|
کدخبر: 303986

مقصد کارلو آنچلوتی مشخص شد

رئیس فدراسیون فوتبال برزیل یک بار دیگر ادعا کرد که کارلو آنچلوتی سال بعد هدایت سلسائو را عهده‌دار خواهد بود.

فوتبال مقصد کارلو آنچلوتی مشخص شد

رسانه‌های اسپانیایی ماه گذشته نوشتند که بر خلاف ادعای مسئولان فدراسیون فوتبال برزیل، کارلو آنچلوتی هنوز با برزیل قرارداد رسمی امضا نکرده و توافقی اگر صورت گرفته، صرفا شفاهی بوده است. اینکه مربی ایتالیایی اخیر برای مدیران برزیلی روشن کرده که فعلا فقط روی رئال تمرکز دارد. با این حال رئیس فدراسیون فوتبال برزیل همچنان ادعای قبلی خود را تکرار کرد.

پس از اینکه فرناندو دینیز، سرمربی موقت برزیل، اولین فهرست خود را برای مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اعلام کرد، ادنالدو رودریگز، رئیس فدراسیون، در پاسخ به این سوال که آیا آنچلوتی یک رویا است یا واقعیت گفت:

 «با قاطعیت می‌گویم که برای ما، این یک واقعیت است.»

در تمام رویدادهایی که رودریگز ظاهر می‌شود، از او در مورد استخدام احتمالی آنچلوتی در پایان فصل اروپا می‌پرسند و رودریگز با همان خوش‌بینی و اعتماد به نفسی که یک ماه و نیم پیش تضمین کرد، کارلتو در ژوئن ۲۰۲۴ تیم برزیل را در کوپا آمه‌ریکا هدایت خواهد کرد، پاسخ می‌دهد.

اگرچه فدراسیون فوتبال برزیل اصرار دارد و تعهد به آنچلوتی را تضمین می‌کند، اسطوره‌هایی مانند کافو یا ریوالدو مخالف انتظار برای ورود یک مربی خارجی هستند. آنها معتقدند که تیم قهرمان پنج دوره جهان نباید شأن خود را پایین بیاورد و پیشنهاد تمدید با فرناندو دینیز، که مربیگری فلومیننزه را نیز برعهده دارد، ارائه داده‌اند.

برزیل در ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) به مصاف بولیوی و روز دوازدهم در لیما مقابل پرو به میدان خواهد رفت. این اولین باری است که دینیز به عنوان مربی موقت، سلسائو را هدایت می‌کند.

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها