|
کدخبر: 298370

ستاره سیتی در یک قدمی بارسا

پس از بستن قرارداد ایلکای گوندوگان در چهارشنبه گذشته با سفر متئو آلِمانی به مونیخ، باشگاه بارسلونا قصد دارد تا ساعاتی دیگر آن را به طور رسمی اعلام کند.

فوتبال ستاره سیتی در یک قدمی بارسا

باشگاه بارسلونا قصد دارد امروز قرارداد ایلکای گوندوگان، کاپیتان منچسترسیتی را که سه گانه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را با تیم انگلیسی بالای سر برد، رسمی کند. بارسا در چهارشنبه گذشته با سفر متئو آلمانی به مونیخ با این بازیکن به توافق دست پیدا کرده بود.

مدیر فوتبال بارسا به شهر مونیخ سفر کرد تا از نهایی شدن قرارداد گوندوگان مطمئن شود. این قرارداد شامل توافقی ۲ ساله به اضافه امکان تمدید برای یک فصل دیگر است. در قرارداد او ذکر شده سومین فصل همکاری باشگاه و بازیکن به عملکرد او در فصل دوم بستگی دارد.

طی این مدت منچسترسیتی تلاش داشت تا نظر این بازیکن را تغییر دهد و با ارائه پیشنهاداتی جدید مانع از جدایی او شود. حالا با بسته شدن کامل قرارداد، بارسا قصد دارد در روز جاری آن را رسمی کند.

گوندوغان

چهارشنبه گذشته، آلِمانی خاطرنشان کرد که استخدام هافبک آلمانی تا زمانی که او آن را تایید نکند، اعلام نخواهد شد زیرا او می خواهد با هواداران منچسترسیتی خداحافظی کند.

همان‌طور که موندو دپورتیوو خبر می‌دهد، اکنون بارسا قصد دارد طی امروز آن را به اعضا و هواداران خود نیز اعلام کند، که با توجه به کیفیت این بازیکن او یک خرید فوق العاده برای باشگاه خواهد بود.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها