حرفه ای، بازار سرمایه، تشکل های حرفه ای، آموزش، انتشارات و تبلیغات را به نمایش گذاشته اند.

این رویداد به مدت چهار روز و در سالن های ۵_۶_۷_۸_۹_۱۰_۱۱_۲۷_۳۱_۳۵_۳۸_۳۸آ_۳۸ب_۴۰_۴۱ و ۴۴ میزبان علاقه‌مندان حوزه صنعت ساختمان است. حضور در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد مقابله با کرونای کشور برگزار خواهد شد.

گفتنی است سومین فستیوال معماری ایران و کارگاه‌های آموزشی در حوزه بازارهای صادراتی از جمله برنامه‌های جانبی این رویداد بین‌المللی در حوزه صنعت ساختمان است. 

به گزارش گسترش نیوز این نمایشگاه از امروز تا روز ۲۵ ماه جاری از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸ و تنها با حضور متخصصان و کارشناسانی که از قبل دعوت شده اند برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها