|
کدخبر: 185346

جزییات برگزاری نمایشگاه تخصصی صنایع کوچک زنجان

نمایشگاه تخصصی توانمندی های صنایع کوچک و شهرک های صنعتی استان زنجان با حمایت و اختصاص یارانه از سوی شرکت شهرک های صنعتی همزمان با روز ملی صنایع کوچک از ۲۰ لغایت ۲۲ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان زنجان (کاسپین) برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه تخصصی توانمندی های صنایع کوچک و شهرک های صنعتی استان زنجان در راستای توسعه زیرساخت های صنعتی، تجاری، خدماتی و کارآفرینی و تولید دانش بنیان با رویکرد توسعه صادرات غیرنفتی و شعار "زنجان در مسیر توسعه" از ۲۰ لغایت ۲۲ مردادماه ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان زنجان (کاسپی) برگزار می شود.

نمایشگاه تخصصی توانمندی های صنایع کوچک و شهرک های صنعتی استان زنجان در راستای مصوبه کارگروه توسعه صادرات استان زنجان بارعایت پروتکل های بهداشتی، توسط شرکت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان زنجان (کاسپین) و با حمایت استانداری زنجان، شرکت شهرک های صنعتی، سازمان صمت، خانه صنعت و معدن، اتاق بازرگانی، پایانه صادرات فرش دستباف، انجمن ها و تشکل های بخش خصوصی و صاحبان صنایع استان زنجان در فضایی به مساحت ۶ هزار متر برگزار خواهد شد.

در این دوره با حمایت شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان و اختصاص یارانه حمایتی ویژه ثبت نام در نمایشگاه به واحد های مشارکت کننده پرداخت خواهد شد و همچنین شرکت نمایشگاه های بین المللی استان زنجان نیز ۳۰ درصد تخفیف ثبت نام در نمایشگاه را به واحد علاقه مند به مشارکت در نمایشگاه اختصاص داده است.

طبق برنامه ریزی های انجام شده همزمان با برگزاری این نمایشگاه با دعوت از هیات های تجاری کشورهای هدف و همچنین برگزاری وبینارهای تخصصی با فعالان تجاری کشورهای نظیر افغانستان، عراق، پاکستان و... ویژه واحد های صنعتی که در نمایشگاه ثبت نام کرده اند پیش بینی شده است.

نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و شهرک های صنعتی استان زنجان در راستای نقشه راه تجاری و اقتصادی استان بوده و باتوجه به اینکه جهش اقتصادی و اشتغالزایی هدفمند مهمترین اولویت توسعه استان زنجان محسوب می شود، برگزاری این رویداد با دعوت از فعالان تجاری، تولیدکنندگان به‌نام استان و ارائه آخرین دستاوردهای دانش بنیان، مسیر دستیابی به اهداف اعلام شده را تحقق بخشیده و هموار کند.

همچنین باتوجه به نقش حضور واحد های فعال دانش بنیان که در زیر مجموعه پارک علم و فناوری استان زنجان مشغول به فعالیت هستند، تسهیلات ویژه ای از سوی پارک جهت ثبت نام در نمایشگاه و به همراه برگزاری کارگاه های تخصصی دانش بنیان و تخصصی پیش بینی شده است.

امروز نقش تولیدکنندگان و ارایه دهندگان خدمات و تجهیزات وابسته به حوزه صنعت و رونق تولید و ساخت داخل مبتنی بر شعال سال مبنی بر " تولید، پیشتیبانی ها، مانع زدایی ها" به عنوان یک اولویت اساسی مطرح است، و در راستای تقویت تحقق آن می توان با برگزاری نمایشگاه های تخصصی و دعوت از تمامی فعالان، تولیدکنندگان، ارایه دهندگان سیستم ها و فناوری نوین، برنامه ریزی جدی را برای تحقق اشتغالزایی، تولید هدفمند و توسعه صادرات غیر نفتی را در دستور کار قرارداد.

باتوجه به تصمیمات اتخاذشده در این نمایشگاه، شبکه نیازمندی های مشارکت کنندگان شناسایی و برنامه ریزی جدی برای پاسخگویی به عرضه و تقاضا و همچنین برگزاری نشست های تجاری، سمینارهای تخصصی کاربردی و همچنین توسعه فعالیت های دانش بنیان و استارتاپ ها در دستور کار قرار گرفته است.

نمایشگاه-صنایع-کوچک-زنجان

منبع: روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان زنجان (کاسپین)

ارسال نظر