|
کدخبر: 298578

بارسا از دست این بازیکن کلافه شد!

جدایی کلمنت لنگله از بارسلونا در مراحل پایانی خود است. این مدافع فرانسوی با تاتنهام به توافق رسیده و فقط منتظر تایید آخر بارسا است.

فوتبال بارسا از دست این بازیکن کلافه شد!

لنگله فصل قبل به طور قرضی در تاتنهام بازی کرد اما اکنون با این باشگاه لندنی به توافق رسیده تا قراردادی دائمی و سه ساله امضا کند. حالا فقط توافق نهایی میان بارسا و تاتنهام مانده که آن هم به زودی به دست خواهد آمد.

لنگله در دوران پاندمی کرونا بخشی از دستمزد خود را بخشید تا باشگاه بتواند از فشار اقتصادی آن دوره عبور کند اما اگر در نوکمپ بماند، فصل آینده حقوقش به اندازه سابق خواهد شد و این مسئله برای بارسا که با بحران مالی روبرو است و باید سقف دستمزدها را رعایت کند، مشکل‌ساز خواهد شد.

به همین دلیل، فروش لنگله از برنامه‌های جدی بارسلونا است. در این میان، فقط یک مشکل وجود دارد: تاتنهام حاضر نیست پول چندانی برای این بازیکن بپردازد و بارسا هم با وجود این که می‌داند ناچار به فروش است، در حال چانه‌زنی است تا بیشترین رقم ممکن را بابت لنگله بگیرد.

گفته می‌شود رقم مورد نظر بارسا ۱۰ میلیون یورو به علاوه پاداش بر اساس عملکرد بازیکن است و مذاکرات بین دو باشگاه ادامه دارد تا با نهایی شدن رقم خرید، انتقال لنگله به تاتنهام هم قطعی شود.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها