|
کدخبر: 298344

تصمیم نهایی ژاوی درباره یک ستاره

با تصمیم ژاوی، عبدالصمد الزلزولی در تور آمریکای بارسلونا تیم را همراهی خواهد کرد و هدف این است او به فهرست فصل بعد بارسا اضافه شود.

فوتبال تصمیم نهایی ژاوی درباره یک ستاره

آینده عبدالصمد الزلزولی (عبده) در باشگاه بارسلوناست مگر اینکه نظر ژاوی در دو ماه پیش رو عوض شود. تصمیم فعلی ژاوی هرناندز این است که روی او برای پیوستن مجدد به تیم حساب کند.

ژاوی روزها و ساعت‌ها را به همراه دستیارانش برای مشخص کردن ترکیب تیم در فصل ۲۴-۲۰۲۳ صرف کرده و پس از فصل باشکوه الزلزولی در اوساسونا (۳۴ بازی، ۶ گل و ۲ پاس گل) تصمیم بر این شده که ستاره اسپانیایی-مراکشی به بارسا برگردد. او در اردوی پیش فصل و بازی‌های تدارکاتی، شانس مجدد برای نشان دادن ارزش‌هایش خواهد داشت.

الزلزولی

رشد فوتبالی عبده در دوره قرضی او در اوساسونا مشهود بوده است. عبده که در نهایت مراکش را به عنوان تیم ملی خود انتخاب کرد و در جام جهانی نیز به میدان رفت، فصل قبل از بهترین های اوساسونا بود و کمک کرد این تیم به فینال کوپا دل ری برسد. طبق ادعای اسپورت، او از رئال بتیس پیشنهاد خوبی دارد ولی در درجه اول قصد دارد خودش را به ژاوی ثابت کند. مربی بارسا نیز به او چراغ سبز نشان داده و این وینگر خوش تکنیک با بارسا راهی تور آمریکا می‌شود، به این امید که فصل بعد را با تیم شروع کند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها