|
کدخبر: 304443

بارسلونا با مربی برزیل درافتاد!

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، شخصا با مربی جدید تیم ملی برزیل صحبت کرده و از او در مورد دلیل عدم دعوت از ویتور روکه توضیح خواسته است.

فوتبال بارسلونا با مربی برزیل درافتاد!

جمعه گذشته فهرست جدید تیم ملی برزیل برای دو بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ برابر پرو و بولیوی از سوی فرناندو دینیز، مربی جدید سلسائو، اعلام شد. دینیز تا جولای ۲۰۲۴ این پست را موقتا در اختیار خواهد داشت تا مربی دائمی که احتمالا کارلو آنچلوتی خواهد بود، معرفی شود.

در فهرست او نام ویتور روکه دیده نمی شود که این نه تنها در رسانه های برزیل انتقاداتی را به همراه داشت که عصبانیت بارسلونا را نیز باعث شده است.

 روکه چند هفته پیش از اتلتیکو پارانائنزه به بارسلونا پیوست اما به دلیل مشکلات مالی بارسا حداقل تا ژانویه ۲۰۲۴ برای باشگاه برزیلی بازی خواهد کرد. او در تیمش فیکس بازی می کند و تقریبا در اکثر بازی ها نیز موفق به گلزنی شده است. روکه که به او ببر کوچک می گویند، یکی از شانس های اصلی دعوت به تیم ملی برزیل بود ولی دینیز ترجیح داد روی ریچارلیسون و متئوس کُنیا در خط حمله حساب باز کند.

طبق ادعای دیاریو اسپورت، دکو شخصا با دینیز صحبت کرده و از وی برای عدم دعوت از روکه گلایه کرده است. بارسلونا روی این مهاجم جوان برای نیم فصل دوم حساب ویژه ای باز کرده و بسیار خوشبین به درخشش او است. بارسا امیدوار بود روکه با دعوت شدن به تیم ملی، اعتماد به نفس بیشتری پیدا کند. همچنین گلزنی احتمالی او برای برزیل می توانست مهر تاییدی برای تیم مدیریت ورزشی بارسا نیز باشد که روی بازیکن درستی دست گذاشته است اما نظر مربی سلسائو چیز دیگری بود و فعلا روی روکه حساب نمی کند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها