|
کدخبر: 309439

مربی جدید تیم ملی برزیل مشخص شد!

در مراسم اعطای مدرک دکترای افتخاری به کارلو آنچلوتی در دانشگاه پارما، رئیس دانشگاه تایید کرد که کارلتو سال بعد مربی تیم ملی برزیل خواهد شد و جالب اینکه کارلو آنچلوتی هم این ادعا را تکذیب نکرد.

فوتبال مربی جدید تیم ملی برزیل مشخص شد!

پائولو آندری، رئیس دانشگاه پارما، در مراسمی که در آن کارلو آنچلوتی دکترای افتخاری خود را دریافت کرد، سخنرانی احساسی انجام داد و در میان قدردانی و ستایش از کارلتو، برای دوران درخشانش، اشاره کرد که او سال بعد مربی برزیل خواهد شد.

آندری گفت: «در سال ۲۰۲۴، ماجراجویی خارق‌العاده‌ای در انتظار کارلو آنچلوتی است که برای بسیاری از مربیان فقط یک رویا خواهد بود؛ نیمکت برزیل. او اولین مربی خارجی تیم ملی برزیل پس از ۶۰ سال و چهارمین در کل تاریخ آن است. ما او را فراتر از نام هر باشگاهی تحسین می‌کنیم و این آخرین مدرکی است که من به عنوان رئیس اعطا می‌کنم.»

جالب اینکه آنچلوتی در حرف‌های پس از دریافت مدرک خود، به آینده‌اش در رئال مادرید و ادعای رئیس دانشگاه اشاره‌ای نکرد.

این مربی در ۳۰ ژوئن قرارداد خود را به پایان می‌رساند و پس از اینکه ادنالدو رودریگز، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل، در ۵ جولای اطمینان داد که آنچلوتی قطعا هدایت سلسائو را برعهده خواهد گرفت، سعی کرد شایعات را تکذیب کند اما حرف‌های امروز رئیس دانشگاه پارما نشان می‌دهد قضیه کاملا جدی است.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها