|
کدخبر: 293311

حمله بازیکن تیم رقیب به طارمی

بازیکن سابق تیم فوتبال بنفیکا از تیم پورتو و مهدی طارمی مهاجم ایرانی‌اش و تلاش برای گرفتن پنالتی انتقاد کرد.

فوتبال حمله بازیکن تیم رقیب به طارمی

پس از پیروزی ۱ بر صفر تیم فوتبال پورتو در هفته سی ام لیگ پرتغال که با تک گل مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی برابر بواویشتا به دست آمد، ژوزه کالادو بازیکن سابق تیم بنفیکا از طارمی و پورتو انتقاد کرد.

کالادو در برنامه CMTV با اظهار نگرانی از آمار پنالتی‌های پورتو و همچنین اخراج بازیکنان حریف در دیدارهایی که پورتو به میدان می‌رود، گفت: من زیاد روی موقعیت ضربات پنالتی تمرکز نمی‌کنم چون ارزشش را ندارد. بیشتر روی مهم‌ترین چیز تمرکز می‌کنم، یعنی رسیدن بنفیکا به پایان و کسب عنوان قهرمانی؛ بدون در نظر گرفتن اینکه آیا پنالتی وجود دارد یا نه. من بیشتر نگران آن هستم.

وی تاکید کرد: به اعتقاد من امسال ۱۱ بازیکن از تیم‌هایی که پورتو مقابل آن بازی کرد از زمین اخراج شدند. ما در مورد آمار صحبت می‌کنیم.

این بازیکن سابق تیم بنفیکا تصریح کرد: در مورد پنالتی‌های طارمی هم حرف‌های زیادی زده شده است. سئوال این نیست که تمام پنالتی‌هایی که گرفته شد پنالتی بود یا نه. سئوال همه دفعاتی است که طارمی خودش را به داخل محوطه جریمه حریفان انداخت که تعدادش زیاد بود. خیلی از آنها هم پنالتی نبود.

در فاصله چهار هفته مانده تا پایان لیگ پرتغال تیم بنفیکا با ۷۷ امتیاز صدرنشین است و پورتو با ۷۳ امتیاز رقابت نزدیکی را برای گرفتن صدر جدول و عنوان قهرمانی از حریف دیرینه اش دارد.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها