|
کدخبر: 302606

تصمیم جالب ژاوی در بارسلونا

بارسلونا پس از تور آمریکا تصمیم گرفته چهار بازیکن محصول آکادمی لاماسیا را وارد فهرست تیم اول کند.

فوتبال تصمیم جالب ژاوی در بارسلونا

ژاوی از زمان حضورش روی نیمکت بارسا نشان داده که نسبت به استعدادهای جوانی که در لاماسیا ظاهر می‌شوند، آگاه است. کافی است نگاهی به فهرست ۳۲ نفره او برای تور آمریکا بیندازید.

هفت نفر از آنها اعضای فعلی بارسا اتلتیک و محصول آکادمی لاماسیا بودند و پتانسیل کافی برای حضور در تیم اصلی را نیز دارند. یا حداقل ژاوی اینطور فکر می‌کند:  فرمین لوپز، فایه، گاریدو، کاسادو، وایه، یامال و آسترالاگا.

در این تور خولین آرائوخو نیز حضور داشت که پس از توافق با لاس پالماس، اردو را ترک کرد و یک سال قرضی برای این باشگاه بازی خواهد کرد.

بارسلونا-تمرین

طبق ادعای مارکا، ژاوی پس از اتمام تور که با سه بازی تدارکاتی همراه بود و بارسلونا دو برد کسب کرد و یک بازی را نیز باخت، تصمیم گرفته چهار بازیکن آکادمی را وارد فهرست تیم اول کند و از آنها در طول فصل استفاده خواهد کرد.

مشکلات مالی بارسا و دشواری در ثبت قراردادها نیز مزید بر علت شده تا ژاوی روی بازیکنان آکادمی اش حساب بیشتری باز کند. طبق این گزارش، فرمین لوپز با درخشش در ال‌کلاسیکوی دالاس و گلزنی به رئال، یکی از انتخاب شده هاست. لامین یامال، الکس وایه و آسترالاگا نیز دیگر استعدادهای جوانی هستند که وارد فهرست تیم اول خواهند شد و این شانس را دارند که توانایی هایشان را زیر نظر ژاوی نشان دهند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها