|
کدخبر: 160549

اهم برنامه های معاونت فنی و مهندسی نمایشگاه تهران در ۱۴۰۰

معاون فنی و مهندسی نمایشگاه تهران با اشاره به فعالیت های معاونت فنی و مهندسی شرکت سهامی نمایشگاه ها در سال ۱۳۹۹ گفت: امسال با توجه به شرایط ناشی از کرونا تعداد زیادی از نمایشگاه‌های برگزار نشد اما پس از حضور دکتر زمانی در سه‌ماهه‌ی آخر سال برگزاری نمایشگاه ها و به تبع آن فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی افزایش پیدا کرد.

نمایشگاه اهم برنامه های معاونت فنی و مهندسی نمایشگاه تهران در ۱۴۰۰

سید حسین میرظفرجویان با اشاره به خدمات فنی به مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان و فعالیت های زیرساختی در معاونت فنی و مهندسی افزود: در زمینه معماری سالن‌ها، تاسیسات برقی و مکانیکی، نگهداری سالن ها، ابنیه ها، لکه گیری آسفالت‌، رنگ آمیزی بعضی از سالن‌ها و بخش‌های اداری از جمله اقدامات صورت گرفته در این معاونت است.

وی در ادامه به تشریح فعالیت های معاونت فنی و مهندسی در سال ۱۴۰۰ پرداخت و افزود: ما برای سال آینده برنامه ریزی کردیم که علاوه بر افزایش کیفی در حوزه‌ی نگهداری و خدمات‌رسانی به مشارکت کنندگان و بازدید کنندگان جهت بازسازی و دعوت از سرمایه گذاران یا انجمن‌هایی که تمایل به ساخت و ساز در داخل نمایشگاه دارند بتوانیم از ظرفیت آن ها استفاده کنیم.

معاون فنی و مهندسی شرکت سهامی نمایشگاه ها تاکید کرد: برای افزایش کیفی نظارت بر روی حوزه‌های ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، دستورالعمل‌های جدیدی مصوب کردیم که از سال آینده قابلیت اجرایی پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: آیین‌نامه‌ی به کارگیری غرفه سازان در داخل نمایشگاه بین المللی و موارد متعدد دیگری که در حوزه‌ی تعمیر و نگهداری برای بخش‌های مختلف در ساختمان‌های اداری، خدماتی و سالن‌های نمایشگاهی است از دیگر فعالیت های معاونت فنی و مهندسی برای سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

میرظفرجویان با اشاره به تفاهم‌نامه های امضا شده شرکت سهامی نمایشگاه ها با سایر ارگان های دولتی و بخش خصوصی افزود: بخشی از اجرای مفاد این تفاهم نامه های بر عهده معاونت فنی و مهندسی است که از جمله می توان به تفاهم نامه ای که با اتاق تعاون و مرکز ملی فرش اشاره کرد.

این فعال صنعت نمایشگاهی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به جایگاه صنعت نمایشگاهی در دنیای امروز تصریح کرد: صنعت نمایشگاه در دنیا واژه‌ای جا افتاده ای است و در توسعه‌ی بسیاری از صنایع اثر گذار است.

وی با بیان اینکه در کشو‌های پیشرفته دنیا هر چه‌قدر برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی وسعت بیش‌تری دارد در تولید ناخالصی داخلی آن ها اثر گذار است افزود: در نتیجه این صنعت ماندگار است و باید تلاش کنیم که افزایش کمی و کیفی برگزاری نمایشگاه ها را را در دستور کار قرار دهیم.

میرظفرجویان با ابراز امیدواری به توسعه صنعت نمایشگاهی در سال ۱۴۰۰ افزود: امیدواریم برای سال آینده نمایشگاه‌های بزرگ و موثری برگزار کنیم تا به توان تولید داخلی و افزایش صادرات غیر نفتی کشور کمک شایان توجهی انجام شود.

 معاون فنی و مهندسی نمایشگاه تهران در پایان با اشاره به نقش رسانه ها در کمک به صنعت نمایشگاهی کشور خاطرنشان کرد: رسانه‌ها بیشترین سهم را در اطلاع رسانی به مردم دارند و امیدواریم این آگاهی و اطلاع رسانی به عموم اثرات مثبت خودش را نشان دهد.

 

منبع: اخبار نمایشگاه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها