|
کدخبر: 283168

تصمیم عجیب ساپینتو در قبال ستاره آبی‌ها

با نگاهی به آمار گلزنی بازیکنان استقلال در فصول اخیر به تیم مس رفسنجان مشخص می‌شود کوین یامگا از این نظر بهترین آمار را در کارنامه دارد.

فوتبال تصمیم عجیب ساپینتو در قبال ستاره آبی‌ها

کوین یامگا مهاجم ۲۴ ساله فرانسوی تیم استقلال که در حال حاضر همراه با محمد محبی بهترین گلزنان تیم استقلال محسوب می شوند در بازی دور رفت فصل قبل تیم استقلال مقابل مس رفسنجان دو گل از سه گل تیمش را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه نماینده کرمان کرد.

بازیکن چند پسته فرانسوی استقلال در دقیقه ۹ از روی نقطه پنالتی و سپس در دقیقه ۶۱ باز هم از روی نقطه پنالتی دو بار دروازه مس کرمان را باز کرد تا با گل دقیقه ۸۷ امین قاسمی نژاد تیمش سه بر دو مس رفسنجان را شکست بدهد.

این بازیکن که فصل پیش با ۱۰ گل زده بهترین گلزن استقلالی ها لقب گرفت در فصل جدید دور از دروازه حریفان و در خط دفاعی بازی می کند. با توجه به شرایط استقلال در بازی این هفته در خط دفاعی مقابل تیمی که خط حمله قوی دارد به احتمال خیلی زیاد ساپینتو مقابل مس کرمان بار دیگر کوین یامگا را در خط دفاعی به میدان خواهد فرستاد تا بهترین گلزن استقلال در فصل گذشته مقابل مس رفسنجان دور از دروازه بایستد.

گرچه در بازی برگشت این دو تیم (در هفته بیست و نهم لیگ بیست و یکم) نیز امیرحسین حسین زاده دو گل برای استقلال به ثمر رساند تا تیمش دو بر صفر برنده شود. اما این بازیکن در پایان فصل از استقلال جدا شد و حالا در باشگاه شارلروا بلژیک توپ می زند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها