|
کدخبر: 161088

آغاز ثبت ‌نام رویداد کافه سرمایه در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱

دهمین رویداد کافه سرمایه کارن کراد در نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس با همکاری پارک فناروی پردیس، طی ۴ روز و از تاریخ ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

نمایشگاه آغاز ثبت ‌نام رویداد کافه سرمایه در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱

نمایشگاه اینوتکس ، رویدادی منحصر به فرد در اکوسیستم نوآوری و فناوری به شمار می‌رود که هرساله و با حضور پرشور کارآفرینان، صاحب‌نظران مطرح حوزه علم و فناوری و بازیگران فعال در اکوسیستم استارتاپی و نوآوری کشور برگزار می‌شود. این نمایشگاه شامل رویدادهای مختلف و فرصت مهمی برای همکاری و مشارکت بین صاحبان ایده، صاحبان سرمایه، فناوران و نوآوران به شمار می‌رود و شرکت‌کنندگان علاوه بر افزایش مهارت‌های تخصصی، از فرصت‌های ویژه‌ای مانند شبکه سازی، دسترسی به منابع مالی، مربیان و متخصصان و مزایای دیگر نیز بهره‌مند می‌شوند.

«کافه سرمایه» از مهم‌ترین رویدادهای ویژه این نمایشگاه و فرصتی خاص برای صاحبان شرکت‌های نوپا، جهت جذب سرمایه و مذاکره با سرمایه گذاران و ایجاد شبکه‌های ارتباطی بین اجزا و افراد فعال در این حوزه به ‌شمار می‌رود. شرکت‌کنندگان در این رویداد، با توجه به میزان سرمایه مورد نیاز و حوزه فعالیت و خدماتشان به سرمایه گذاران متناظر معرفی شده و جلسات ویژه‌ای برای آن‌ها ترتیب داده خواهد شد. در این جلسات، سرمایه‌گذاران به بررسی ابعاد مختلف استارتاپ پرداخته و در صورت علاقه‌‌مندی به طرح و تمایل به سرمایه گذاری، تقاضای جلسات بیشتر برای مذاکره با استارتاپ ها را مطرح می‌کنند.

همچنین، در این دوره از کافه سرمایه نیز سرمایه گذاران و فعالان زیست بوم استارتاپی کشورهای مختلفی نظیر ترکیه، کنیا، امارات، اندونزی، مالزی و … جهت بررسی فرصت‌های سرمایه گذاری داخلی، حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان به شرکت در رویداد کافه سرمایه اینوتکس ۲۰۲۱، می‌توانند تا تاریخ ۱۸ فروردین ۱۴۰۰، از طریق سایت اینوتکس به این نشانی به ثبت طرح کسب و کاری خود، اقدام کنند. استارتاپ‌هایی که برای شرکت در این رویداد پذیرفته شوند، می‌توانند از دوره‌های آموزشی تواتمند سازی این برنامه نیز بهره‌مند شوند.

منبع: اکوموتیو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها