|
کدخبر: 293304

یک پیشنهاد داغ برای ستاره پرسپولیسی

قرارداد مهدی طارمی تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد و درباره آینده او طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته صحبت‌های زیادی شده است.

فوتبال یک پیشنهاد داغ برای ستاره پرسپولیسی

مهدی طارمی روزهای درخشانی را در فوتبال پرتغال سپری می‌کند. شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید راز موفقیت مهدی در طول سال‌های اخیر، زندگی بدون حاشیه او بوده. طارمی به محض حضور در فوتبال اروپا، سبک زندگی ستاره‌های فوتبال جهان از جمله کریستیانو رونالدو را برگزید و همین عاملی شد تا او تمام تمرکز خود را روی درخشش در زمین فوتبال بگذارد.

طارمی شب‌ها زود می‌خوابد، زندگی خصوصی بی‌حاشیه‌ای دارد و البته در بحث تغذیه نیز سعی کرده همه موارد را رعایت کند؛ درست مانند ستاره‌های فوتبال جهان که با تکیه بر رعایت تمام اصول حرفه‌ای می‌درخشند و نامی برای خود دست و پا می‌کنند.

طارمی این فصل هم تمام توان خود را گذاشته تا پورتو دومین قهرمانی متوالی خود را جشن بگیرد. این تیم فاصله‌ای ۴ امتیازی با بنفیکای صدرنشین دارد اما امیدوار است در هفته‌های باقیمانده از رقیب دیرینه و سنتی خود سبقت بگیرد و جام را در تالار افتخارات خود حفظ کند. از طرفی دیگر مهدی با گلی که از روی نقطه پنالتی و مقابل بواویشتا به ثمر رساند، تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد ۱۶ رساند. حالا او تنها یک گل با ژوائو ماریا و گونزالو راموس-دو مهاجم بنفیکا- فاصله دارد. بنابراین طارمی به موضوعی جز این دو مسأله فکر نمی‌کند، حتی تمدید قرارداد و پاسخ به پیشنهاد جذاب پورتو.

قرارداد مهدی طارمی تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد و درباره آینده او طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته صحبت‌های زیادی شده است. تمامی احتمالات در نظر گرفته شده است. از تمدید احتمالی با پورتو تا فروش در تابستان. این‌ها تنها سناریوهایی هستند که توسط مدیران پورتو برای طارمی در نظر گرفته شده است. طبق برخی اطلاعات، مهاجم ایرانی پیشنهاد تمدید را دریافت کرده ولی تصمیم‌گیری در این خصوص را به تعویق انداخته است.

حتی با انجام آخرین بازی این فصل، پورتو تا ۳۰ ژوئن فرصت دارد تا قرارداد طارمی را تمدید کند و حتی ممکن است در این مدت، این کار صورت بگیرد. با این حال، به احتمال زیاد او پیشنهاد مالی خود را در روزهای آینده به باشگاه ارائه خواهد کرد. هر چند که از الهلال به عنوان یکی از مقصدهای احتمالی او یاد می‌شد اما طارمی دوست دارد در اروپا به فوتبالش ادامه بدهد.

صحبت‌های طارمی پس از بازی با بواویشتا یک نشانه دیگر است که او تمام توجه و انرژی خود را روی بازی‌های باقی‌مانده این فصل گذاشته است و حتی از شانس خود برای قهرمانی صحبت می‌کند. جایی که او به شبکه رسمی پورتو گفت: ما هنوز شانس قهرمانی در لیگ برتر پرتغال را داریم و به اعتقاد من شانس بالایی هم داریم. اگر بتوانیم بازی معمول خودمان را به معرض نمایش بگذاریم، می‌توانیم کاری کنیم و از بنفیکا سبقت بگیریم. این اتفاق برای ما قابل دسترس است، به طوری که روی کار خودمان تمرکز کنیم و به موضوعی غیر از این فکر نکنیم.

طارمی در صحبت‌هایش به تمجید از هواداران پورتو ‌پرداخت و مدعی شد که تماشاگران همیشه به آن‌ها کمک می‌کنند و این از دیگر نشانه‌های علاقه او به ماندن در پورتو است. با این حال هنوز موضوعی قطعی نشده و حداقل تا امروز ستاره ایرانی به پیشنهاد تمدید قرارداد با پورتو پاسخی نداده. در این‌که طارمی علاقه‌مند است تا در لیگ انگلیس بازی کند، شکی نیست اما باید ببینیم آیا شرایط برای انتقال او مهیا می‌شود یا این‌که در پورتو می‌ماند و همچنان فوتبال خود را در لیگ پرتغال ادامه می‌دهد.

منبع: ایران ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها