|
کدخبر: 300517

بارسلونا به دنبال جذب ستاره پرتغالی

دیاریو اسپورت امروز نوشت که بارسا قصد دارد برای جذب ژوائو فلیکس به اتلتیکو پیشنهاد معاوضه بازیکن بدهد.

فوتبال بارسلونا به دنبال جذب ستاره پرتغالی

اتلتیکو مادرید و بارسلونا سابقه‌ای طولانی در انتقال بازیکن به یکدیگر دارند. آخرین مورد انتقال ممفیس دیپای است که یک بند خرید برای کاراسکو باقی گذاشت که بارسا ترجیح داد آن را فعال نکند.

مصاحبه دیشب ژوائو فلیکس که از بارسا به عنوان باشگاه رویایی خودش حرف زد، باعث شده تا بحث انتقال او به باشگاه کاتالان قوت بگیرد. علاقه اتلتیکو در هفته‌های اخیر به فرانک کسیه و فران تورس نیز می‌تواند این انتقال را تسریع کند.

در حال حاضر بین بارسا و اتلتیکو هیچ تماسی برای ژوائو وجود ندارد، اگرچه مدیر برنامه‌های ژوائو فلیکس، ژرژ مندس، با هر دو باشگاه در این مورد صحبت کرده است. اتلتیکو می‌خواهد ستاره پرتغالی را به طور دائم بفروشد، اما پیشنهادی برای او وجود ندارد و بحث انتقال قرضی یا معاوضه بازیکن می‌تواند راه حل خوبی باشد.

علاوه بر این، اتلتیکو می‌خواهد خط حمله و هافبک خودش را تقویت کند و فران تورس و کسیه بسیار مورد پسند سیمئونه قرار دارند. هر دو بازیکن هم در فهرست خروج از باشگاه بارسلونا هستد. مانع بزرگ، دستمزد این بازیکنان است که باعث شد اخیرا اتلتیکو در مورد کسیه عقب‌نشینی کند. باید دید وضعیت مبادله بازیکن بین دو باشگاه چگونه خواهد شد و ژوائو به آرزوی خودش می‌رسد یا خیر.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها