|
کدخبر: 293029

واکنش طارمی به پیشنهاد پورتو

ستاره ایرانی هنوز به باشگاه پورتو برای تمدید قراردادش پاسخ مثبت نداده است.

ورزش واکنش طارمی به پیشنهاد پورتو

مهدی طارمی در چند فصل اخیر در ترکیب ریوآوه و پورتو درخشیده و به مهاجمی مهم در فوتبال اروپا تبدیل شده است. شاید اصلی‌ترین سوژه نقل و انتقالات فوتبال ایران در اروپا مهدی طارمی باشد که سومین فصل حضورش در تیم پورتو و چهارمین فصل حضورش در فوتبال پرتغال و اروپا را تجربه می‌کند. طارمی در سال ۲۰۲۰ با قراردادی چهار ساله از تیم ریوآوه راهی پورتو شد و قراردادش با این باشگاه تابستان ۲۰۲۴ تمام می‌شود.

با این حال از مدت‌ها پیش نام مهدی طارمی با باشگاه‌های مختلفی در اروپا و حتی قاره آسیا از جمله الهلال عربستان گره خورده است. پورتو برای درآمدزایی از طریق فروش طارمی می‌تواند به این نقل و انتقالات تابستانی امیدوار باشد؛ هرچند که گفته می‌شود حق فسخ بالای طارمی یکی از موانع اصلی ترانسفر این بازیکن است. این مهاجم ۳۱ ساله و بوشهری هنوز به باشگاه پورتو برای تمدید قراردادش پاسخ مثبت نداده و باید دید چه سرنوشتی در انتظارش خواهد بود.

طارمی اما فعلا تمرکزش را روی موفقیت پورتو در این فصل گذاشته. با توجه به حذف از لیگ قهرمانان، پورتو انرژی خود را روی تکرار قهرمانی در لیگ پرتغال گذاشته و تمام ارکان باشگاه، از بازیکنان و مدیریت گرفته تا کادرفنی امیدوارند در هفته‌های باقی‌مانده بتوانند از بنفیکا سبقت بگیرند و جام را در دستان خود حفظ کنند.

ستاره ایرانی پورتو هم بی‌توجه به شایعه‌هایی که در مورد انتقالش به باشگاهی جدید وجود دارد، تلاش می‌کند تا به دو هدفی که برای خود ترسیم کرده دست یابد؛ ابتدا قهرمانی دوباره با پورتو برای سال دوم و سپس کسب عنوان آقای گلی و تصاحب دوباره کفش طلای لیگ پرتغال.

طارمی این فصل در لیگ پرتغال با ۱۵ گل زده بهترین گل‌زن پورتو محسوب می‌شود. او تنها دو گل با گونسالو راموس و ژوادو ماریو، مهاجمان بنفیکا که ۱۷ گل به ثمر رسانده‌اند فاصله دارد.

عبور پورتو از بنفیکا و البته سبقت طارمی از این دو مهاجم، اهدافی است که ستاره ایرانی روی آن‌ها تمرکز کرده و به هر قیمتی که شده می‌خواهد به آن‌ها دست یابد. اتفاقی که می‌تواند نام طارمی را در تاریخ باشگاه پورتو جاودانه کند.

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها