|
کدخبر: 158514

جزییات برگزاری نمایشگاه بازرگانی در رشت

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی گیلان از برگزاری نمایشگاه بازرگانی در استان از فردا ( هجدهم اسفندماه) خبر داد و گفت: تمامی نمایشگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

نمایشگاه جزییات برگزاری نمایشگاه بازرگانی در رشت

آیت کاظم زاده اظهار داشت: نمایشگاه ها با هماهنگی ستاد کرونا گیلان و با استقرار دائم مشاور بهداشت در زمان برگزاری نمایشگاه برپا می شود ؛ ضمن آنکه بازدید کنندگان از لحاظ داشتن ماسک کنترل و تب سنجی می شوند.

وی با بیان اینکه با حذف شدن نمایشگاه عمومی بازرگانی( نمایشگاه بهاره) ، نمایشگاه تخصصی بازرگانی برپا می شود ، افزود: در نمایشگاههای بهاره هر ساله ، ۴۰۰ غرفه برای عرضه محصولات راه اندازی می شد اما اکنون در این نمایشگاه ، فقط ۱۲۰ غرفه دایر می شود و بخش اعظم این نمایشگاه خالی است.

وی تصریح کرد: علاوه بر اقداماتی برای رعایت داشتن ماسک و تب سنجی در ورودی به این نمایشگاه انجام می شود، ظرفیت داخل آن نیز به طور مستمر رصد و جمعیت ورودی داخل نمایشگاه کنترل می شود.

کاظم زاده خاطر نشان کرد: البته کنترل های لازم در فضای بیرونی نمایشگاه نیز به لحاظ تشکیل نشدن صف و ازدحامی در خارج از فضای داخلی نمایشگاه صورت می گیرد.

 در این نمایشگاه که از فردا ( هجدهم اسفندماه ) آغاز و تا بیست و ششم اسفندماه ادامه دارد ، اقلامی همچون کیف، کفش، پوشاک و مواد غذایی به نمایش گذاشته می شود.

این نمایشگاه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی گیلان دایر است. امسال برگزاری نمایشگاه بهاره با توجه به شیوع بیماری کرونا ممنوع شده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر