|
کدخبر: 289266

واکنش آنچلوتی به جذب یک نابغه

سرمربی رئال مادرید به احتمال تمدید قرارداد با کریم بنزما و هم چنین جذب کیلیان ام باپه در تابستان واکنش نشان داد.

فوتبال واکنش آنچلوتی به جذب یک نابغه

کریم بنزما در سال ۲۰۲۲ نمایش خیره کننده ای با رئال مادرید داشت. درخشش این بازیکن فرانسوی باعث شد تا رئال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و هم‌چنین لالیگا را به دست آورد و در نهایت به عنوان بهترین بازیکن جهان هم انتخاب شد و توپ طلا را به دست آورد.

بنزما اما در فصل جاری عملکرد خوبی از خود نشان نداده است و آسیب دیدگی های پیاپی این بازیکن باعث شده است تا بسیاری، از پایان دوران او در رئال بگویند.

کارلو آنچلوتی باوجود افت بنزما به این بازیکن اعتماد زیادی دارد. او درباره احتمال تمدید نکردن با بنزما گفت: قبل از هر چیزی باید بگویم که بنزما دلیل اصلی موفقیت رئال در فصل قبل بود. او عملکرد خیره کننده‌ای داشت و بیش از ۴۰ گل برای ما به ثمر رساند. بنزما در فصل جاری تاثیر گذاری فصل قبل را نداشته است و هنوز به شرایط مطلوب خود نرسیده است. فراموش  نکنید که فصل قبل هم او در نیم فصل دوم بود که به روزهای  اوجش برگشت و امیدوارم که درخشش بنزما در فصل جاری هم شروع شود.

او ادامه داد: بنزما مدتهاست که در رئال بازی می‌کند و بازیکنی بسیار تاثیرگذار برای تیم است. من جادوگر نیستم با این حال اطمینان دارم که بنزما فصل بعد هم در رئال خواهد بود.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید درباره احتمال جذب ام باپه هم گفت: شما می توانید همیشه این سوال را از من بپرسید اما من هیچ جوابی به شما نمی دهم.

بعد از حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان  اروپا بار دیگر گمانه زنی درباره علاقه ام باپه به حضور در رئال مادرید بسیار جدی شده است. این بازیکن جوان که سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی در جام جهانی را در کارنامه دارد بارها اعلام کرده که رویای او قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است اما به نظر می رسد که او در پاری سن ژرمن هرگز به  این رویای خود نمی رسد و به همین خاطر باید راهی پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان اروپا یعنی رئال شود.

منبع: ايسنا
  • حسام ارسالی در

    لعنت بهت انجلوتی اگه امباپه ***** بیاری

  • ناشناس ارسالی در

    بنزما یه ****است ، نامرد و دزد و جنایتکا ر است ، تنها خوبی اون اینکه مسجد می‌سازه

ارسال نظر