|
کدخبر: 287039 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

یک شاه ماهی جذاب در راه آبی ها

خرید دائمی ستاره جوان باشگاه اتلتیکو مادرید، همان چیزی خواهد بود که دوست داران چلسی از باشگاه می خواهند. فلیکس در همین ۲ بازی شایستگی‌های خود را نشان داده و در صورت انتقال دائم، می‌تواند شاه ماهی آبی‌ها در تابستان لقب بگیرد.

ورزش یک شاه ماهی جذاب در راه آبی ها

پس از صرف هزینه‌های گزاف در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، هنوز تغییری در سبک بازی و همین طور نتیجه‌گیری آبی های لندن حاصل نشده است. چلسی باز هم مقابل یک تیم پایین جدولی متوقف شد تا صدای اعتراض هواداران علیه پاتر بلند شود. تاد بولی تمایل دارد از گراهام پاتر حمایت کند اما اقبالی از شرایط چلسی و سبک بازی تیم زیر نظر پاتر راضی نیست.

دیلی میل در این باره گفت: «شرایط و جو باشگاه نسبت به قبل فرق کرده است. اگر همچنان شرایط بهبود پیدا نکند، ممکن است در صورت حذف چلسی از لیگ قهرمانان و ادامه‌ی روند فعلی نتایج چلسی، بهداد اقبالی و تاد بولی جلسه‌ای جدی درباره‌ی آینده‌ی نیمکت چلسی داشته باشند.»

هانسی-فلیک

یک مربی آلمانی دیگر گزینه چلسی شد

چلسی هانسی فلیک را به عنوان جانشین احتمالی پاتر در نظر گرفته است. فردی از افراد میانی باشگاه چلسی با فلیک در مورد علاقه‌اش به مربیگری در چلسی صحبت کرده است. تاد بولی شخصا هیچ صحبتی با فلیک نداشته است. هانسی فلیک کماکان می‌خواهد سرمربی آلمان بماند.

چلسی خوشبین است که به‌ زودی مجوز کار آندری سانتوس تکمیل می‌شود. هم باشگاه و هم خود بازیکن مطمئن هستند که بعد از جام ملت‌های آمریکا جنوبی زیر ۲۰ سال، چراغ سبز نهایی داده می‌شود. بسیاری از باشگاه‌ها در برزیل آماده جذب قرضی آندری سانتوس هستند اما چلسی می خواهد او بماند و به تیم اصلی اضافه شود.

در هفته گذشته، ستاره کهنه کار چلسی قرار داد خود را با باشگاه تمدید کرد. سیلوا در ۳۸ سالگی هم یکی از مهره‌های مهم چلسی محسوب شده و نزد طرفداران بسیار محبوب است. قرارداد تیاگو سیلوا به مدت یک فصل دیگر و تا سال ۲۰۲۴ تمدید شد.

تیاگو-سیلوا

تیاگو سیلوا در این خصوص گفت: «راستش خیلی خوشحالم که به فوتبالم با آبی ها ادامه می‌دهم. وقتی اولین قراردادم را اینجا امضا کردم، قرار بود فقط یک ساله تمام شود اما حالا قرار است چهار فصل باشد. نمی‌توانستم چنین چیزی را تصور کنم، اما واقعاً لحظه‌ای بسیار ویژه برای من است که در چلسی بمانم.»

تاد بولی و بهداد اقبالی در مورد تیاگو سیلوا اضافه کردند: «ما خوشحالیم که تیاگو تصمیم گرفته با چلسی ادامه دهد. او یک استعداد در سطح جهانی است، همانطور که در طول سال‌ها برای باشگاه‌هایش و کشورش ثابت شده است. تجربه، کیفیت و مهارت های رهبری او برای آینده ما حیاتی است. ما خوشحالیم که او قراردادش را با ما تمدید کرد و ما مشتاقانه منتظر موفقیت‌های بیشتر با او هستیم.»

میس-مونت

افول مونت و جدایی احتمالی در تابستان

چلسی امیدوار است که درنهایت با میسون مونت به توافق می‌رسد و قراردادش را تمدید می‌کند اما نمی‌خواهد احساساتی عمل کنند. لیورپول در کمین است و غیرقابل تصور نیست درصورتی که توافقی نشود، چلسی در تابستان آینده مونت را بفروشد.

مونت درحال حاضر ۷۵ هزار پوند در هفته حقوق می‌گیرد و او می‌خواهد یکی از پردرآمدترین بازیکنان تیم باشد اما تاد بولی و بهداد اقبالی ساختار دستمزد جدیدی را وضع کردند و به آن پایبند هستند. مالکان چلسی احساس می‌کنند که دستمزد های پرداختی در زمان رومن آبراموویچ بسیار بالا بودند.

دیگر ستاره ناراضی باشگاه که به درب خروج نزدیک شده، پیرامریک اوبامیانگ است. فابریزیو رومانو در این ارتباط مدعی شد: «باشگاه‌های زیادی در MLS به اوبامیانگ علاقه دارند اما به من گفته شده از طرف بازیکن هنوز چراغ سبزی برای رفتن به آنجا وجود ندارد؛ زیرا اوبامیانگ هنوز فکر می‌کند می‌تواند در اروپا بازی کند و بنابراین هیچ چیزی پیشرفت نکرده است. احتمالا اوبامیانگ در تابستان چلسی را ترک خواهد کرد و چلسی به دنبال مهاجم خواهد بود؛ زیرا در آن‌ صورت آنها فقط آرماندو برویا را دارند. کریستوفر انکونکو در پست فوروارد مرکزی بازی نمی‌کند و او یک بازیکن در پست پشت مهاجم است ولی فعلا زود است که بخواهیم تصمیم چلسی را دررابطه با مهاجم بفهمیم.»  

فلیکس-جیمز

رونمایی از شاه ماهی پرتغالی

بریل مرکاتی در پیوند با دیگر خروجی‌های چلسی گفت: «در مورد احتمال فروش کوکوریا بین پاتر و مدیریت چلسی صحبت‌هایی صورت گرفته است. مشکلی که وجود دارد که هر چه زمان بگذرد با ادامه‌ی این سطح از بازی، ارزش کوکوریا در بازار به شدت افت خواهد کرد. منچسترسیتی به دفاع چپ نیاز دارد و در صورت رسیدن پیشنهاد برای کوکوریا و ادامه‌ی عملکرد دور از انتظار کوکوریا احتمالا چلسی با خروج او مشکلی نخواهد داشت.»

او ادامه داد: «مذاکرات تمدید قرارداد مونت و چلسی پیچیده شده است. پاتر از عملکرد و ذهنیت مونت راضی نیست. مونت فارغ از افزایش دستمزد، می خواهد نقشی مرکزی در تیم چلسی داشته باشد و پاتر به هیچکدام از بازیکنانش قول جایگاه ثابت نداده است. احتمال فروش مونت در تابستان قبل از اتمام قراردادش وجود دارد. همچنین چلسی میخواهد فلیکس را جذب کند.»

خرید دائمی فلیکس جوان، همان چیزی خواهد بود که دوست داران چلسی از باشگاه می‌خواهند. فلیکس در همین دو بازی شایستگی‌های خود را نشان داده و در صورت انتقال دائم، می‌تواند شاه ماهی آبی ها در تابستان باشد.

ارسال نظر