|
کدخبر: 292578

غول کروات در لیست خرید آبی ها

چلسی قصد دارد بازیکنی که لقب پیکه جدید را گرفته، به خدمت بگیرد. این مدافع ۱۶ ساله با قد ۱۹۵ سانتی‌اش به تیم خود کمک کرده در لیگ جوانان اروپا به موفقیت برسد.

فوتبال غول کروات در لیست خرید آبی ها

لوکا واسکوویچ تنها ۱۶ سال سن دارد اما همین حالا هم در ترکیب ثابت هایدوک اشپلیت کرواسی بازی می‌کند. او با قد بلندی که دارد، نه تنها در دفاع که در حمله هم مهره موثری است و در تنها ۵ بازی که برای تیم بزرگسالان انجام داده، یک گل هم زده است.

او همچنین هفته پیش کمک کرد تیم زیر ۱۹ ساله‌های هایدوک با پیروزی برابر میلان به فینال لیگ جوانان یوفا راه پیدا کند، مسابقه‌ای که استعدادیاب‌های چلسی از نزدیک تمشا کردند. واسکوویچ به دلیل قد بلند و سبک بازیش به جرارد پیکه، مدافع بارسلونا تشبیه شده است.

دیلی میل گزارش کرده، چلسی آماده می‌شود تا با پرداخت ۱۲ میلیون پوند او را بخرد. تاد بولی، مالک چلسی، در پی شکار بااستعدادترین بازیکنان جوان دنیا است و مدافع کروات از هر جهت معیارهای لازم را دارد. البته آبی پوشان لندنی تنها باشگاه لیگ برتری نیستند که این بازیکن جوان را می‌خواهد. منچسترسیتی برای خرید او پیشنهاد رسمی داده و لیورپول و نیوکاسل هم او را زیرنظر دارند و اگر چلسی قصد خریدش را دارد، باید هرچه زودتر دست به کار شود تا مهره دلخواهش روانه تیم‌های رقیب نشود.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها