|
کدخبر: 181370 سهیل فرزین

در گفتگوی گسترش نیوز با برگزارکننده نمایشگاهی مطرح شد:

جزییات برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان

نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان فردا (۴ تیرماه) به کار خود پایان خواهد داد.

نمایشگاه 
جزییات برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان

نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان به همت شرکت آرتانمانگر اردبیل در سایت نمایشگاهی استان کرمانشاه در حال برگزاری است. خبرنگار سرویس نمایشگاه گسترش نیوز در همین رابطه گفتگویی را با مسلم نوروزی برگزارکننده این رویداد نمایشگاهی ترتیب داده و جزییات برگزاری این رویداد را از وی جویا شده است.

نوروزی در ابتدای این گفتگو اظهار داشت: این نمایشگاه از ۱ لغایت ۴ تیر ماه ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین الملی استان کرمانشاه میزبان متخصصان حوزه صنعت ساختمان کشور بود. حدود ۵۲ واحد تولیدی و بازرگانی از استان های کرمانشاه، تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، مرکزی، خراسان رضوی در این رویداد حضور داشتند و آخرین دستاوردها و خدمات خود در حوزه صنعت ساختمان را به نمایش گذاشتند.

مسلم_نوروزی_نمایشگاه

وی افزود: این نمایشگاه در مساحتی به متراژ ۵۰۰۰ مترمربع برگزار شده است و محصولاتی از قبیل درب و پنجره های یو پی وی سی و ضدسرقت، لوله و اتصالات، تاسیسات، پکیج و رادیاتور و همچنین سیستم های تهویه مطبوع، شیرآالت بهداشتی، فناوری های نوین ساختمان، تجهیزات انرژی خورشیدی، آسانسور، کاشی و سرامیک و انواع مصالح ساختمانی، لوازم برق خانگی و سیستم های حفاظتی و امنیتی از جمله محصولات ارائه شده توسط شرکت کنندگان در این رویداد بود.

مدیرعامل شرکت آرتانمانگر اردبیل با اشاره به استقبال خوب متخصصان حوزه صنعت ساختمان کشور از این رویداد نمایشگاهی، اظهار داشت: این رویداد نمایشگاهی فردا ۴ تیر ماه به کار خود پایان خواهد داد. در این رویداد تمام پروتکل های بهداشتی از جمله ضد عفونی کردن سالن ها، بهبود سیستم تهویه سالن، فاصله گذاری های اجتماعی و... به درستی رعایت شد.

نوروزی در پایان به تاثیر شیوع ویروس کرونا بر صنعت نمایشگاهی اشاره کرد و گفت: شیوع کرونا و ممنوعیت حضور مخاطبان عام در سایت ها و سالن های نمایشگاهی موجب شد که نمایشگاه ها به سمت تخخصی برگزار شدن پیش برود. خوشبختانه این مهم مورد توجه برگزار کنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه ها قرار گرفته است و امیدواریم بعد از مدیریت و کنترل شیوع ویروس کرونا نیز کماکان روند برگزاری تخصصی رویدادها ادامه داشته باشد.

نمایشگاه-ساختمان-2

نمایشگاه-ساختمان-3

نمایشگاه-ساختمان-4

نمایشگاه-ساختمان-5

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها