|
کدخبر: 302203

اعتراف تلخ ژاوی هرناندز

ژاوی، سرمربی بارسلونا، می‌گوید این باشگاه شانسی برای رقابت با پاری سن ژرمن بر سر عثمان دمبله نداشته است.

فوتبال اعتراف تلخ ژاوی هرناندز

بارسلونا صبح امروز در دیداری دوستانه در تور پیش فصل آمریکا روبروی میلان قرار گرفت و با یک گل برابر این تیم به پیروزی رسید.

این بازی دوستانه تحت‌الشعاع اتفاقی بود که برای دمبله افتاد. این بازیکن تصمیم گرفت قراردادش را با بارسا تمدید نکند و پیشنهاد پاری سن ژرمن را بپذیرد تا دوران حضورش در این باشگاه به پایان برسد.

ژاوی پس از پیروزی برابر میلان به خبرنگاران گفت: «دمبله ناامیدم کرد. ما نمی‌توانستیم با پیشنهاد پی اس جی رقابت کنیم. من سعی کردم او را حفظ کنم اما او به من گفت که پیش از این با ناصر الخلیفی و لوئیس انریکه صحبت کرده و راه برگشتی نیست. این قانون بازار است. پیشنهادی که آنها ارائه کردند جای بحث نداشت. ما توان رقابت با آنها را نداریم. باعث تاسف است. بهترین آرزوها را برای او دارم.

همه چیز ساده است. او نزد من آمد و گفت از پی اس جی پیشنهاد دارد. گفت که به دنبال جدایی است و با انریکه و ناصر الخلیفی صحبت کرده است. از او دلیلش را پرسیدم و نتوانست پاسخ مشخصی بدهد. احساس کردم که مسئله شخصی است. مهم این است که او رفتاری صادقانه با ما داشت. باید به او اجازه می‌دادیم جدا شود.»

سرمربی بارسا درباره درخشش آنسو فاتی در دیدار برابر میلان اظهار داشت: «آنسو برای ما سرنوشت‌ساز بود. او بازی بسیار خوبی ارائه کرد. ما در یک سوم هجومی به او نیاز داریم. بسیار برایش خوشحال هستم. ما به همه بازیکنان نیاز داریم.»

او همچنین با اشاره به شرایط تیمش در تور پیش فصل اضافه کرد: «این تور بسیار مثبت بود. شرایط سختی را در ابتدای مسیر تجربه کردیم اما در مجموع خیلی خوب بودیم. مردم رفتار خیلی خوبی با ما داشتند. امروز بهترین بازی این تور بود. فکر می‌کنم تیم خوبی را شکست دادیم. بارسای خوبی را دیدیم. جدایی دمبله باعث تضعیف ما می‌شود اما خوب بودیم.»

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها