|
کدخبر: 148492

تامین منافع ملی از محل اکسپو ۲۰۲۰ دوبی

هفتمین جلسه کمیته اقتصادی اکسپو دوبی با حضور مشاور وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران برگزار شد.

نمایشگاه تامین منافع ملی از محل اکسپو ۲۰۲۰ دوبی

در این نشست مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران گفت: باید کمیته هایی که برگزار می شود با تولید محتوا مناسب و طرح های قوی که قابلیت اجرا دارند بعد از قطعیت به عنوان پیشنهاد به ستاد اصلی اکسپو ارائه دهند.

حسن زمانی افزود: تلاش مجموعه همکاران ما در شرکت سهامی نمایشگاه ها و ستاد اکسپو این است که از این موقعیت ایجاد شده حداکثر بهره برداری را در جهت تامین منافع ملی دراین رویداد بزرگ جهانی کسب کنیم.

وی با تاکید بر نقش بسیار مهم کمیته اقتصادی اکسپو اظهار کرد: طبق شرح وظایفی که برای اعضای کمیته اقتصادی تعیین گردیده انتظارمی رود طرح هایی که به ستاد اصلی اکسپو معرفی می شود از خروجی قوی و ارزش افزوده بالایی برخوردار باشند چرا که طبق برنامه ریزی ستاد اکسپو حداقل ۴۰ درصد ظرفیت پاویون ایران را مباحث مربوط به کمیته اقتصادی تشکیل خواهد داد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در مدت برگزاری اکسپو ۲۰۲۰ دوبی بیشتر اهداف ستاد اکسپو حول محور جذب سرمایه گذار و دیپلماسی قوی اقتصادی خواهد بود و با همکاری وزارت امورخارجه و سایر دستگاه های زیربط در جهت کسب سود و منافع بیشتر ارتباطات خوبی در این راستا فراهم خواهیم کرد.

در این جلسه اعضای کمیته اقتصادی اکسپو ۲۰۲۰ دوبی از سازمان سرمایه گذاری، وزارت امور خارجه، سازمان برنامه و بودجه، اتاق بازرگانی ایران و سازمان توسعه تجارت ایران حضور داشتند و نقطه نظرات خود را بیان نمودند.

منبع: روابط عمومی مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران

ارسال نظر