|
کدخبر: 184003

اختصاصی گسترش نیوز:

برگزاری ۳ رویداد تخصصی توسط شرکت آرتا نمانگر اردبیل

۳ رویداد تخصصی در حوزه های کشاورزی، دام و طیور و دکوراسیون خانه از فردا با همت شرکت آرتانگر اردبیل آغاز به کار خواهد کرد.

بیست و دومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، ادوات، ماشین آلات، نهاده ها،‌ تجهیزات آبیاری و گلخانه ای؛ نوزدهمین رویداد بین المللی دام و طیور، داروهای دامپزشکی و صنایع وابسته و چهارمین نمایشگاه تخصصی خانه مدرن و دکوراسیون داخلی از فردا آغاز به کار خواهد کرد.

جزییات برگزاری نمایشگاه کشاورزی و دام و طیور

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی ادوات و ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها و تجهیزات آبیاری همزمان با نوزدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته از ۱۵ لغایت ۱۸ تیرماه ۱۴۰۰ با مشارکت ۱۱۰ واحد تولیدی و بازرگانی در مساحتی به متراژ ۷۰۰۰متر مربع برای نمایشگاه دام و طیور و۵۰۰۰ متر مربع برای رویداد کشاورزی از استان های تهران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، سمنان، اصفهان، خراسان رضوی، مازندران، همدان، البرز، زنجان، فارس، یزد، گلستان، مرکزی، لرستان در محل سایت نمایشگاهی تبریز برگزار خواهد شد.

نمایشگاه-کشاورزی

در این دو رویداد محصولاتی از قبیل ادوات و ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها، تجهیزات آبیاری، خوراک دام وطیور، آبزیان، داروهای دامپزشکی، تجهیزات مرغداری ها و دامداری های صنعتی عرضه خواهد شد.

ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولید کنندگان، ایجاد نمایندگی در استان آذربایجان شرقی توسط واحدهای تولیدی، ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و آشنایی با سلایق و در خواست های مصرف کنندگان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه ها عنوان شده است.

نمایشگاه-دام

جزییات برگزاری رویداد خانه مدرن

چهارمین نمایشگاه تخصصی خانه مدرن و دکوراسیون داخلی نیز از ۱۵ الی ۱۹ تیر ماه با حضور ۱۰۰ واحد تولیدی و بازرگانی در مساحتی به متراژ ۷۰۰۰متر مربع از استان های تهران، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی ، اصفهان، گلستان ، البرز، زنجان ، همدان و قم با هدف ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان، ایجاد نمایندگی در استان گلستان توسط واحدهای تولیدی ، ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان و آشنایی با سلایق و درخواست های مصرف کنندگان ، ایجاد فضای رقابتی و بالا بردن حق انتخاب مصرف کنندگان در سایت نمایشگاهی استان گلستان برگزار خواهد شد.

انواع مبلمان استیل، راحتی و کلاسیک، سرویس خواب ناهارخوری ، بوفه ، میز ال سی دی ، لوستر و چراغ های تزئینی، فرش ماشینی و دستباف، کالای خواب و دکوراسیون منزل از جمله محصولات قابل عرضه در این رویداد هستند.

نمایشگاه-خانه-مدرن

ارسال نظر