|
کدخبر: 303686

ژاوی بمب بارسا را خنثی کرد!

ژوائو فلیکس در حال حاضر اولویت خرید ژاوی و بارسلونا نیست و مربی کاتالان از مدیریت باشگاه دو خرید دیگر را درخواست کرده است.

فوتبال ژاوی بمب بارسا را خنثی کرد!

ژاوی هرناندز برای خوان لاپورتا و مدیریت ورزشی، اولویت های خود تا پایان بازار را کاملاً روشن کرده است. هدف اول جذب یک مدافع راست است.

از این نظر، مذاکرات با ژوائو کانسلو، بازیکن پرتغالی سیتی، به خوبی پیش رفته است. توافق با این بازیکن حاصل شده  و تنها چیزی که باقی مانده این است که بر سر مبلغ بند خرید اجباری با سیتی به توافق برسند.

هدف دوم ورود هافبک تهاجمی است. در اینجا هنوز کار زیادی در پیش است. برناردو سیلوا، اولین نفر در لیست، رویایی غیرممکن است، زیرا سیتی حاضر نیست این بازیکن را با مبلغ کمتر از ۸۰ میلیون یورو بفروشد، بنابراین همه چیز نشان می دهد که او در سیتی می ماند. لو سلسو از تاتنهام گزینه بعدی ژاوی است.

این دو اولویت بر هر انتقال دیگری، از جمله خرید ژوائو فلیکس، ارجحیت دارند. ژاوی با آمدن بازیکن اتلتیکو مادرید مخالف نیست اما تا زمانی که یک دفاع راست و یک هافبک تهاجمی جذب نشوند، او به خرید ژوائو رضایت نخواهد داد.

فلیکس-چلسی

در بارسلونا آنها قبلاً به ژوائو و ایجنتش ژرژ مندس گفته اند که اگر این بازیکن می خواهد در نهایت پیراهن آبی و اناری را بپوشد، باید صبور باشد. از آنها خواسته شده تا عملا تا آخرین روز بازار صبر کنند. برای این مهم همچنین باید دو یا سه بازیکن دیگر نیز از بارسا بروند. دو خروجی‌ بسیار واضح هستند؛ کلمنت لنگله و سرجینیو دست، در حالی که سومی احتمالا آنسو فاتی یا فران تورس خواهد بود.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها